Capitolul 6.O petrecere...cu probleme?

1K 58 11
                                    

Pov Scarlet
Da,aparent am dormit un pic cam mult...uhhh...mi-am facut un dus,mi-am spalat si dintisorii si m-am intors in camera,unde Evelin a intins pe masa sute de elementebde tortura (machiaje) si eu pentru ca sunt un om normal am facut asta:
-Ooohhhh,Hheeell Nooo!!!~am spus in timp ce am dat sa ies din camera
-Treci inapoi!
-Dar nu vreaauu!!~am spus cu o voce de copil
-Haidee,nu vreau sa intarziem!
-Bine....doar de data asta!
-Yeyyy!!!
-Deja regret asta...

E drept ca la final aratam destul de bine...adica asta era machiajul:

adica asta era machiajul:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si parul asa:

Si am plecat spre cladirea unde tinem petrecerea,Andrew,Nick si Nicole erau deja acolo am mai stabilit cateva detalii,dupa am deschis usile salonului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si am plecat spre cladirea unde tinem petrecerea,Andrew,Nick si Nicole erau deja acolo am mai stabilit cateva detalii,dupa am deschis usile salonului...o multime de persoane foarte importante pentru Mafie si persoane care fac parte din ea...

-Buna scumpa mea!
-Buna Tati! Cum mai esti?
-Sunt bine si sper ca ai facut ceea ce trebuie...Daca ai nevoie de ceva sa nu eziti sa imi spui...
-Mersi,te iubesc!
-Si eu!
-Acum,fugi si bucura-te de petrecere!

Am mai intampinat cativa invitati,dupa i-am rugat pe Amanda si Andrew sa faca asta...

Eu m-am dus si m-am asigurat ca fiecare persoana a primit si cate un pahar de sampanie la inceput...se pare ca toate persoanele sunt prezente...asta este bine...

Am ajuns in mijlocul petrecerii si cred ca este si cazul sa imi fac anuntul...m-am dus evident in mijlocul salii si am inceput sa bat usor cu o lingurita in pahar...

-Va multumesc tuturor persoanelor care au putut fi prezente in aceasta seara,alaturi de mine! Am vrut sa va anunt personal ceva foarte important! Dupa moartea mamei mele,Kira,m-am pregatit intens pentru a deveni urmatoarea conducatoare si uitati-ma astazi,in aceasta seara minunata!EU SUNT NOUA CONDUCATOARE!
-Felicitari iubire!~o voce blanda imi atrage atentia
-CHRIS!~am fugit spre el si i-am sarit in brate sarutandu-l
-Te-ai intors mai devreme!
-Nu puteam sa ratez seara asta!
-Mi-a fost asa dor de tinee!!
-Si mie de tine!
(Pentru cei ce nu stiau,Chris a fost plecat la parintii lui,intr-un alt oras)

-Daca tot esti tu conducatoarea,hai sa te testam putin!~o voce se aude din spatele meu
-Poftim?~din toate partile au aparut persoane cu arme...
-Sa te vad,mai ai curaj acum?~spune el
-Vrei sa ne distram? Atunci hai sa ne distram! ATAAC! RESTUL LUMII AFARA!
Mi-am scos si eu pistolul si l-am indreptat spre acel om,Chris a fugit fiind obligat de mine,ceva sau mai bine zis cineva mi-a atras atentia,iar in acel moment barbatul a venit si mi-a luat pistolul din mana,era fara arma....eram vulnerabila...am fost trantita la pamant de o alta persoana,ne-am luptat,eu am reusit in sfarsit sa ii dau un pumn fatal si sa il fac sa lesine...am ramas totusi la pamant...barbatul a indreptat arma spre mine si cand sa apese pe tragaci o alta persoana a venit din spate si a sarit pe el,acesta cazand si scapand arma,eu m-am intins pana la ea si am prins-o baiatul a reusit sa il loveasca destul de tare incat sa nu se poata ridica,baiatul s-a uitat dupa la mine,ochii lui erau de un verde smarald,dupa a luat-o la fuga,m-am ridicat si eu si am inceput sa fug dupa el...am iesit afara,briza rece a serii m-a lovit din plin,dar nu m-am lasat,am continuat sa fug dupa el...

-Stai! Te rog,opreste-te!!

Acesta s-a oprit...dar nu a spus nimic...Mam- oprit cam la un metru de el...

-Cine esti?Te rog,raspunde-mi....TE ROG!

Nu a spus nimic,a luat-o din nou la fuga...nu m-am mai obosit sa il urmaresc...dar stiu ca era o peraoana cunoscuta,acel verde...l-am mai vazut undeva....

CAPITOL SURPRIZA 3!!! Am postat 3 capitole la rand,sper ca sunteti fericiti! Eu va pup,sunt obosita,byyyeee!! VOT+COMM daca vreti next!
!Scuzati greselile va rog!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum