Din capitolul anterior
-Dragilor,......va veti CASATORI!-POFTIM????
Continuam
-Stiu ca va este frica...dar..*a vrut mama sa continue,dar am intrerupt-o*
-Dar? DAR CE?! Cum poti sa imi faci una ca asta..m-ai obligat sa merg la ce liceu ai vrut tu,m-ai obligat sa ma atrenez pentru a deveni o conducatoare buna,ai vrut sa facem o petrecere mare...uite-ne aici! Dar asta....asta....e prea mult!
-Scumpo,incearca sa...~incearca tata sa spuna ceva
-Sa ce? Sa ma supun iar ordinelor....ei bine...azi implinesc 18 ani...si de acum imi voi lua deciziile singura! Si pana nu va bagati mintile in cap...nu mai aveti ce vorbi cu mine!*si cu toate acestea spuse,mi-am luat masina si am plecat...mi-am cumparat un apartament inafara orasului,pentru ziua in care o sa vreau sa ma mut...si se pare ca ziua a venit mai devreme...*Sa va spun sincer apartamentele sunt foarte mari! Adica pe etaj se afla doar 2 apartamente,cu doua dormitoare cu bai proprii,o bucatarie foarte mare si o sufragerie cu o canapea de 4 persoane,doua fotolii si o plasma...
Ajunsa acolo imi fac o baie relaxanta,ma imbrac in pijamale,imi comand o pizza si apoi incep sa ma uit la serialul meu favorit...asa am si adormit
Razele enervante ale soarelui ma anunta ca ar fi cazul sa ma ridic si sa ma pregatesc pentru scoala....meh...altadata...si am adormit la loc...pana ce mi-a sunat telefonul...
C.t.
-Alo...cine e?
-Sunt eu(foarte folositor)...Andrew
-Care Andrew?~m-am decis sa imi bat putin joc de el...nu ma mai judecati
-Cunosti un sigur Andrew in toata tara asta!
-Ce vrei?
-Pot sa stiu si eu de ce nu ai venit la liceu?
-Nu
-Nu ma enerva
-Mi-a fost lene,iar dupa ziua de ieri...
-Asculta Scar...am vorbit cu ai tai...
-Nu ma intereseaza...iar daca atat ai avut de spus ne mai auzim
C.t.î.Si uite asa mi s-a dus somnul...ma duc si imi fac un dus apoi ma imbrac asa
Am coborat,mi-am luat masina actuala si am plecat spre o cafenea...
Intru si imi comand un cappuccino si ma asez la o masa...imi pierd vremea pe telefon pana ce o persoana se aseaza la aceeasi masa cu mine....si ghiciti cine e...nimeni altul decat Valentin...-Tu ce cauti aici?~il intreb eu putin nervoasa...
-Pai...am venit sa imi iau o cafea...te-am vazut aici si am hotarat ca trebuie sa vorbim...
-Decizie proasta!*imi iau geanta si plec,dar cand am iesit din cafenea m-am intalnit cu ....*sunet de tobe*.....Brian!
-Hey! Ce faci? De ce nu ai venit azi la ore?
-Ahh...pai* fix in momentul ala vine Valy*
-El cine e?~intreaba nedumerit Brian
-Sunt logodnicul ei...
-Poftim?~spun eu deja enervata
-Esti ce?~Brian
-Logodnic,nu ai auzit? Hai,valea!
-Cine te crezi?! Tu,logodnic? Pff,mai bine as muri...daca mama a spus ceva,eu nu inseamna ca voi accepta!~eu
-Trebuie!
-Hai mai scuteste-ma!*spun si il apuc pe Brian de mana si il trag dupa mine pana la masina*-Urca,te rog!*face exact cum i-am spus*
Dupa cateva minute de mers incearca sa imi spuna ceva...dar o iau inainte...
-Nu spune nimic...mergem pana la un prieten sa imi iau o masina noua,apoi mergem undeva sa vorbim!*spun iar el isi inchide gura*Dupa alte 30 de minute de mers ajungem la Travis,omul de unde imi cumpar eu masinile...
-Cu ce drum pe aici,iepuras?
-Vreau o masina noua,cealalta a explodat...
-Poftim? Nu are cum! Era in perfecta stare cand ti-am vandut-o!
-Nu e vina ei...avea o bomba ...
-Pacat...dar nu-i nimic....uite ce papusele am aici...*imi arata niste masini,nimic impresionant...pana ce ajunge la un Bugatti,negru mat cu auriu*-Asta da masina! O cumpar! * el imi inmaneaza cheile,iar eu si Brian ne urcam in ea*Banii tii pun in cont ca deobicei!
-Pai si cu asta pe care ai adus-o ce fac?
-Ce vrei tu!!~spun si plec cu viteza...am condus pana la apartament...unde l-am invitat pe Brian inauntru ca sa putem discuta...-...
Pisicul meu e BINE! Nu e RIP! Asa ca m-am decis sa mai postez un capitol...un pic cam plictisitor,stiu,dar actiunea va reincepe din capitolul urmator,inca un capitol Speişăl! Va multumesc ca nu m-ati injurat datorita faptului ca nu am postat ieri....Daca vreti sa vedeti cum continua povestea lui Scarlet,lasati si voi un VOT,COMM,ceva acolo!Va rog sa mai scuzati greselile! Dupa acest volum voi incepe sa editez cartea!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
JugendliteraturVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...