Pov Dylan
Eu: Nu imi vine sa cred!
Kira: Ti-am spus ca nu esti in siguranta cu mine!!
Eu: Tie chiar nu iti pasa de acel om?
Kira: Nu! De ce as face-o, oricum toata lumea crede ca am o inima de gheata!
Eu: Poate ca asa si este!* si m-am intors cu spatele,imediat am auzit un strigat*
Jess: KIRA!! IN SPATE!Pov Kira
Jess incepe sa strige deodata,ma intorc si simt o durere puternica in abdomen,apoi tot ce am vazut a fost in ceata,auzem strigate si impuscaturi,apoi totul a devenit negru...Pov Jess
Dupa ce am avut grija de nemernicul ala le-am dus pe Kira si Emm,care aparent a fost si ea ranita, la spital!Doctorul mi-a spus ca Emm este in regula,dar Kira......Kira este in stare critica, doar ea poate decide daca se mai intoarce sau nu! Lacrimile mi-au inundat ochii,dar nu le-am dat drumul,nu asta ar fi vrut Kira!
Pov Kira
Ma trezesc intr-un salon de spital,mereu se intampla asta,off! Observ ca Jess si Dylan sunt si ei aici,cred ca Krista sta cu Emm avand in vedere ca si ea a fost ranita.... o strig pe Jess,dar se pare ca nu ma aude,ma ridic din pat si dau sa o ating,dar...mana imi trece prin corpul ei,fara ca ea sa se miste! Ok,asta e ciudat!
Oare........am murit?!???: Nu scumpo! Inca nu!
Vocea aia....
Eu: Mamă? Cum e posibil?
???: Este destul de posibil,ai de facut o alegere,printesa!
O singura persoana mi-a spus vreo data printesa....
Eu: Tată?..........Ce fel de decizie?
Mama: Una foarte importanta!! Daca vrei sa te intorci la prietenii tai sau...
Eu: Sau?
Tata: Sau vii cu noi!
Ma uit spre patul din camera,era corpul meu,pielea imi era alba ca varul si paream destul de slabita,nu imi vine sa cred ca ma ajuns asa!!
Deodata din camera se aud niste voci:Jess: E numai vina ta,Dylan! Daca nu ii distrageai atentia ea ar fi fost cu noi,vesela...*Dylan statea cu capul injos,era sprijinit de un perete* Stiai in ce te-ai bagat cand ai intrebat-o daca vrea sa fie iubita ta, stiai cine este,stiai cu ce se ocupa!!
Dylan; Stiam!....Dar am ales sa ignor asta,stii de ce,Jess? Pentru ca......O IUBESC!Am incremenit la auzul acelor cuvinte, oare sunt pregatita pentru o relatie adevarata?Toate relatiile mele au fost prostesti,asta de ce ar fi diferita? Daca ma lasa si el ca restul,ar trebui sa ii dau o sansa sau sa plec fara a mai...... suferi?
●●● A trecut mai bine de o ora●●●
Eu: Mama,tata......am facut o alegere! O sa.....Sper ca va placut capitolul!! Va las cu putin suspans,daca vreti next nu uitati de VOT+COMM!!! Va pwp!😚😋
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...