Το σπίτι των Νομικών, τις επόμενες μέρες,βρισκόταν σε αναστάτωση . Ο καινούριος υπουργός Παύλος Νομικός, που πήρε τη θέση του Νικήτα Φωκά, γνωστού πολέμιου της διαφθοράς, που αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω ασθένειας από το υπουργείο, αλλά συνέχιζε να έχει την βουλευτική του ιδιότητα, μπήκε στο στόχαστρο των ΜΜΕ. Οι δημοσιογράφοι παραφύλαγαν έξω από την πόρτα του σπιτιού τους, για μια δήλωση του. Τον ενδιαφέρον τους όμως στρεφόταν προς όλη την οικογένεια.
Η Θάλεια που στεναχωριόταν να βλέπει τον πατέρα της τόσο πιεσμένο συνεννοήθηκε με όλους τους υπόλοιπους και όλοι μαζί αποφάσισαν να κάνουν ότι περνούσε από το χέρι τους για ελαφρύνουν το βάρος του. Έτσι όταν ο Παύλος μάζεψε την οικογένειά του για να τους πει να προσέχουν πολύ τις κινήσεις τους, να κινούνται πάντα μέσα σε κόσμο και να μην μένουν αργά έξω, όλοι συμφώνησαν να τον υπακούσουν.
"Μην ανησυχείτε, όλα θα είναι καλά μετά την ψήφιση του νέου νόμου, μεθαύριο."Τους είπε. Ο νόμος για τον οποίο μιλούσε ο Παύλος, ήταν ένας πολύ σημαντικός νόμος που θα έκοβε τα πόδια των διεφθαρμένων και των διαπλεκόμενων με κατασχέσεις, φυλακίσεις και διαπομπεύσεις. "Κάντε υπομονή δυο μέρες έμειναν ακόμη."
Κανένας τους δεν είχε καταλάβει το πραγματικό μέγεθος της πίεσης που ασκούνταν στον Παύλο. Είχε ήδη λάβει απειλητικά μηνύματα για τη ζωή του αλλά και για όλη την οικογένεια του. Ο Νικήτας του ζητούσε ξανά και ξανά συγνώμη που εξαιτίας του βρέθηκε σε αυτή τη θέση. "Δυστυχώς μόνο εσύ και εγώ μπορούμε να φέρουμε σε πέρας κάτι τέτοιο. Μόνο με εμάς τους δύο θα συμπαραταχτούν και όλοι οι υπόλοιποι για να περάσει ο νόμος. Κανέναν άλλο δεν εμπιστεύονται."
Ο Παύλος σκεπτόμενος τις απειλές αλλά και τις αντιδράσεις της οικογένειάς του είχε ήδη προσλάβει σωματοφύλακες να προφυλάσουν κρυφά κάθε μέλος της οικογένειάς του. Κανένας από την οικογένειά του δεν γνώριζε οτι πίσω από τον καθέναν τους ακολουθούσε πάντα μια σκια για να τους προστατεύει.
Μέσα σε όλη αυτή την αναταραχή η Θάλεια δεν είχε συναντηθεί καθόλου με τον Αλέξη. Εκείνος είχε φύγει για ταξίδι μερικών ημερών για την δουλειά του, όπως είπε ο Έκτορας, όταν η Κλειώ απόρησε με την εξαφάνιση του.
Η Θάλεια ξαφνιάστηκε όταν το ίδιο βράδυ άκουσε το τηλέφωνό της να χτυπά. Όταν κοίταξε το νούμερο της κόπηκε η ανάσα. Ο Αλέξης.
"Ναι;"
"Θάλεια;"
"Ναι εγώ είμαι. Τι κάνεις Αλέξη;"
YOU ARE READING
Τα χρώματα του έρωτα
RomanceΗ Θάλεια, η καλομαθημένη, πεισματάρα και μικρότερη κόρη της οικογένειας της, είναι ερωτευμένη, από παιδί, με τον Αλέξη, τον καλύτερο φίλο του αδερφού της. Όταν οι δυο φίλοι φεύγουν στο εξωτερικό για μεταπτυχιακές σπουδές, η Θάλεια περιμένει την επι...