Capitolul 20.Mi-as dori sa se opreasca timpul!

1.3K 58 13
                                    

Din capitolul anterior:
-SUNTEM ATACATI!

Acum:
Stiam exact ce urmeaza sa se intample,asa ca l-am apucat pe Chris de mana,am dat dulapul la o parte si am coborat cu liftul pana in camera cu arme de unde mi-am luat 2 pistoale si cateva cutite,mi-am pus masca si am dat sa plec inapoi sus,dar Chris m-a prins de mana...
-Ce ai de gand sa faci?~ma intreaba el cu o fata ingrijorata
-Chris...~spun eu in timp ce oftez
-Viata mea nu e atat de roz, ok? Nu o pot lasa pe mama singura...te rog totusi sa ramai aici...~spun apoi ma eliberez din strasoarea lui

A vrut sa vina cu mine,dar am inchis usa liftului in timp,ajunsa la mine in camera tipetele au inceput sa se auda din ce in ce mai tare,am deschis usa camerei si imaginea era groaznica...mirosul,mirosul era si mai rau,sange...peste tot numai sange...semn ca a avut loc si o explozie...un strigat puternic m-a readus la realitate...strigatul mamei...am fugit spre camera ei..nu era nimeni acolo...m-am dus in sufragerie,am stat si am ascultat...inca un strigat puternic...venit din subsol...
Nu am coborat niciodata acolo...mi-a fost prea frica...dar pentru mama...as face orice! Am tras aer in piept si am deschis usa subsolului...am coborat scarile...si m-am ascus dupa niste cutii...
-Nu! Te rog nu o face!~vocea mamei deja isi pierduse puterea
-Nu am de gand sa te ranesc...am de gand sa te fac sa suferi...*Erik indreapta un cutit spre mama*
-Bine,fa-o! Dar lasa-mi fata in pace!
-Chiar crezi ca va fi asa cum spui tu?

Ceva mi-a atras atentia...un lucru lucea in coltul camerei...m-am asigurat ca nimeni nu ma vede si am fugit pana acolo...era un ceas de buzunar...iar pe clapita acestuia era o desenata o clepsidra...mi l-am pus dupa gat si am fugit inapoi in spatele cutiilor...

-Aici iti este sfarsitul...~la auzul acestor cuvinte am vrut sa il atac...dar a fost prea tarziu..acesta deja aruncase cutitul spre mama.....am inchis ochii dand drumul lacrimilor.. tot ce mi-as mai dori acum ar fi sa se opreasca timpul...

Stau si plang de ceva timp...intr-un final imi deschid ochii si obserc ca cutitul menit sa intre in inima mamei pluteste in aer!Mi-am sters lacrimile si m-am apropiat spre el...si chiar asa era...toata lumea statea nemiscata...m-am uitat la Erik,avea un zambet pana la urechi...apoi mi-am intors privirea spre mama...pielea ei era palida...se vede ca nu mai poate...lumea asta nu e de ea...trebuie sa fac ceva...am prins manerul cutitului...avea o lama foarte fina [nu stiu de ce dar acum mi-a venit in minte melodia lui Killa,revenim] Pe fata mi-a aparut un zambet sadic...am prins mai bine cutitul si cu o singura miscare acesta a ajuns in inima lui Erik...mi-am scos pistolul si i-am impuscat si pe restul...dupa am deschis ceasul...acesta dand drumul timpului...

Mama era cat pe ce sa cada la pamant...dar am prins-o inainte sa faca contact cu podeaua...cred ca e destul de clar ca nu mai putem sa stam in aceasta casa asa ca am sa gasesc eu alta...pana atunci o sa stea la mine in apartament...
Am pus-o pe mama in masina...apoi m-am dus la Chris...acesta statea pe canapea cu capul pe spate...m-am apropiat incet de el si am pus o mana pe piciorul lui..el a tresarit...l-am cam speriat...s-a ridicat imediat si m-a luat in brate...
-Credeam ca ai patit ceva...
-Stai linistit sunt bine...fizic...
-Si psihic?
-Putin cam psihopata😊Hai sa mergem...
-Poftim?
-Preferi sa ramai aici?
-Nuu!!
Ma ridic pe varfuri si ii dau un sarut scurt pe buze...dar el imi prinde talia adancind mai mult sarutul...doamne cat il iubesc...pacat ca nu ii pot spune asta...pentru ca sigur va durea mai tare cand ne vom desparti...



*SCUZATI GRESELILE*
Imi cer scuze ca am postat atat de tarziu,dar am fost plecata azi,m-am gandit sa mai adaug si putina fantezie aici,m-ai schimbam obisnuitul...va spun ca in curand voi incheia si acest volum,nu va suparati! Inca mai am cateva idei ,iar dupa va veni finalul...

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum