Pov Kira
Dylan: .......Mai exact noi ne numim.................The...Chemicals!
Eu: The.....The Chemicals??
Dylan: Da! Ni se potriveste! Si apropo de maine vei incepe sa lucrezi cu noi,nu trebuie sa renunti la viata ta,doar ca trebuie sa fii la dispozitia sefilor nostri!
Eu: Ce sefi?
Dylan: Mr.Rogoz si sotia sa Miss Rogoz.......niste oameni foarte puternici,daca ai intrat in raza lor nu mai scapi!
Eu: Firar!
Dylan: Ai patit ceva? Nu vreau sa te ingrijorez cu asta! Stai linistita,ei au incredere in tine,nu trebuie sa iti fie frica,nu o sa ii las sa iti faca nimic!*isi intinde mainile si le apuca tandru pe ale mele,simteam cum ma topesc,noroc cu scaunul pe care stateam,ca de nu eram intinsa de mult pe jos!Obrajii mei au prins o culoare destul de rosie,ce pe el l-a facut sa scoata un chicot,rasul acela vesel atat de dragut.......INCETEAZA!*
Eu: Amm.......cat e ceasul?
Dylan: 20:12,de ce? Trebuie sa fii undeva?
Eu: Da,am ceva important de facut diseara,ne mai auzim!
Dylan: Paa! Ai grija!
Eu: Desigur,paa!*cand sa ies pe usa dau de Marc,ce noroc mai am si eu*
Marc,...nu e ceea ce pare!
Marc: Ce?Ca nu ai vrut sa iesi cu mine pentru pampalaul ala? Sa nu mai vorbesti cu mine!
Eu: Marc! Marc te rog!Off....Am plecat spre casa si m-am schimbat in hainele Demonului,iar sunt pe graba,inscrierile se fac la ora 22:00,dar trebuie sa ma asigur ca totul este in regula cu masina mea!Ajung la garaj si imi scot puisorul:
Mi-a fost dor de el,pana acum a trebuit sa conduc celelate masini pentru ca el a fost la reparat,dar acum ma bucur ca pot sa il conduc din nou. La pista,le vad pe Emm si Krista alaturi de Zack si restul gastii.
Eu: Hey! Ce faceti?
Krista: Incerc sa il conving pe Zack sa o lase si pe Carla sa concureze!
Eu: De ce?
Emm: 1.Deoarece vrea sa concureze si 2.Pe Marc l-a lasat sa o faca!
Eu: Poftim?! Iar vrea bataie!*incep sa rad*Acum si eu cred ca nu ar trebui sa concureze Carla! Nu stim de ce e in stare Marc,dar King?
Zack: Vedeti?! Si ma faceati prost!* isi incruciseaza mainile la piept*
Eu: Gata,copil mic! Imi pare rau Carla,dar promit ca data viitoare vei concura si tu! Hai la start!Ne asezam masinile la start,eu eram exact langa King,iar in partea cealalta este Marc,firar! Intr-un final vine si "domnisoara" care ne da startul,iar cand esarfa atinge cimentul eu pornesc putin mai incet,vreau sa vad ce il taie capul pe King! Prima curba,o vireaza perfect,la fel si pe celelate,ultima curba,cea mai periculoasa, King se afla in fata mea,incetineste,iar eu profit de asta si bag viteza maxima,iau curba uimitor si las putin fum in spate! Trec prima linia de finish,urmata de King apoi fetele mele si Marc.....cobor din masina si merg sa imi iau premiul,dupa ce ma intorc observ ca minunata de Emm este suparata....
Eu: Ce ai patit?
Emm: Nimeni nu ma bate! Si nenorocitul asta nu vrea sa se dea jos din masina sa imi arate cine e!!
Eu: Rezolv eu!Ma duc si bat usor in geamul lui,acesta il lasa putin in jos...
Eu: Cum ar fii sa te dai jos din masina si sa vorbesti putin cu mine?!
El: Nici nu ma gandesc!
Eu: Vrei sa o luam cu frumuselul sau cu raul? Te atentionez,nu supara Demonul!
El: Urca pe locul din dreapta!Fac cum imi spune si urc,inchid portiera si observ ca avea casca pe cap,se asigura ca nu ne vede nimeni si o da jos.....nu imi vine sa cred cine e! E chiar minunatul de............Dylan!
Eu: Ce faci tu aici?
Dylan: Trebuie sa mergem undeva mai retras,vii?
Eu: Doar daca ma lasi sa imi iau masina mea!
Dylan: Ok! Unde vrei sa mergem?
Eu: Hai la mine acasa e destul de aproape!*cobor ma duc sa le zic fetelor ca plec si imi pornesc masina,plecand in viteza cu Dylan in spatele meu*Ajungem acasa si cum intram pe usa,Dylan se pune in fata mea si .....
Maine cred ca o sa mai pun next! Am inceput sa fac capitole mai lungi sper ca va plac! Nu uitati de VOT+COMM,daca vreti next!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Novela JuvenilVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...