Pov Evelin
Intram in camera si eu ma asez in fata calculatorului....Scarlet privindu-ma suspicios,am ales sa ii spun direct ca sa nu o "enervez".
-Deci,printre toate cele intamplate mi-am gasit timp a fac ceea ce trebuia sa facem de la inceput...l-am gasit pe fratele tau.
Expresia ei a fost nemaipomenita...arata speriata dar in acelasi timp cred ca ii venea sa isi dea o palma...
-Sunt...o...proasta!~a zis rar si apasat
-Stiam...deaia ma ai pe mine!Ti-l prezint pe Leul Negru...mai exact Hayden Black si sa vezi si sa nu crezi e liderul Mafiei din Manhattan...Stii ce se spune "Aschia nu sare departe de trunchi"...25 ani ...single...~a spus cu interes-Mda....numarul de telefon?
-Pffff...nu il am,il am pe al unei secretare...sau ceva de genul ce iti poate face cunostinta cu el.Pov Scarlet
Decat nimic...e bun si ala.
Imi da numarul si eu apelez imediat,dupa al doilea apel imi raspunde...o voce draguta ca de copil...parea dragalasa...-Buna ziua!~i-am spus cu glasul stins
-Buna ziua,doamna,cu ce va pot ajuta?
-Doamna era mama..trecand peste...as vrea sa vorbesc cu Black.
-Numele?
-Spune-i doar ca...Pantera Neagra...vrea sa ii vorbeasca.~am spus asta cu un ranjet mare pe fata
-Desigur,ce spuneti de luni la ora 14?(azi e vineri)
-Ar fi perfect...multumesc!~si am inchis apelul inainte sa mai zica ceva...Poate chiar aveam sa imi gasesc o alta parte din familie....mereu am simtit ca ceva lipseste dar nu am stiu ce...Ai mei nu pareau sa ascunda ceva asa ca nu am bagat in seama...dar se pare ca era ceva mult mai important,dar apoi mi-a venit in minte gandul "Daca el nu vrea sa ma vada...daca din acest motiv a ales sa nu ma caute in toti acesti ani...poate imi poarta ciuda..."
-Deci cum a mers?~glasul lui Eve m-a facut sa tresar
-Cred...ca bine,a spus ca il pot intalni luni dar eu am altceva in plan.
-Ce ai in gand??
-O cursa.●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Zis si facut,sambata ora 8, m-am trezit si nu am mai lenevit,m-am ridicat si am plecat spre bucatarie,am mancat ceva rapid si am urcat inapoi in camera..aveam multe de facut azi..m-am schimbat si m-am dus in camera Tarei ca sa o anunt ca plec,aceasta s-a bosumflat cand a auzit,spera sa ne petrecem impreuna ziua asta...dar n-am ce-i face,am mai magaiat pisoiul o data si dusa am fost...
Prima oprire....Chris
L-am tot neglijat in ultimul timp asa ca am decis sa ma revansez...stiam ca acesta nu se trezeste pana la 10 asa ca aveam destul timp sa ii pregatesc ceva dragut...i-am gatit micul dejun,am intins niste petale pana la terasa si l-am asteptat cuminte...cand am auzit usa dormitorului deschizandu-se inima a inceput sa o ia razna...imi era teama ca nu ii va placea...dar in loc sa coboare el...a coborat o fata....in lenjerie...simteam ca explodez....fata a urmat petalele,eu m-am ascuns in spatele usii ca sa nu ma vada...
-Nu imi vine sa cred ca iubi mi-a pregatit micul dejun!!~vocea ei era prea pitigaiata chiar si pentru un om normal...
Cu o voce joasa am intrebat-o:
-Cine esti?Ce cauti aici?Si cel ma important UNDE ITI SUNT RESTUL HAINELOR?!
Aceasta s-a speriat de parca a venit o bomba nucleara la usa si i-a spus ca mai are 5 secunde....m-am apropiat cu privirea fixata pe ea....puteam sa jur ca ochii imi erau rosii ca focul...avand in vedere ca am plecat in graba si nu mi-am luat pastilele...
-Scarlet...ce faci tu aici?~s-a auzit vocea minunatului asteptat din spatele meu...
-Ce caut eu aici....INTREBAREA E CE CAUTA EA AICI?
-O haide Scar nu incepe...
-POFTIM?!~faceam crize deja....inima mi-a fost franta o data si acum primesc asta...nu va fi de bine,pentru el!
-Te crezi smecher?Te crezi mai presus decat mine...nu intinde coarda!
-Taci ma...stii bine ca nu as face asta!
-SI TOTUSI UITA-NE AICI!!~am luat una din farfurii si am aruncat-o spre el,norocul lui ca s-a ferit...farfuria s-a izbit de perete sfarmandu-se in o mie de bucati....fata a tipat ca din gura de sarpe si in timpul asta mi-am luat poseta si am plecat...i-am mai auzit o data strigatul lui Chris...apoi am urcat in masina si am plecat spre urmatoarea destinatie...Mormantul mamei
☆Heyy,dragiloor!!Sper ca va placut capitolul a fost oarecum cliseic...stiu...dar asta e...va multumesc pentru #9!!! Sper ca totusi va placut si ca nu v-am plictisit cu totul!☆
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...