Η Κλειώ έβλεπε οτι κάτι στην συμπεριφορά της Θάλειας είχε αλλάξει. Φαινόταν πιο ζωντανή απ'ότι έδειχνε τις προηγούμενες μέρες.
"Είσαι καλά; Συνέβη κάτι;"Τη ρώτησε και εκείνη χαμογέλασε αινιγματικά.
"Μην ανησυχείς αδερφούλα. Όλα είναι τέλεια. Ο Αντρέας που είναι;"
"Δεν ξέρω, ήθελε να πάει μια βόλτα."
"Ωραία, πες του να μας πάει εκείνος σπίτι μετά. Ο Πέτρος πρέπει να 'χει πιει αρκετά." Κοίταξε προς τον Πέτρο, που άρχισε να γίνεται πιο διαχυτικός με την ντάμα του, η οποία δεν έδειχνε να ενοχλείται.
Όταν μετά από λίγο επέστρεψε ο Αντρέας στο τραπέζι, της έριξε ένα ερωτηματικό βλέμμα και η Θάλεια του έκανε ένα θετικό νεύμα. Ο Αντρέας έδειξε ανακουφισμένος, όχι για τα στοιχεία που ήταν πολύτιμα στην έρευνά του, αλλά γιατί η Θάλεια δεν θα έπρεπε να ρισκάρει άλλο. Είχε ανησυχήσει όταν είδε οτι αργούσε και πήγε να την ψάξει στο εσωτερικό του σπιτιού. ΕΕυτυχώς όλα ήταν καλά.
Ένας εμφανίσιμος ξανθός άντρας, περίπου στην ηλικία του, πλησίασε το τραπέζι τους, κοιτάζοντας την Κλειώ με ένα γοητευτικό χαμόγελο στο πρόσωπό του. Στάθηκε από πάνω της και απλώνοντας το χέρι προς το μέρος της την ρώτησε: "Μου χαρίζετε αυτόν τον χορό;"
Η Κλειώ χαμογέλασε σαγηνευτικά, κοίταξε προς τον Αντρέα και είπε: " Φυσικά."
Ο Αντρέας συνοφρυώθηκε καθώς εκείνη σηκωνόταν, έχοντας ακουμπίσει το χέρι της στο χέρι του άντρα.
Η Θάλεια που παρακολουθούσε τη σκηνή σηκώθηκε και πήγε κάθισε στη θέση δίπλα στον Αντρέα. Στο τραπέζι τους εκτός από τους δυο τους δεν βρισκόταν κανείς άλλος. Όλοι χόρευαν.
"Αντρέα τις βρήκα! Βρήκα τις απόδείξεις!"Είπε χαμηλόφωνα η Θάλεια.
"Δεν πιστεύω να σε είδε κανείς ή να σε υποπτευθεί κανείς;" Της μιλούσε με ανησυχία.
"Δεν νομίζω οτι με είδε κανείς. Θα σου δώσω τους φακέλους, όταν θα μας πας σπίτι το βράδυ."
"Δε θα θέλει να σε γυρίσει ο Πέτρος;"
"Θεωρείς οτι θα θέλει;" Ρώτησε δείχνοντας με το κεφάλι προς το μέρος του Πέτρου, που είχε ξεχάσει εντελώς οτι αρραβωνιαζόταν και χάιδευε την πλάτη της ντάμας του.
"Μην χαλαρώνεις. Πρέπει να προσέχεις πολύ. Δεν πρέπει να σε υποπτευθούν. Ο Βασίλης είναι πολύ επικίνδυνος."
ESTÁS LEYENDO
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...