Η Θάλεια καθόταν στην μπερζέρα του δωματίου της. Τα πόδια της κρεμόταν από το ένα μπράτσο, ενώ η πλάτη της ακουμπούσε στο άλλο. Πάνω της είχε ακουμπισμένο το λαπ τοπ της. Η προθεσμία παράδοσης της εργασίας της πλησίαζε αλλά εκείνη δεν την είχε ετοιμάσει ακόμη. Αναστέναξε αγανακτισμένη. Από εκείνη τη μέρα, τη μέρα που τη φίλησε ο Αλέξης, δεν μπορούσε να ορίσει το μυαλό της. Ότι και αν έκανε, στο τέλος κατέληγε να σκέφτεται τη στιγμή που τα χείλη του ακούμπησαν τα δικά της. Η αναστάτωση που αισθανόταν στη σκέψη και μόνο της προκαλούσε τύψεις. Είχε κοπέλα. Γιατί έπαιζε μαζί της; Εκείνος είχε χαθεί τις επόμενες μέρες. Ο Έκτορας είπε πως η καινούρια του δουλειά απαιτούσε πολύ χρόνο.
Το βράδυ θα γινόταν το πάρτυ για την επέτειο γάμου των γονιών τους. Η Θάλεια ήθελε να τελειώσει την εργασία πριν το πάρτυ. Είχε προσκαλέσει και την Μαρία που της είπε οτι θα έφερνε και έναν φίλο. Ο Έκτορας είχε καλέσει τον Αλέξη και τον πατέρα του και πριν λίγο τον άκουσε να λέει στην Κλειώ οτι του απάντησε θετικά. Αυτός ήταν και ο λόγος που η Θάλεια κοιτούσε την οθόνη του υπολογιστή της χωρίς να μπορεί να διαβάσει λέξη από την εργασία της.
Απηυδισμένη έκλεισε το λαπ τοπ και σηκώθηκε. Καλύτερα να κατέβαινε να βοηθήσει την Κλειώ στην ετοιμασία.
Η αυλή του σπιτιού τους είχε στολιστεί με φωτάκια που πέρασε ο Έκτορας στα δέντρα και τους θάμνους ενώ εκείνη και η Κλειώ στόλιζαν τα τραπέζια και διαμόρφωναν το χώρο.
Η μαμά τους χαμογελούσε από την πόρτα της κουζίνας, βλέποντας τον ενθουσιασμό τους. Ο πατέρας τους δεν είχε γυρίσει ακόμη από τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό.
"Φτάνει τόσος στολισμός, όλα είναι υπέροχα" φώναξε η Ελένη. "Πηγαίνετε να ετοιμαστείτε. Σε λίγο θα έρθουν οι πρώτοι επισκέπτες και θα σας βρουν με τις φόρμες."
Η Θάλεια κοίταζε τον εαυτό της στον καθρέφτη όταν άκουσε το κουδούνι. Οι πρώτοι επισκέπτες έφτασαν. Έλεγξε για μια τελευταία φορά το μακιγιάζ της. Ακόμη δεν είχε συνηθίσει τη νέα της εμφάνιση. Τα μάτια της έμοιαζαν τεράστια και με την προσθήκη του μακιγιάζ σαγηνευτικά. Έστρωσε με τα χέρια της την έξωμη λευκή μπλούζα που φορούσε. Το μαύρο στενό παντελόνι σε συνδιασμό με τα ψηλοτάκουνα πέδιλα αναδείκνυαν το σώμα της. Έβαλε το άρωμά της και βγήκε από το δωμάτιο της.
Ο Αλέξης την περίμενε στο διάδρομο με την πλάτη ακουμπισμένη στον τοίχο δίπλα από την πόρτα της και τα χέρια στις τσέπες του.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...