Capitolul 13.Inceput de adio (part 2)

2.2K 97 16
                                    

(Porniti melodia)

Pov Kira
Ajung acolo si deschid usa cea mare de fier,cand aud un strigat,era strigatul lui Moni! Am fugit spre incaperea de unde s-a auzit strigatul.....mi-am scos arma si am spart usa,cand am intrat in incapere Moni era legata de un scaun iar in spatele ei era o ditamai "gorila".

Tipul: Cum ai ajuns aici? Cine esti?
Eu: Cosmarul tau!*spun si il impusc direct in cap,apoi o dezleg pe Moni si incepem sa fugim pe coridor*
Moni: Iti multumesc Kira!
Eu: Nu ai pentru ce,nu las pe nimeni in urma!*deodata se aude un fasait in spatele nostru,ma intorc si indrept pistolul spre capul persoanei din spatele meu....era intuneric,dar........ma uit mai atent..........

Eu: Tata?!
El: Da,scumpa mea! Haide mai aproape!*ceva imi spunea sa nu o fac dar totusi eram uimita de persoana din fata mea, am fost prea absorbita de situatie si abea cand aud o impuscatura imi revin,dar....a fost prea tarziu*

Moni era la pamant,ea a incasat glontul in locul meu! Imediat am apasat pe tragaci,sunt o proasta! Nu trebuia sa imi imaginez asta! Stiam ca este fals,dar....totusi am sperat.....imi este dor de parintii mei!O lacrima mi se scurge pe obraz,o sterg repede si o iau pe Moni si plecam repede!

Acum suntem la spital,doctorii spun ca este intr-o stare critica! Nu imi vine sa cred ce a facut!Au trecut 3 ore!! 3 amarate de ore in care nu am aflat nimic despre stare lui Moni! Imi vine sa urlu,dar imi suna telefonul,era Krista...

Covorbire telefonica
Eu: Alo,s-a intamplat ceva?
Krista: Hey! Nu s-a intamplat nimic,doar ca ne este dor de tine! Tu cum mai esti?
Eu: Sunt bine!*observ ca doctorul vine spre mine*Stai putin Kris...

Doctorul: Cred ca trebuie sa stati jos...
Eu: Ce este?
Doctorul: Ne pare rau....am facut tot ce am putut,dar......nu a supravietuit!
*simteam cum mi-a cazut cerul in cap*

Eu: Krista?
Ea: Sunt aici....
Eu: Sa va faceti bagajele! Va intoarceti maine! Moni....
Ea: Ce este cu Moni???
Eu: A ......aaa......a murit!*si am inceput sa plang,am plans ca in momentul cand au murit parintii mei!* Si-a dat viata,.......pentru mine!

Sper ca va placut capitolul! Stiu ca nu am postat de mult,dar promit ca o sa fiu mai activa!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum