Κεφάλαιο 17

3.8K 364 6
                                    

Η Θάλεια περπατούσε σαν άνθρωπος χωρίς ψυχή στη δροσιά του πρωινού. Ήταν τόσο θλιμμένη που δεν μπορούσε ούτε να κλάψει. Είχε παραλύσει η ψυχή της, έτσι αισθανόταν. Δεν θα  μπορούσε όμως ποτέ να ξεχάσει τα χαμογελαστά πρόσωπα του Έκτορα,της μαμάς και του μπαμπά της και να συνεχίσει ευτυχισμένη τη ζωή της, ενώ ήξερε ποιος και γιατί τους σκότωσε.

Μπήκε στο σπίτι και πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο της. Έβγαλε το τάμπλετ, κάθισε στο κρεβάτι της  και άρχισε να ψάχνει. Ο Αντρέας είχε δίκιο. Όλα τα ειδησεογραφικά site κατηγορούσαν το Νικήτα  για την αποτυχία ψήφισης του νόμου και κεκαλυμμένα για τον θάνατο της οικογένειάς της.

'Το παιχνίδι ξεκίνησε. Τώρα όλα θα εξαρτηθούν από το πόσο καλά θα παίξω εγώ τον ρόλο μου. Πρέπει να γίνω σκληρή.'


Ο Αλέξης ξύπνησε και άνοιξε τα μάτια του. Κοίταξε δίπλα του αλλά το κρεβάτι ήταν άδειο. Γιατί έφυγε η Θάλεια;

Το μυαλό του γύρισε στην προηγούμενη νύχτα. Ποτέ δεν περίμενε οτι η Θάλεια μπορούσε να γίνει τόσο προκλητική.Τον είχε τρελάνει και μετά έφτασαν στον παράδεισο μαζί. Ποτέ  δεν θα μπορούσε να της αντισταθεί. Χαμογέλασε.  Ήθελε να την δει. Σηκώθηκε από το κρεβάτι.


Η Θάλεια καθόταν στο σαλόνι με το τάμπλετ στα χέρια όταν μπήκε η Κλειώ.

"Καλημέρα." Το χαμόγελο της αδερφής της πάγωσε όταν είδε την έκφραση στο πρόσωπο της Θάλειας. "Τι έγινε πάλι;"

Η Θάλεια δεν μίλησε αλλά της έδωσε το τάμπλετ . Η Κλειώ διάβασε χάνοντας σιγά σιγάτο χρώμα της .

"Τα πιστεύεις αυτά που λένε; Τον κύριο Φωκά τον ξέρουμε από παιδιά. Μήπως είναι μόνο φήμες." Της είπε η Κλειώ.

"Αν δεν υπήρχε φωτιά δεν θα υπήρχε καπνός. Τον είχα ακούσει άλλωστε να διαπληκτίζεται με τον μπαμπά. Τέλος πάντων στο τέλος όλα θα αποκαλυφθούν."

"Εσύ τι θα κάνεις τώρα; Ο Αλέξης σε τι θέση θα βρεθεί;"

Και μόνο το άκουσμα του ονόματος του, πλήγωνε την ψυχή της αλλά έπρεπε να δείχνει σκληρή: "Δεν μπορώ να είμαι με τον γιο του ανθρώπου που κατηγορείται οτι σκότωσε την οικογένειά μας. Με τον Αλέξη όλα τελείωσαν την ώρα που βγήκαν αυτά τα νέα."

Η Θάλεια πήρε το τηλέφωνό της και σχημάτισε ένα νούμερο.

"Σε ποιον τηλεφωνείς;"

"Σε κάποιον που δε θα αφήσει τον Αλέξη να με ξαναπλησιάσει."


Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now