Pov Kira
Ora 12:48,se aude un ciocanit in usa,las farfuriile pe masa,deschid usa si acolo era....George,cu un ochi vanat si care avea un glont in umarul stang,destul de aproape de inima!Eu: George! Ce s-a intamplat??
L-am ajutat sa intre si sa se aseze pe canapea, apoi am fugit dupa trusa de prim ajutor din camera mea...
Dylan: *somnoros* Kira? Ce ai patit?
Nu i-am raspuns, am fugit inapoi la george si i-am scos glontul din umar,apoi l-am bandajat ,cu cat de multa grija am putut!
El: Cred ca iti datorez o explicatie,nu?
Eu: Ar fi dragut din partea ta!
El: Pai,totul a inceput asa:...FLASHBACK
Dupa ce am vorbit cu Kira,mi-am facut bagajele si am vrut sa plec cu niste oameni din Mafie,niste oameni mai de incredere,dar cand sa iesim pe usa am fost pusi la pamant de catre THE CHEMICALS! Eu am fost luat ostatic si am stat acolo pana azi,cand am vrut sa evadez,dar m-am ales cu un ochi vanat si o impuscatura! Am luat o masina si am observat ca "sediul" lor este mult mai aproape de casa Kirei asa ca am ales sa vin aici!
END OF FLASHBACKEu: Buna alegere!
El: Dar mersi,scumpo! *imi face cu ochiul in stiul lui arogant,iar eu incep sa rad,dar ma opresc cand il vad pe Dylan in capul scarilor cu o fata suparata*
Dylan: Kira,ce cauta el aici?
Eu: El este George,un prieten de-al meu!
Dylan: Stiu cine este! Am intrebat ce cauta aici?!
Eu: A venit pentru putin ajutor...
Dylan: El este un tradator!
Eu: Ba nu este! Este o persoana buna!
Dylan: Kira! De ce nu faci si tu macar odata ca mine?!
Eu: Pentru ca de data asta nu ai dreptate!
Dylan: Ori il dai afara ori....
Eu: Te provoc,spune-o!
Dylan: Ori ne despartim!
Eu: Daca asa vrei tu! Te poftesc afara!Pov Dylan
Eu: Daca asa vrei tu! Te poftesc afara!Nu imi vine sa cred ca a zis asta! Am plecat ca un fulger de acolo si am si trantit usa in spatele meu,dar am mai ramas putin,in spatele usii sa vad ce spune.....
George: Kira! Imi pare atat rau,nu am vrut sa....
Kira: Tine-ti scuzele pentru tine! Am reusit sa gasesc si eu o persoana care sa ma iubeasca si am alungat-o!! Sunt o proasta!Nu imi vine sa cred ce i-am facut Kirei,dar nu mai pot da inapoi acum!
Sper ca va placut acest capitol! O sa pun next putin mai tarziu,dar tot in aceasta seara/noapte!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Genç KurguVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...