Din capitolul anterior:
Ne-am petrecut toata ziua impreuna,la ora 19 a plecat,iar eu l-am urmarit...a trecut mai intai pe acasa,dupa a condus pana la un fel de club...asta e destul de ciudat...am intrat si eu dupa el...am observat ca a coborat niste scari...l-am urmat...era un hol mic...destul de inghesuit ce ducea la o usa metalica...am deschis-o si acolo erau...
Continuare:
Pov Scarlet
Erau foarte multe persoane,care mai de care mai ciudate ai mai...mai musculoase,care se uitau la mine la ca felul 14!Mi-am pus gluga si am trecut printre ei...in mijloc era un ring de box...stateam si am uitam la el...pana cineva m-a prins de mana...
-Nu ai ce cauta aici!~imi spune o matahala
-Ce te bagi tu?!Sangele imi fierbea in vene...inima imi batea din ce in ce mai tare...daca nu imi pastrez calmul s-ar putea sa ii ucid...
-M-ai ai si tupeul sa strigi! Daca iti dau una te lipesc de perete!~ma ameninta el...pacat ca nu stie cine sunt
-Sa te vad!A ridicat mana sa ma loveasca,dar eu i-am prins-o si am inceput sa ii strang pumnul...Deja aici nu mai eram eu...a preluat controlul...nu pot sa imi controlez corpul...m-a afectat complet...Dr.Pepper s-a intors!
Am inchis ochii pentru o secunda si deja nu mai stiu ce se intampla e ca si cum imi pierd cunostinta...Pov Christian
Ma pregateam linistit de lupta...da,fac lupte ilegale...in fine ma pregateam eu in liniste pana ce pe usa intra val-vartej Lucas( prietenul meu)...si imi spune:
-De ce ai adus-o aici??
-Pe cine? Nu am adus pe nimeni...
-Atunci ea ce cauta aici??
-CINE?
-Fata aia..Scarlet..iubita ta...ne-a facut praf doi dintre cei mai puternici oameni!
-Scarlet...*e ca si cum mintea mi s-a oprit..nu mai puteam gandi...*M-am dus imediat in sala...iar Scarlet era tinuta de 4 persoane...una a luat o seringa si i-a infipt-o in brat!
-Ce..ce ii faceti?
-E un fel de calmant...*persoanele ii dau drumul,iar ea nu a mai avut stabilitate...era cat pe ce sa cada din picioare..dar din fericire am prins-o inainte sa faca contact cu podeaua!-Scarlet...SCARLET! Revino-ti!
Pov Scarlet
-Scarlet...SCARLET! Revino-ti!
Privirea mi s-a intunecat...capul ma durea ingrozitor...nu puteam simti nimic...pana la urma ma decid sa ma las prada intunericului...Mi-am deschis usor ochii...imaginea era putin neclara...dar mirosul il pot recunoaste intotdeauna...imi intorc capul spre stanga...iar Chris dormea exact ca un ursulet...ii dau un sarut pe obraz,iar el tresare...se uita la mine ingrijorat dupa ma trage intr-o imbratisare...
-Ce cautai acolo?
-Stiam ca imi ascunzi ceva si...am vrut sa aflu
-Scarlet...ar fi trebuit sa ia incredere in mine...
-De ce m-ai mintit?
-Nu am vrut sa te amestec in asta Scar...nu vreau sa te pierd si pe tine..~ultima parte a spus-o foarte incet...
-Nu ai cum sa ma pierzi!
-Aia de acolo...nu erai tu.....nu?
-Nu eram exact eu...era partea mai mult...cum sa spun...sadica...
-Periculos?
-Extrem de periculos!...Liniste...
-Ce spui de o...vacanta?
-Vacanta?
-Da,o vacanta la mare...eu,tu si restul gastii si...Lucas!
-Lucas?
-Unul dintre cei mai de incredere prieteni ai mei!
-Ar fi super!Am pus capitol tarziu...am foat azi plecata,scuze,in fine va multumesc muuuuult de tot pentru voturi si comentarii!!! Am ajunz pe locul 69😂😂😁😁😭😭!! Va ador!
Daca vreti sa aflati ce nebunii vor face gasca la mare dati si voi un VOT+COMM!!!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...