Κεφάλαιο 27

3.5K 364 6
                                    

Η Κλειώ κοίταξε την  αδερφή της που καθόταν στο τραπέζι απέναντί της. Παρότι έδειχνε φυσιολογική το ένστικτό της της φώναζε οτι κάτι δεν πήγαινε καλά. Η Θάλεια της θύμισε την εποχή που προσπαθούσε να κρύψει από τη μαμά τους οτι είχε πάρει κρυφά το αμάξι της και το έγδαρε στο παρκάρισμα. Η Ελένη φοβόταν πολύ για τα παιδιά της και επειδή η Θάλεια  μόλις το είχε πάρει  το δίπλωμα, δεν την άφηνε να πάρει αμάξι. Αν μάθαινε λοιπόν τι έγινε, δεν θα την ξαναάφηνε να οδηγήσει χωρίς συνοδό. Θα της έλεγε οτι αφού στο παρκάρισμα είχε πρόβλημα, όταν θα κυκλοφορούσε ανάμεσα σε κινούμενα αυτοκίνητα θα κινδύνευε. Έτσι η Θάλεια φερόταν χαλαρά και ξένοιαστα προσπαθώντας να θολώσει τα νερά, ενόσω προσπαθούσε να διορθώσει το αμάξι της μαμάς της, με τη βοήθεια φυσικά του πατέρα τους που την κάλυπτε πάντα.

Η Θάλεια γελούσε με ένα αστείο που της είπε ο Πέτρος δίπλα της αλλά το γέλιο της δεν έφτασε μέχρι τα μάτια της. Η Κλειώ κοίταξε την Μαρία δίπλα της που φαινόταν να συμμερίζεται την ανησυχία της.


Η Θάλεια αισθανόταν οτι από τα πολλά χαμόγελα, οι μυς του προσώπου της θα παρέλυαν ένας ένας και θα έμενε ανέκφραστη για όλη την υπόλοιπη ζωή της. Αισθάνθηκε ανακούφιση όταν είδε οτι ο Αλέξης και ο πατέρας του δεν βρισκόταν εκεί και μάλλον το ίδιο αισθάνθηκε και ο Πέτρος που της είπε: " Ο Φωκάς δεν τόλμησε τελικά να εμφανιστεί."

Ένα χαιρέκακο χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό του πριν συμπληρώσει: "Βέβαια, που να τολμήσει με τόσα μέσα που βρίσκονται εδώ για να καλύψουν το γεγονός." Η Θάλεια γέλασε, παριστάνοντας οτι άντλησε ευχαρίστηση από την κακία για τον γιο του ανθρώπου που υποτίθεται οτι ήταν υπεύθυνος για ότι της συνέβη.

Ο κόσμος γύρω τους είχε τελειώσει το φαγητό και άρχισε να χορεύει στην πίστα που είχε δημιουργηθεί ανάμεσα από τα τραπέζια. Ο Πέτρος της ζήτησε να χορέψουν ένα σιγανό κομμάτι. Τα χέρια του την αγκάλιασαν και άρχισαν να λικνίζονται στο ρυθμό. Η Θάλεια κοίταξε γύρω της. Ο Βασίλης που είχε εξαφανιστεί για λίγο εμφανίστηκε με τον συνοδό σκιά να τον ακολουθεί σε μικρή απόσταση. Περνώντας από το τραπέζι που  καθόταν ένας μεγαλοβιομήχανος έπιασε την κουβέντα μαζί του και κάθισε σε μια άδεια καρέκλα δίπλα του. Η σκιά του παραφύλαγε λίγο πιο πίσω. Η Θάλεια κοίταξε τον Πέτρο που πάνω από το κεφάλι της φαινόταν να έχει συγκεντρωθεί στο απροκάλυπτο φλερτ μιας εντυπωσιακής ξανθιάς. 'Να γιατί δεν θα μπορούσα να είμαι ποτέ μαζί σου' Σκέφτηκε.

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now