Η έπαυλη του Βασίλη Γράδη, δέσποζε στην κορυφή του λόφου. Οι συνήθως ήσυχες αριστοκρατικές γειτονιές τριγύρω θα αναστατώνονταν κάθε τόσο από τη συχνή διέλευση πολυτελών αυτοκινήτων, που θα πήγαιναν να αφήσουν καλεσμένους στον αρραβώνα.
Μπροστά στην είσοδο του σπιτιού, υπήρχε παραταγμένο υπηρετικό προσωπικό, από νωρίς, για να καλύψει κάθε πιθανή ανάγκη που θα προέκυπτε. Όλοι ήταν σε επιφυλακή. Οι μαυροντυμένοι άντρες της ασφάλειας είχαν σκορπιστεί περιμετρικά μέσα, αλλά και έξω από το σπίτι. Ο έλεγχος, σε οτιδήποτε περνούσε την είσοδο του σπιτιού, ήταν εξονυχιστικός.
Η δεξίωση θα γινόταν στον τεράστιο κήπο στο πίσω μέρος του σπιτιού, που είχε στολιστεί με λουλούδια λευκά και στο χρώμα της λεβάντας. Μεγάλες ροτόντες με τραπεζομάντηλα στα ίδια χρώματα με τα λουλούδια και καρέκλες με λευκά καλύμματα και μεγάλους φιόγκους στην πλάτη στο χρώμα της λεβάντας, καταλάμβαναν το μεγαλύτερο μέρος του κήπου.
Στα κλαδιά από κάποια δέντρα που βρισκόταν στον χώρο είχαν δεθεί λευκές κορδέλες που χόρευαν στην παραμικρή ριπή αέρα. Οι θάμνοι γύρω γύρω είχαν στολιστεί με φωτάκια και ανάμεσα από τα τραπέζια υπήρχαν μοντέρνες στήλες φωτισμού που θα άναβαν μόλις έπεφτε ο ήλιος.
Στην άλλη πλευρά η πισίνα είχε διακοσμηθεί με λευκά κεριά μέσα σε φύλλα που έμοιαζαν με νούφαρα με τα ίδια χρώματα.
Ο Πέτρος ντυμένος σπορ, πήγε να πάρει τα κορίτσια από το σπίτι της Θάλειας. Καμιά τους δεν είχε ντυθεί ακόμη, για να μην τσαλακωθούν, όπως είπε η Θάλεια στον Πέτρο. Στην πραγματικότητα όμως ήταν μέρος του σχεδίου της, ώστε να έχει δικαιολογία να κινείται στο εσωτερικό του σπιτιού του.
"Η Κλειώ δε θα έρθει μαζί μας;" Ρώτησε ο Πέτρος.
"Θα έρθει αργότερα με τον Αντρέα." Απάντησε η Θάλεια.
Παρότι γνώριζε τι πήγαινε να κάνει και ποιοι κίνδυνοι υπήρχαν, μια περίεργη γαλήνη την είχε καταλάβει. Ίσως η ψυχή της ησύχαζε με τη σκέψη οτι αν πετύχαινε το σκοπό της θα δικαίωνε τους αγαπημένους της που είχαν χαθεί τόσο άδικα.
Όταν έφτασαν στο σπίτι ο Πέτρος πάρκαρε στο μεγάλο υπόγειο γκαράζ, που θα μπορούσε να είναι και καταστήματος, με βάση το μέγεθος που είχε. Εκεί ήταν παρκαρισμένα διάφορα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης και της αλεξίσφαιρης λιμουζίνας του Βασίλη. Ο Πέτρος τις οδήγησε σε ένα ασανσέρ και ανέβηκαν στον δεύτερο όροφο. Η Μαρία κοιτούσε γύρω της τους μεγάλους διαδρόμους με τα έργα τέχνης,μαγεμένη. Ο Πέτρος άνοιξε μια λευκή πόρτα και ένα δωμάτιο διακοσμημένο σε αποχρώσεις του άσπρου και του μπλε, εμφανίστηκε μπροστά τους.
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...