Pov Scarlet
☆3 ani mai tarziu☆
Mda....exact cum am spus....am renuntat la tot...la mafie,la curse ilegale,la tot ce era in L.A. Si am devenit o secretara la o companie de moda...evident la inceput a fost greu dar m-am obisnuit chiar daca eu normal dadeam ordine nu primeam...C.t.
-Da,unchiule,am plecat spre tine...
-Sa stii ca e mai rapid daca vii prin Los Angeles.
-Da,da,da....stii ca nu vreau sa merg pe acolo dar cred ca numai asa ajung in timp....
-Pai vezi....hai Scar nu poate fi asa greu....
-Ok hai ca ne mai auzim,am un drum lung.
-Sa conduci cu grija!
-Da....desi sa stii ca inca mi-am pastrat aceeasi nebunie pentru viteza...
-Stiu....deaia mereu iti spun sa conduci si regulamentar...
-Meh....n-ai sa vezi.
-Bine,bine....pa!
-Pa!
C.t.î.Si uite asa a inceput calatoria mea de 4000 km....yey....
SE PUTEA?!Am facut pana fix la intrarea in L.A. si mecanicul vine abea in 3 ore,iar eu sunt in intarziere....nu imi ramane decat sa sun pe cineva din fosta mafie....cred ca mai am numarul lui Evelin...
C.t.
-Buna,Evelin...
-Cine este?
-Nu mai imi recunosti vocea?
-Poftim?
-Sunt....sunt Scarlet.
-Scar...NU MAI FACETI GLUME PROASTE,ORICINE ATI FI!
-Nu fac...sunt chiar eu si am nevoie de ajutor...
-Cu ce?
-Am nevoie de o masina pentru cateva ore...
-De ce?
-Am facut pana si mecanicul nu ajunge acum,iar eu ma grabesc...
-Mbine...da-mi prin mesaj locatia.
-Multumesc mult!
C.t.î.Dupa 5 minute un Porche Negru Mat a aparut si a parcat in fata mea...mi-am dat seama imediat cine era asa ca am urcat.
-Salut Scar...~nici macar nu s-a uitat la mine
-Hey...~ma simt groaznic,cum te simti in copilarie cand faci ceva gresit si te cearta ai tai...asta e de 30 de ori mai oribil
-De ce ai facut asta?
-Poftim?
-De ce ai plecat...cu ce ti-am gresit?
-Eu....
-Stii ceva...nu conteaza....te intorci diseara?
-Da.
-Si unde o sa stai?
-Probabil la un hotel....
-Nu mai bine stai la tine acasa?
-Nu cred ca e o idee buna....
-Tara nu mai e.
-Stiu...am vorbit cu ea.
-M-am mutat eu inautru asa ca daca vrei poti sa vii,mai ales ca mi-as dori sa vorbim....Imi e dor de tine Scar,NE E DOR DE TINE!
Am vrut sa mai spun ceva,dar aceasta a oprit masina si s-a dat jos,apoi mi-a deschis portiera.-Ce astepti? Parca intarziai...
Apoi am realizat ca ne aflam la fosta mea casa,m-am dat jos din masina si am urcat in locul soferului...
-Iti raman datoare!
-Da!CU O EXPLICATIE!~spune apoi pleaca in casa si eu plec spre Las Vegas....din nou...Intr-un final ajung si eu....
-AI INTARZIAT!
-Stiu....dar am facut pana si a trbuit sa cer ajutor cuiva....
-Ai vorbit cu el?
-Ce?Nu...nu....am sunat-o pe Eve...
-Of...bine,hai ca trebuie sa ne grabim.Este vorba despre o firma Underground,te vor sa lupti pentru ei....datorita...trecutului tau....
-Cine sunt?
-Kiro si Mivon Rukaku...sunt veniti din Japonia si...
-M-am mai intalnit cu ei o data....cred ca inainte sa ma las de mafie si din cate stiu eu....si atunci mi-au propus asta,chiar ma gandisem sa accept,dar Chris a spus ca este o pierdere de timp...asa ca am lasat-o balta...
-Uite acum poti sa accepti...
-Da,dar nu mai am aceeasi conditie fizica...
-Te vor antrena ei...Ajungem intr-un final in camera in care urma sa ne intalnim...acolo erau doi oameni,un domn si o doamna,probabil sot si sotie....bine imbracati,eleganti,doamna purta niste bijuterii scumpe...si se uitau serios la mine,oarecum incruntat...
-Buna ziua!
-Doamna Black!~spune domnul si vine si imi saruta mana,apoi se ridica si sotia lui si ma imbratiseaza...-Am venit sa discutam despre o mica afacere...am dori sa lucrezi pentru noi..
-In ce domeniu?
-Lupte....lupte ilegale mai mult...
-Depinde de siguranta pe care mi-o acordati.
-Luptele se practica intr-un ring amenajat,lupta corp la corp,fara arme,fara trisat.
-Suna tentant....
-Datorita faptului ca nu ati mai practicat de mult...va putem oferi cateva zile de practica pana sa intrati in ring...in jur de o saptamana...cu conditia sa nu intarziati si sa luptati cum trebuie.
-Accept,dar unde este sediul?
-Los Angeles.~sangele mi-a inghetat in vene...cum se putea sa fie fix acolo,locul de care am incercat sa scap...credeam ca nu voi mai fi nevoita sa ajung acolo,dar se pare ca m-am inselat...Am semnat niste acte,am mai discutat ceva cu unchiul meu...si am plecat inapoi spre Evelin ....
☆Hey dragilor! Sper ca va placut capitolul,sa va spun sincer dintr-o data am chef sa scriu deci uitati aici un nou capitol si daca reusesc o sa mai postez☆
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Подростковая литератураVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...