Το νέο του αναπάντεχου θανάτου του νέου υπουργού μαζί με την γυναίκα του και τον γιο του σε ατύχημα, μονοπώλησε τις ειδήσεις.
Μόλις ο Αλέξης πληροφορήθηκε τα άσχημα νέα, πήρε το πρώτο αεροπλάνο για να βρεθεί γρήγορα κοντά στην Θάλεια. Ο θάνατος του φίλου του τον είχε συγκλονίσει αλλά σκεφτόταν και την κατάσταση της Θάλειας. Σε μια στιγμή διαλύθηκε η οικογένεια της και εκείνος γνώριζε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο πόσο δεμένη οικογένεια ήταν αυτή η οικογένεια.
Ο Πέτρος βρισκόταν με τον πατέρα του στο σαλόνι του σπιτιού τους όταν προβλήθηκαν τα έκτακτα νέα στην τηλεόραση. Μόλις άκουσε τι είχε συμβεί σηκώθηκε επάνω και κατευθύνθηκε προς την πόρτα.
"Πού πας;" Τον ρώτησε ο πατέρας του ξαφνιασμένος.
"Η Θάλεια, η μικρότερη κόρη του υπουργού, είναι βοηθός μου στη δουλειά. Πρέπει να πάω να δω πως είναι."
Ο πατέρας του έδειξε ξαφνιασμένος:" Αλήθεια; Η κόρη του Νομικού δουλεύει στην εταιρία μας;"
"Ναι και είναι πολύ καλή στη δουλειά της."
"Πως και δεν δούλεψε σε καμία από τις εταιρίες του πατέρα της;"
"Δεν την ξέρεις για αυτό ρωτάς. Δε θα πήγαινε ποτέ να δουλέψει κάπου που θα είχε ιδιαίτερη μεταχείριση."
"Μάλιστα και γιατί ενδιαφέρεσαι τόσο για αυτήν;"
Ο Πέτρος κοίταξε τον πατέρα του στα μάτια και είπε: "Γιατί μου αρέσει. Μου αρέσει πολύ."
Αφού ο Πέτρος βγήκε από το δωμάτιο, ο Βασίλης Γράδης κοίταξε και πάλι την τηλεόραση που έδειχνε εικόνες από το σημείο του ατυχήματος και είπε: "Απ'οτι φαίνεται γιε μου σου καθάρισα το δρόμο. Αν ζούσε ο Παύλος, θα είχες πολλά εμπόδια να ξεπεράσεις." Η δόνηση του κινητού του πάνω στο τραπεζάκι, του τράβηξε την προσοχή:
"Ναι."
Άκουσε για λίγο τι του έλεγε η φωνή που του μιλούσε.
"Καλή δουλειά. Πολύ σύντομα θα φύγει από τη μέση και το άλλο εμπόδιο. Πρέπει να καθαρίσεις την κατάσταση. Όχι μάρτυρες."
Όταν ο Πέτρος έφτασε στο σπίτι της Θάλειας ήδη απ΄έξωβρισκόταν ορδές δημοσιογράφων. Είχε πάρει μαζί του ανθρώπους της ασφαλείας του για να προστατεύσουν τα κορίτσια. Αφού οι άντρες του ακροβολίστηκαν γύρω από το σπίτι, ο Πέτρος πάτησε το κουδούνι. Η Θάλεια του άνοιξε την πόρτα αλλά όταν άρχισαν τα φλας να αστράφτουν, τραβήχτηκε πίσω ξαφνιασμένη. Ο Πέτρος γύρισε προς τον αρχηγό ασφαλείας και του έκανε νόημα. Εκείνος κατάλαβε και αφού πήρε άλλον ένα άντρα μαζί του προχώρησαν προς τους δημοσιογράφους για να βρουν και να σβήσουν τις φωτογραφίες που τράβηξαν από την Θάλεια.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...