Capitolul 7.Supararea

3.6K 122 9
                                    

Pov Kira
Marc: Nu este mila!Kira eu te....te....
Kira: Stii ceva?! Nu vreau sa aud! Te rog sa pleci,nu am nevoie de persone ca tine sau ca sora ta in preajma mea!
Il acel moment,vad cum i se scurge o lacrima pe obraz.....*nu va ganditi ca nu stiu ce a vrut sa spuna,dar nu am nevoie de relatii,eu sunt o inima de piatra!*
Mai tarziu am fost externata si m-am dus acasa,unde mi-am facut un dus,m-am imbracat cu hainele Demonului si m-am dus la baza,deoarece aveam ceva de rezolvat.
Pov Krista
O vad pe Kira care intra in baza si se duce direct in biroul ei,fara sa ma salute,putin cam ciudat pentru ea,asa ca ma duc sa vad ce are....
Eu: Hey,nu mai vazut?
Kira:  Nu,scuze!
Eu:  S-a intamplat ceva??
Kira: Nu s-a intamplat nimic,doar ca vreau sa mai rezolv cate ceva,stai linistina!
De atunci nu a mai iesit de acolo! E ora 1:45 si ma decid sa vad ce face.....
Intru si observ ca minunata Kira sta cu sticla de Jack pe birou,aproape goala,iar ea sta cu castile in urechi si completeaza un folmular. Nu mi-am permis sa o deranjes asa ca ma lasat-o in pace.
Emm: Hey! Ce faceai in biroul Kirei?
Eu: Kira este acolo de la ora 20 si nu vreau sa o deranjez,dar ma ingrijoreaza sigur s-a intamplat ceva!
Emm: Hai sa o scoatem de acolo si vedem dupa.
Pov Kira
Aud cum cineva bate la usa,iar eu spun un "intra"obosit. Erau Krista si Emma...
Eu: Ce faceti aici,la ora asta?
Krista: Intrebare e ce faci tu aici,ca de la ora 20 nu ai mai iesit!
Eu: Off! Ti-am spus ca am de rezolvat cate ceva,nu am trecut pe aici de o luna cred!
Emm: Da,dar nu merita sa stai atat,hai sa te ducem acasa!
Eu: Nu lasati,aaaa,cred ca o sa raman aici peste noapte.
Krista: Poftim?! Tu nu faci asta niciodata! Ce s-a intamplat?
Eu: Nimic!
Emm: Stii ca poti avea incredere in noi,daa??
Eu: Daa! Hai veniti aici!*si le iau intr-o imbratisare de urs*
Ambele: Aa....ee...rrrr!
Eu: Ups! *si incepem toate trei sa radem*Va iubesc!!

Hey! Sper ca va placut capitolul! In urmatorul capitol va exista mai multa actiune!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum