Capitolul 2.Oare ce contine plicul?

1K 50 4
                                    

Pov Scarlet
Am fost târâtă efectiv...prin toate magazinele...doar pentru ca o anumita persoana...a vrut sa isi caute pantofi si tochie pentru diseara...

-TARAAA!!
-Daca mai urli o singura data te palesc...
-Imi e foame!
-Dar inca nu am cumparat toate lucrurilee...
-NU IMI PASA! Mergem si mancam!
-Bine...

Ne-am dus intr-un fel de restaurant unde am putut sa mananc si eu ca omul,iar dupa ne-am intors la plimbatul prin magazine...Am ajuns la ora 4 jumate acasa...picioarele ma
omora

-UNDE AI FOST???~si evident ca Andrew trebuia sa tipe...
-Pai...domnisoara asta m-a obligat sa merg prin toate magazinele,doar ca sa isi gasesca o rochie potrivita!~spun in timp ce arat spre Tara...Andrew scanand-o din cap pana in picioare...

Din cate tin eu minte el a avut un mic crush pe Tara...asa ca ar fi cazul sa il ajut putin...

-Nu crezi ca ai trebui sa fi si tu un domn adevarat si sa o ajuti sa duca sus in camera toate aceste pungi?~spun eu cu o fata de ingeras...iar Tara imi arunca priviri ucigatoare...
-Desigur...~spune apoi ia jumatate din pungi si urca alaturi de Tara la etaj...

- Acuummm....ce ati facut?
-Nimiiicc....~spun ei in cor...🤗😇
-Nu va cred...

-Deci ce facem diseara...ne uitam si noi la un film...ceva?~intervine Tara
-Umm...daa...darrr nu mai avem popcorn asa ca te duci si cumperi~spun eu in timp ce ii dau niste bani,jacheta si o imping pe usa afara...
-Ai grija la masini!~spun si inchid usa

-Buunnn...ANDREW!
-Da?~zice cu o fata speriata
-TE-AM LASAT O SINGURA DATA LA CONDUCERE SI NU ESTI IN STARE SA DUCI UN AMARAT DE TRANSPORT?!
-Pai..eu...adica...
-ADICAA....
-E vina ei!~spune si arata cu degetul spre Evelin
-NU TI-A SPUS MAMA TA SA NU DAI VINA PE ALTII! TU ERAI SEFUL!
-Dar eu...nu am...
-TACI!

-M-am intoors!~striga Tara din tocul usii
-Asta nu s-a terminat!~a fost ultimul lucru spus inainte sa ma intorc cu spatele si sa ma duc in bucatarie...

Am facut popcornul,apoi ne-am decis sa ne uitam la un film de groaza...partea cand a murit tipa aia enervanta a fost cea mai tare...dar evident ca Tara s-a speriat si Andrew ca un gentelman ce e,a linistit-o cu miscare deaia din anii '80...tipic baietilor...dupa ce s-a terminat filmul toti au urcat in camere,mai pitin Evelin...vreau sa vorbesc cu ea...

-Sunt pregatita...
-De ce a fost vina ta?
-Nimic...nici macar un tipat?
-Evelinn....
-Pai nu am fost atenta la indicatiile lui Andrew si chiar nu e vina lui...
-De ce nu erai atenta?
-Deasta...*imi arata mesajele*
-Stii cine ar putea fi?~ma intreaba ea
-Nu...
-Ma rog nu ii dam prea multa importanta acum...din cate stii in ziua aia am fost de am vorbit cu Logan...
-Da...ce ti-a dat?
-Asta!~spun si scot plicul
-Doar asta?
-Da,doar asta...
-Si...l-ai desfacut?
-Nu inca...asta vreau sa fac acum...
-Ok...atunci...fa-o!

Am vrut sa mai aman putin acest moment...de frica sincera sa fiu...dar cred ca e cazul sa mi se explice planul pentru care mama a lucrat atatia ani...si am deschis plicul...

    "DRAGA,SCARLET......




Un capitol ceva mai scurt dar este in timpul saptanii...si da,stiu ca acum ma injurati,daaar am un motiv pentru asta! Va puupp! Daca vreti bext dati VOT+COMM!!!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum