Κεφάλαιο 19

3.5K 361 11
                                    

Η Κλειώ αφού χαιρέτησε τον Πέτρο και την Θάλεια, βγήκε από το αυτοκίνητο. Έστρωσε το φόρεμα της και προχώρησε προς την πόρτα του εστιατορίου. Τα φωτάκια γύρω από την είσοδο  έδιναν μια γιορταστική ατμόσφαιρα στο περιβάλλον,  ταιριάζοντας απόλυτα με την διάθεσή της.

 Η κοπέλα της υποδοχής της άνοιξε την πόρτα. Η Κλειώ μόλις βρέθηκε στον όμορφα διακοσμημένο χώρο, έψαξε με το βλέμμα της τον Αντρέα. Τον εντόπισε σε ένα τραπέζι λίγο πιο πέρα, να κοιτάει ένα ποτήρι με ποτό, απορροφημένος στις σκέψεις του. Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, άρχισε να περπατάει με ένα βήμα όλο αυτοπεποίθηση, που στην πραγματικότητα δεν αισθανόταν, προς το μέρος του, φορώντας το πιο σαγηνευτικό της χαμόγελο, από αυτά που είχε προβάρει όλο το απόγευμα στον καθρέφτη.

Ο Αντρέας παραξενεύτηκε όταν είδε τα κεφάλια των ανθρώπων γύρω του να στρέφονται και να κοιτάζουν προς τη μεριά της πόρτας. Όταν γύρισε το κεφάλι του είδε την Κλειώ να τον πλησιάζει με το σώμα της να λικνίζεται προκλητικά σε κάθε της βήμα. Φαινόταν διαφορετική. Ακόμη και το πρόσωπο της είχε κάτι  το μυστηριώδες και το χαμόγελό της ήταν θάνατος.

Ο Αντρέας ενώ τη χαιρετούσε σηκώθηκε και τράβηξε την καρέκλα απέναντί του, για να καθίσει εκείνη. Καθώς η Κλειώ κινήθηκε το άρωμα της τον τύλιξε. Τι είχε πάθει;  Παρότι είχε αντιληφθεί το ενδιαφέρον της για εκείνον, θεωρούσε απαγορευτική τη διαφορά ηλικίας τους και τα έβαζε με τον εαυτό του που της επέτρεπε να τον επηρεάζει τόσο πολύ. Όση ώρα περίμενε, σκεφτόταν ποιος θα ήταν ο πιο ανώδυνος τρόπος να την απομακρύνει από κοντά του και τώρα αφού την είδε, ήθελε να την κρύψει για να την βλέπει μόνο ο ίδιος και αισθανόταν σαν έφηβος στο πρώτο του ραντεβού.

"Πώς είσαι;" Τη ρώτησε μόλις κάθισε απέναντί της.

Η Κλειώ χαμογέλασε παιχνιδιάρικα: "Καλά εσύ;"


Ο Πέτρος σταμάτησε το αυτοκίνητο του μπροστά από το πολυτελές ξενοδοχείο και βγήκε αμέσως για να ανοίξει την πόρτα της Θάλειας. Μόλις εκείνη βγήκε, την έπιασε από την μέση για να μπούνε στο ξενοδοχείο.  

Μπροστά στο χώρο της ρεσεψιόν είχαν παραταχθεί δημοσιογράφοι και συνεργεία τηλεοπτικών καναλιών, για να καλύψουν το γεγονός. Η αίθουσα που γινόταν η εκδήλωση ήταν η μεγαλύτερη του ξενοδοχείου και ήταν στον τελευταίο όροφο. Όταν βρέθηκαν μόνοι τους στο ασανσέρ ο Πέτρος της χάιδεψε τα μαλλιά: "Είσαι πανέμορφη σήμερα. Θα τους εντυπωσιάσεις όλους. Σήμερα εδώ είναι καλεσμένη όλη η πολιτική και οικονομική αφρόκρεμα της χώρας."

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now