Η Θάλεια είδε τον Θάνο να πυροβολεί προς την προβλήτα και σπρώχνοντας το χέρι του Βασίλη γύρισε να δει αν ο Αντρέας ήταν καλά. Αυτό που είδε, στο λιγοστό φως που έδιναν οι λάμπες της προβλήτας, της έκοψε τα πόδια. Η Κλειώ ήταν σωριασμένη στο έδαφος, πάνω από το σώμα του Αντρέα.
"Κλειώ!!" Φώναξε σπαρακτικά, αλλά οι μηχανές του σκάφους που έπαιρναν μπρος, κάλυψαν τη φωνή της. Το σκάφος απομακρυνόταν από την προβλήτα, χωρίς η ίδια να ξέρει αν η αδερφή της ήταν καλά. Στράφηκε προς τον Βασίλη που την είχε αφήσει ελεύθερη, αφού ήξερε οτι δεν είχε πουθενά να πάει πια: " Πραγματικά εσύ δεν πρέπει να είσαι άνθρωπος. Ποιος άνθρωπος μπορεί να μην λογαριάζει την ανθρώπινη ζωή και να την σπαταλάει σαν και σένα; Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσες ζωές έχεις καταστρέψει πέρα από αυτούς που δολοφόνησες; Τους γονείς, τους αγαπημένους ή τα παιδιά, που έμειναν πίσω με τον πόνο της απουσίας τους ή τους ανθρώπους που καταστρέφεις με τα ναρκωτικά σου και τους μετατρέπεις σε ζωντανούς νεκρούς να βασανίζονται και να βασανίζουν και τους ανθρώπους που τους αγαπούν. Αν υπάρχει κόλαση, άνθρωποι σαν εσένα θα πρέπει να υποφέρουν αιώνια εκεί, για να ξεπληρώσουν το κακό που έκαναν."
Ο Βασίλης προχώρησε προς τον καναπέ που βρισκόταν λίγο πιο πέρα και κάθισε, με ένα σατανικό χαμόγελο στα χείλη και της είπε με πολύ ήρεμη φωνή: "Ξέρεις γιατί σε κρατάω ζωντανή;"
Βλέποντας οτι η Θάλεια δεν του απαντούσε εκείνος συνέχισε: "Γιατί θα σε χρησιμοποιήσω για να σωθώ και μετά θα σε σκοτώσω. Προς το παρόν είσαι πολύτιμη. Όσον αφορά τον παράδεισο και την κόλαση, καλή μου, είναι εδώ και είναι αυτά που αισθάνεσαι με κάθε ανάσα που παίρνεις και εγώ αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στον παράδεισο, αφού ξέρω οτι σύντομα θα σε κάνω να πληρώσεις."
Η Θάλεια τον κοίταξε περιφρονητικά: "Έχεις τρελαθεί εντελώς! Δεν βλέπεις σε τι κατάσταση είσαι; Δε βλέπεις οτι δεν πρόκειται να γλιτώσεις αυτή τη φορά;"
"Μας ακολουθεί το λιμενικό!!" Φώναξε ο Θάνος.
Ένα σκάφος τους πλησίαζε γρήγορα. Ο Θάνος έβγαλε το όπλο του και άρχισε να πυροβολεί. Η Θάλεια και ο Βασίλης έπεσαν στο πάτωμα για να προφυλαχτούν γιατί από το άλλο σκάφος άρχισαν να ανταποδίδουν τους πυροβολισμούς.
Ξαφνικά ο Θάνος τινάχτηκε πίσω, έπεσε στο δάπεδο και δεν ξανακινήθηκε.
"ΘΑΝΟ!! ΘΑΝΟ!!" Φώναξε ο Βασίλης χωρίς καμία απόκριση.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...