Capitolul 25.Şpoc cu tigaia!

1.1K 53 18
                                    

Din capitolul anterior:
-Las-o!
-Asa cum l-ai lasat tu pe el?

In acest capitol:

-Nu cunosti intreaga poveste!
-Tu nu cunosti nici jumate!
-Ce glumeata esti! A fost numai vina ta!
-Nu e adevarat!A fost vina ei!
-A ei? A ei?? Ce usor dai vina pe altii!
-A FOST VINA EI!

Pov Chris
-A FOST VINA EI!
Ma trezesc buimac datorita strigatului si ma ridic din pat...
-CUM ITI PERMITI SA DAI VINA PE EA?
-EA NE-A DESPARTIT!

Unul dintre strigate era a lui Scar...iar celalat a unui baiat...am coborat scarile in graba si am observat ca ei erau in bucatarie....deodata s-a auzit ceva spargandu-se...am fugit acolo...pe jos erau numai cioburi...si alaturi de Scarlet era un baiat inalt....19-20 ani...

-Chris!Pleaca!~striga Scarlet la mine
-Nu,stai aici!~imi spune baiatul
-Nu incerca Ryan!~il ameninta ea cu un ciob
-Ce? Nu imi ajunge o singura marioneta!~spune el aratand spre cineva...era Maya
-Cine mai esti si tu?~il intreb eu nedumerit
-Christian! Te rog,pleaca...~imi spune Scar,aproape plangand
-Nu,nu,nu! Daca baiatul vrea sa afle,nu il opri...
-NU TREBUIE SA AFLE NIMIC! TI-AM SPUS RYAN SA NU TE IEI DE MINE CA AI SA REGRETI!
-Dar nu ti-am facut nimic...inca

Cat cei doi se certau m-am dus incet spre Maya,am dezlegat-o si ea a fugit...
-NU MA ENERVA MAI RAU RYAN!
-Scarlet cred ca ai uitat cine e in dezavantaj!~spune si arata spre scaunul gol de data asta...
-Cum? Cum a evadat?

Pov Scarlet
Este distras...momentul perfect,apuc ce am mai la indemna...evident...tigaia si ŞPOC.l, i-am tras una in cap,acesta a lesinat iar eu l-am legat dupa l-am dus in beci...nu intrebati!

Pov Maya
Dupa ce ma dezlegat Chris am fugit direct la mine in camera si am incuiat usa...apoi am inceput sa plang...Lucas a iesit de la baie si imediat cum m-a vazut m-a luat in brate! In tot acest timp m-am apropiat foarte mult de Luca...asa ca am decis sa il sarut...m-am apropiat usor de el apoi mi-am lipit buzele de ale lui...la inceput a fost uimit dar dupa mi-a raspuns la sarut...

-Maya...stiu ca nu ne cunoastem de multa vreme...dar vrei sa fi iubita mea?
Am ramas socata!
-Eu....ăămm...DA!
-Nu-i nimic daca...stai ce?
-Vreau sa fiu iubita ta..dar...ai grija...mama nu iarta!
-Vai de viata mea!

Am iubiiit,am iubiit...yeeeee!! Ce? Hai valea la alta persoana!

Pov Scarlet
Dupa ce l-am dus pe Ryan la beci si am incuiat usa,am urcat inapoi in bucatarie...Chris strangea cioburile de pe jos...asa ca m-am dus si l-am ajutat...nimeni nu a spus nimic...dupa am urcat la etaj si i-am trezit pe toti...

I-am asteptat pe toti dupa am deschis laptopul si m-am conectat la camerele din casa...

-Avem o problema! Ryan vrea razbunare...
-Ryan?~striga Amanda
-Chiar el...
-Nu,nu cred!*intorc laptopul spre ei...in trecut Amanda a avut mici...neplaceri cu el*
-Ce facem?
-Ăămm,helllooo!! Vreau sa stiu si eu ce s-a intamplat...
-Asa este...ar fi cazul sa stii..totul a inceput cand aveam 15 ani...

Suspaannsss...am postat un capitol mai scurt,dar care are drama! Si da am pus 2 capitole in aceeasi zi,asta doar pt ca am fost extrem de vesela si am avut inspiratie!!Daca vreti sa aflati ce am pregatit in continuare dati VOT+COMM!!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum