Capitolul 11.Transportul

2.8K 102 9
                                    

Pov Emm
Ora 9:10,aud cum imi suna telefonul*Off!Cine se trezeste la ora asta in weekend!*

Convorbire Telefonica
Eu: CINE E?
Kira: De ce tipi?
Eu: Scuze,doar stii ca nu sunt o persoana matinala!
Kira: Da,in fine!Misca-ti fundul la baza,avem ceva important de discutat!
Eu: In 30 min!
Covorbire Incheiata

Ma ridic cu greu din pat,imi fac un dus si ma imbrac asa:

Ma ridic cu greu din pat,imi fac un dus si ma imbrac asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi imi iau masina si plec spre baza.Acolo ii gasesc pe toti,mai putin pe Kira.
Eu: Ma trezeste la ora asta ,iar ea nici nu e aici?!*deodata se aude o voce din spatele meu*
Kira: Mai ai mult de comentat?M-am dus dupa fisele astea!*si tranteste pe masa un teanc de foi*El,*arata o poza cu un baiat* este Brian!Aduce in seara asta o incarcatura foarte mare de arme,pe teritoriul nostru,pe care noi trebuie sa le luam si in schimb sa ii dam 50kg de droguri! Schimbul este in seara asta,ora 23:00,vreau ca toti sa fiti prezenti aici! Eu si Krista vom conduce tirurile iar voi va trebui sa ne aparati,ca de obicei!Nimeni nu o da in bara!
Toti: Da,sefa!*si incepem sa radem*
Kira: Veniti aici!*si ne ia in brate*Fugiti sa va pregatiti! Ora 23:00,nu uitati!

Pov Kira
Acum este 22:15,iar eu sunt la baza,am vrut sa ajung mai devreme pentru a pregati masinile,totul trebuie sa mearga perfect!
La 23:00 am plecat spre locul unde trebuia facut schimbul,doar ca........exact asa cum credeam am fost urmariti,in acest moment ne luptam cu o alta mafie ce incearca sa ne ia incarcatura,dar nu cred ca vor reusi.Sunt 15 persoane,eu am doborat 6,Jess 4,dar tot au mai ramas 5,cei mai buni! Cat incercam eu sa ii inpusc pe cei din spate,..................unul imi sparge geamul si reuseste sa intre in masina,ne-am luptat,m-a injunghiat........atunci m-am enervat! Am luat pistolul si l-am impuscat direct cap,apoi l-am dat afara din masina! Intr-un final ajungem acolo si facem schimbul,am mai discutat ceva cu Brian si se pare ca isi va muta mafia la New York,pacat aducea cele mai bune arme....

Pov Jess
Ajung franta acasa!Asa ca ma pun direct in pat........ora 4 dimineata,se aude de la parter cum se sparge o vaza.....ma ridic repede din pat,imi iau pistolul si ma duc curajoasa la parter.......aprind lumina si acolo..............................se afla.....Moni,aparent a ajuns un pic mai tarziu(noi stam in aceeasi casa),ma bucur ca nu a fost altcineva,totusi ma simt ca si cum as fi urmarita,......ciudat.

Multe alte lucruri se vor intampla,aceasta carte este deabea la inceput!Sper ca va placut!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum