Nu stiu ce a mai facut si de data asta mama,dar...va trebui sa o salvez...
Pov Kira
Urma ca diseara sa o pun pe Scar sa supravegheze transportul,dar minunatul Erik,conducatorul Mortalului s-a gasit sa imi faca o "vizita"...Mortalul,este locul de unde am pornit eu,mafia mea este detinuta de el...de aceea am vrut sa o pun pe Scar sa fie conducatoare,fiindca atunci mafia ar fi libera...dar ce sa fac cu incapatanata asta mica...si nenorocitul asta neintelegator...ahhh!!Pov Scarlet
Orice e mai bine decat sa stau si sa vorbesc despre dulcegarii,asa ca eu nu sunt trista ca a trebuit sa renunt la pranzul nostru luxos...m-am enervat putin pe Chris fiindca a vrut sa vina cu neaparat cu mine...dar e asa dragut incat nu pot sa ma enervez...
Am trecut intai pe acasa si m-am schimbat in astea:Mi-am pus masca si i-am dat si lui Chris una,iar Andrew o avea pe a lui...l-am lasat pe Andrew sa conduca pentru ca el cunostea locul...
Am ajuns si am decis ca este mai bine sa intru doar eu...am deschis usa depozitului si am intrat,am mers usor pana in dreptul unor cutii foarte inalte si m-am ascuns dupa ele ca sa pot asculta discutia...
-Erik,incearca sa ma asculti si pe mine o data!~ asta era vocea firava a mamei
-Ce sa ascult de la tine?! Nu ai reusit sa duci nici macar un colet pana la baza! De unde stiu eu ca tu nu ma minti?!
-Dar nu te mint!~striga mama la acel barbatCand am vazut ca acesta isi scoate pistolul si il indreapta spre mama m-am enervat rau! Mi-am scos si eu pistolul si am tras spre mana lui,acesta scapand pistolul,dar ascunzatoarea mea a fost aflata...doua matahale au venit si m-au luat pe sus!
-Domule,uitati ce am gasit!
-Tu? Ce cauti aici piticanie??~striga tipul ala la mine,eu doar stateam cu fata in jos,nu i-am raspuns,nu am putut
-Scarlet?! Te rog,las-o sa plece!~o aud pe mama strigand
-De cand stii tu ca eu fac ce e corect?Iar atunci am simtit o durere puternica in burta...nenorocitul ala mi-a tras un pumn,doua,trei,dar dupa m-am eliberat din mainile matahalelor si am sarit pe el...l-am zgariat cu unghiile,apoi i-am tras un pumn in fata,am apucat-o pe mama de mana si am fugit la masina...mama a urcat in fata,iar eu l-am tras pe Andrew afara din masina,obligandu-l sa urce in spate langa Chris,iar eu am urcat la volan...am apasat acceleratia si am plecat,am luat-o prin padure ca acestia sa nu ne poata urmari,in final am ajuns acasa,am coborat repede si m-am dus direct la baie,unde am scuipat tot sangele,ce? Nu am vrut sa ii murdaresc masina,m-ar fi batut mai rau!
Am urcat apoi spre camera mea,unde a trebuit sa dau dulapul la o parte ca sa pot sa ajung la usa mea secreta,care este mai degraba un lift subteran sa zic asa,adica etajele nu sunt in sus,ci in jos...asta era etajul 0,la -1 este camera cu arme si lucrurile de prim ajutor,la -2 este sala,-3 e garderoba mea si la -4 e camera mea speciala...unde nu are voie nimeni!!
Am coborat la -1,de unde am luat una din trusele medicale si mi-am bandajat ranile,apoi m-am dus la mama si i le-am bandajat si pe ale ei...dupa am urcat cu Chris la mine in camera si am inceput sa ne uitam la un film...pana ce s-a auzit o bubuitura foarte mare...dupa se aude strigatul mamei...
-SUNTEM ATATCATI!!
Nu,nu am murit si nici nu m-am lasat de postat,doar ca nu am avut inspiratie...dar asta presupun ca nu va intereseaza,vreau in schimb sa va multumesc pentru toti ochisorii si toate voturile ,mai ales ca am fost si pe locul 83!!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...