Ο Αντρέας ξαφνιάστηκε όταν δέχτηκε στο γραφείο του την επίσκεψη της Θάλειας. Την είχε συμπαθήσει από την πρώτη στιγμή που την είδε και το πρόσωπό της του θύμιζε τόσο πολύ την αδερφή της. Αφού την ρώτησε αν ήθελε να πιει κάτι, κάθησε πίσω από το γραφείο του, απέναντί της:"Λοιπόν σε τι οφείλω την επίσκεψή σου;"
Η Θάλεια τον κοίταξε επίμονα και στο τέλος του είπε: "Θέλω να μου πεις τα πάντα για την έρευνα της δολοφονία των δικών μου. Δεν θέλω να μου κρύψεις τίποτα. Και πριν μου πεις οτιδήποτε, να σου πω οτι ξέροντας τον χαρακτήρα του Αλέξη είμαι σίγουρη οτι για να με προστατεύσει σου είπε να μη μου λες πράγματα που μπορεί να με πληγώσουν ή να με φοβίσουν. Τις πρώτες μέρες μετά τον θάνατο των δικών μου ήμουν πολύ βυθισμένη στην δυστυχία και στον πόνο μου για τον χαμό των αγαπημένων μου, για να ενδιαφερθώ για οτιδήποτε άλλο, τώρα όμως πρέπει να μάθω τα πάντα. Είναι δικαίωμά μου."
Ο Αντρέας συμφώνησε και άρχισε να της λέει για τα αποτελέσματα των ερευνών. Αυτό όμως που της είπε στο τέλος την άφησε άναυδη. Αυτός που ήταν ο κύριος ύποπτος, χωρίς όμως να μπορούν να βρουν αδιάσειστα στοιχεία εις βάρος του, δεν ήταν άλλος από τον Βασίλη Γράδη, τον πατέρα του Πέτρου.
Η Θάλεια έμεινε για λίγο σιωπηλή προσπαθώντας να χωνέψει αυτό που άκουσε. Ο Αντρέας της εξήγησε αναλυτικά για ποιο λόγο οι υποψίες στράφηκαν σε αυτόν καταλήγοντας: "Το πρόβλημα είναι οτι άνθρωποι σαν και αυτόν με χρήμα και δύναμη, μπορούν να καλύψουν πολύ εύκολα τα ενοχοποιητικά στοιχεία."
"Ο Αλέξης ξέρει για τον Γράδη;"
"Δεν πρόλαβα να τον ενημερώσω και γω πριν από λίγο το έμαθα."
Πριν η Θάλεια φύγει από το γραφείο του, είπε: "Αντρέα, έχω μια μεγάλη χάρη να σου ζητήσω. Από εδώ και πέρα να μιλάς μόνο μαζί μου για την υπόθεση της οικογένειάς μου. Δεν θέλω να ενημερώνεις για τις εξελίξεις των ερευνών τον Αλέξη το ίδιο και την Κλειώ. Η Κλειώ είναι πολύ πιο ευαίσθητη από εμένα και ακόμη δεν έχει συνέρθει από όσα συνέβησαν. Μην τους πεις οτι εγώ ξέρω. Ειδικά στον Αλέξη να μην πεις τίποτα για τον Γράδη." Ο Αντρέας συμφώνησε.
Ο Αλέξης αισθανόταν ανήσυχος με την συμπεριφορά της Θάλειας τον τελευταίο καιρό. Πολλές φορές ενώ ήταν μαζί, βυθιζόταν στις σκέψεις της και το πρόσωπο της έπαιρνε μια περίεργη έκφραση. Όταν την ρωτούσε τι σκεφτόταν εκείνη άλλαζε με τρόπο την κουβέντα.
Στην πραγματικότητα η Θάλεια σκεφτόταν πως θα μπορούσε να βοηθήσει τον Αντρέα στις έρευνες. Δεν θα άφηνε ατιμώρητους τους υπεύθυνους για τον θάνατο των δικών της.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...