Κεφάλαιο 5

6.8K 542 5
                                    

"Θάλεια! " Η φωνή του Πέτρου ακινητοποίησε την Θάλεια και την Μαρία λίγο πριν φτάσουν στην έξοδο του μεγάλου γυάλινου κτιρίου του ομίλου Γνάδη. Είχαν μόλις τελειώσει τη συνέντευξή τους με το τμήμα μάρκετινγκ και συζητούσαν για τις απαντήσεις τους.

 Καθώς γύριζαν για να αντικρύσουν τον Πέτρο η Μαρία έσπρωξε με νόημα το χέρι της Θάλειας και της ψιθύρισε: "Στο είπα. Εδώ όλο και θα τον δούμε."

" Καλημέρα Πέτρο." Η στάση της Θάλειας ήταν τυπική. Δεν ήθελε εκείνος να νομίσει οτι θα  χρησιμοποιούσε τη καινούρια φιλία τους για να κερδίσει κάποια θέση στον όμιλο.

"Πώς και ήρθατε στα λημέρια μου;" Ο Πέτρος δεν θα ήθελε να καταλάβουν ποτέ οτι όλα ήταν σχεδιασμένα από τον ίδιο.

"Στη σχολή μας αναρτήθηκε μια αγγελία από το τμήμα μαρκετινγκ του ομίλου σας για φοιτητές σε θέσεις εκπαιδευόμενων." Η Μαρία μίλησε βιαστικά λίγο πριν η Θάλεια να της τσιμπίσει το χέρι. "Αουτς"

Ο Πέτρος χαμογέλασε και προσποιήθηκε οτι δεν είδε την κίνησή της. Η Θάλεια δεν θα τον απογοήτευε ποτέ. Ο ειλικρινής και περήφανος χαρακτήρας της αποκαλυπτόταν μπροστά του σε κάθε συνάντηση τους, κάνοντάς τον να την εκτιμά όλο και περισσότερο.

"Αφού σου έδωσα το νούμερο του τηλέφώνου μου, γιατί δεν με ειδοποίησες οτι θα ερχόσασταν;" Εκείνος κοίταζε την Θάλεια αγνοώντας την Μαρία, που ακόμη έτριβε το πονεμένο χέρι της.

"Για ποιο λόγο να σε ειδοποιήσω. Ήρθαμε να δώσουμε μια συνέντευξη. Αν πληρούμε τις προυποθέσεις θα μας πάρουν, αλλιώς σημαίνει οτι δεν ήμαστε τα σωστά άτομα για τις θέσεις."

Ο Πέτρος την κοίταξε με θαυμασμό. "Μην θίγεσαι. Εννοούσα οτι αφού θα ερχόσασταν εδώ θα ήταν μια καλή ευκαιρία να συναντηθούμε, να σας κεράσω έναν καφέ. Τίποτα παραπάνω."

Η Μαρία πετάχτηκε πάλι, ενθουσιασμένη που θα μπορούσε να πάει με έναν σελέμπριτι για καφέ: "Τι λες Θάλεια;"

"Ξέχασες, πρινλίγο σου είπα οτι θα συναντήσω τον αδερφό μου;" Μετά γυρίζοντας προς τον Πέτρο απολογήθηκε: " Εγώ δυστυχώς έχω ήδη κανονίσει. Μπορούμε να το προγραμματίσουμε για κάποια άλλη μέρα. Η Μαρία όμως είναι ελεύθερη."  Ήταν μια ευκαιρία να βοηθήσει τη φίλη της, που ήταν θαυμάστρια του Πέτρου.

Όταν η Θάλεια έφυγε, ο Πέτρος συνόδευσε την Μαρία στην καφετέρια της εταιρίας. Είχε καταλάβει το ενδιαφέρον της για εκείνον και είχε σκοπό να το χρησιμοποιήσει, για να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την Θάλεια...

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now