Κεφάλαιο 11

4.3K 416 9
                                    

Ο Αλέξης ήταν έξω φρενών, όταν τηλεφώνησε στη Νόρα και της ζήτησε να βρεθούν. Η απάντησή της έριξε λάδι στη φωτιά: " Δεν μπορώ σήμερα, έχω κανονίσει. Αν θέλεις θα μπορούσαμε να βρεθούμε αύριο."

Ο Αλέξης πήρε μερικές βαθιές ανάσες για να ηρεμήσει: "Είναι επείγον και θα βρεθούμε σε μια ώρα στη γνωστή καφετέρια. Αν δεν έρθεις θα έρθω από το σπίτι σου."


Όταν η Νόρα έφτασε στην καφετέρια, είδε τον Αλέξη να κάθεται σε ένα τραπέζι δίπλα στην τζαμαρία. Το συννεφιασμένο πρόσωπό του την έκανε να χαμογελάσει με ευχαρίστηση, πριν σπρώξει την πόρτα για να μπει.

Όταν τον πλησίασε, ο Αλέξης έστρεψε το πρόσωπό του και την κοίταξε  με μάτια που πετούσαν φωτιές. Πριν εκείνη καλά καλά καθίσει ο Αλέξης της είπε: " Τι έκανες;"

Η Νόρα τον κοίταξε με αθώο βλέμμα: "Τι έκανα;"

"Μη μου παριστάνεις την αθώα. Τι είπες στην Θάλεια;"

"Μιλάς για την αδερφή του Έκτορα; Να παραγγείλω κάτι πρώτα; Διψάω." Έκανε νόημα στο σερβιτόρο. Όταν ο νεαρός άντρας απομακρύνθηκε από το τραπέζι τους, ο Αλέξης της είπε: "Περιμένω."

"Είδα για το ατύχημα στην τηλεόραση και άκουσα οτι ήταν και η αδερφή του Έκτορα στους τραυματίες. Επειδή ήμουν στο νοσοκομείο πέρασα να της ευχηθώ. Γιατί με ρωτάς; Έγινε κάτι;"

"Δεν της είπες μόνο περαστικά. Τι άλλο της είπες;"

"Α! Σου το είπε; Αυτή η μικρή έπρεπε να ξέρει να κρατάει μυστικά. Μην ανησυχείς όμως, τα αποτελέσματα των εξετάσεων βγήκανε αρνητικά. Δεν είμαι έγκυος." Είπε αδιάφορα, ρουφώντας με το καλαμάκι λίγο από το χυμό της, που στο μεταξύ ο σερβιτόρος είχε ακουμπήσει μπροστά της.

"Είπες στην Θάλεια οτι είσαι έγκυος;" Ο Αλέξης φώναξε έκπληκτος.

"Είχα συμπτώματα και καθυστέρηση. Ήμουν πολύ αγχωμένη και αφού η Θάλεια δεν είναι  ξένη αλλά η αδερφή του Έκτορα, τα είπα σε κείνη. Αλήθεια, γιατί σε πείραξε τόσο που μίλησα μαζί της;"

Ο Αλέξης σκέφτηκε πολύ πριν της απαντήσει. Η Νόρα δε φαινόταν να ξέρει για τη σχέση του με τη Θάλεια. Δεν ήθελε να πληγώσει τη Νόρα λέγοντας της οτι ήταν μαζί με τη Θάλεια τόσο γρήγορα μετά τον χωρισμό τους και από την άλλη γνωρίζοντας οτι η Νόρα δεν ήταν απλός άνθρωπος και πολλές φορές φερόταν ήταν σκληρά και κτητικά δεν ήθελε ακόμη να το μάθει.

Τα χρώματα του έρωταWhere stories live. Discover now