Pov Kira
Acolo il vad pe .....THEO!!Care sangera,aparent a fost injunghiat de unul dintre oamenii dusmanului meu de moarte......Emilio Castili.Nu il pot uita,din cauza lui au murit parinti mei!El a pus totul la cale....FLASHBACK
Eram in clasa a 7a,inca imi aduc aminte perfect ziua aia.....mergeam cu parintii mei spre mall,deoarece.....era ziua mea,eram foarte bucuroasa,dar dintr-o data tot visul meu frumos s-a spulberat! Un tir a venit si a lovit din plin masina codusa de tatal meu! Am fost singura care a supravietui si de atunci am jurat ca ma voi razbuna....
Incheiere FLASHBACKCum l-am vazut pe Theo,am fugit imediat dupa trusa medicala! I-am curatat ranile si l-am bandajat deoarece nu il puteam duce la spital,sa spunem doar ca nu ma am bine cu doctorii sau cu politia,abea asteapta sa fac o prostie ca sa ma poata inchide!
Diseara aveam o cursa,destul de interesanta,un baietas nou venit in oras vrea sa afle ce este asa de fascinat la Demonul Soselelor,mai exact eu,desi inafara de prietenii mei adevarati,nimeni nu stie ca eu sunt acela!
Cursa incepea la ora 23:00,acum era 20:36, asa ca m-am intors acasa ca sa imi fac un dus si sa ma schimb in hainele Demonului! Mai exact,M-am imbracat cu o pereche de blugi negri,un tricou gri pe care scrie "TRY ME" si tenisii mei obisnuiti.Parul mi l-am prins intr-o coada si mi-am luat sapca.Mi-am luat masina mea favorita,tunata la maxim si am plecat spre vechiul aeroport,deoarece acolo se tineau cursele.
Pov Marc
M-am decis sa infrunt "Demonul",toata lumea se teme de el, dar eu ma pricep foarte mult la curse!Miza este un pic cam mare,cine castiga primeste 400.000€ si cea mai buna masina a adversarului! Adica eu trebuie neaparat sa castig nu vreau sa imi pierd puiutul:Pov Jess
O vad pe Kira cum parcheaza masina cu un drift perfect exact la linia de start......asta e fata mea! O sa castige sigur ,desi am observat ca unul dintre angajatii lui Emilio este aici,dar nu vreau sa o ingrijorez pe Kira,se ocupa baietii de el!
Pov Kira
Am ajuns la fix! M-am uitat la persoana care a vrut sa cocureze cu mine si vad ca e chiar Marc<Asta o sa fie distractiv!>In fata vine pros....domnisoara care atunci cand a aruncat esarfa din mana eu deja am zburat,aveam 150km/h deja,dar nici Marc nu era mai prejos!
Ajungem la cea mai periculoasa curba din tot traseul,unde unii chiar au murit,acolo el incetineste dar eu bag viteza si mai mare avand 200km/h.Fantastic! Iau curba perfect, astfel ajungand prima la linia de finish!..................De data asta am facut un capitol mai lung! Sper ca va placut!!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...