Dar inainte sa urc in masina....s-a mai auzit un foc de arma....cea care a fost impuscata a fost ......a fost...a fost chiar mama!Cand am vazut cum sangele incepe sa curga,m-a cuprins o furie pe care nu am putut sa o stapanesc...am luat pistolul din mana iei si am tras spre persoana care a impuscat-o...aceasta cazand la pamant nemiscata!
-Duceti-o,pe mama,la spital! ACUM!~am strigat si masina a plecat imediat,iar apoi am vrut sa plec...dar Andrew m-a prins de mana
-Te rog...nu pleca acum...nu in starea asta...~se uita la mine cu niste ochi gata sa planga
-Andrew...da-mi drumul!
-Nu Scarlet! Nu te las sa fugi din nou! Cine stie ce vei pati...
-NU VOI PATI NIMIC!
-SCARLET! Stii bine ce se intampla daca ma enervez si eu!~avea dreptate...ultima data Amanda a avut piciorul luxat...doar pentru ca l-a provocat,iar eu m-am ales cu un cucui,asta doar pentru ca am fost impinsa si m-am dat cu capul de perete cand incercam sa ii despart...
-Fie! Ai castigat acum...~am dat sa urc in masina...dar cineva m-a strigat-Scarlet!~strigatul provenea de la Brian,care venea in fuga spre mine...am vrut sa ma duc spre el,dar Andrew a deschis portiera,m-a impins in masina,s-a urcat la volan si a plecat cu viteza,lasand un nor de praf in spate
-De ce ai facut asta?~intreb eu putin suparata
-Hai mai,Scar!Chiar crezi ca sunt atat de prost incat sa il las sa mai puna un deget pe tine?!
-Poate avea sa imi spuna ceva important...
-Siguur...asta dupa ce te prindea si te tinea ostatica din nou!
-Nu e vina lui! El nu e ca tatal sau!
-Esti tu sigura de asta?! Esti tu sigura de faptul ca el nu face parte din planul lui Marc? ESTI SIGURA?!
-Pai...
-Asta ziceam si eu...*liniste deplina...asa a fost tot drumul spre casa...nimeni nu a mai indraznit sa spuna ceva...*-De ce am venit aici si nu la spital?
-Pentru ca trebuie sa il anuntam pe tatal tau...Ma duc eu tu ramai aici!L-am lasat sa intre in casa apoi am vrut sa deschid portiera si sa fug...am vrut...doar ca Andrew a incuiat masina...nu e chiar atat de prost...Am cam asteptat 2 minute apoi tata a venit impreuna cu Andrew,s-au urcat in masina si am plecat...
●●●LA SPITAL●●●
Asteptam de 3 ore un medic sa ne spuna daca mama e bine sau nu...intr-un final apare si un doctor...
-Membrii ai familiei Black?
-Sunt sotul ei si ea este fica...
-Doamna Kira este destul de bine,doar ca ii trebuie multa odihna si liniste,de aceea o sa o mai tinem cateva zile,dar in rest ea se simte bine.
-Putem sa o vedem?
-Desigur!Intram in salon si acolo o vad pe mama,statea intinsa pe pat,pielea ei era foarte palida,dar obrajii ii erau imbujorati...iar zambetul ei cald...era mai frumos ca niciodata!
-Promit ca o sa am grija si ca nu voi mai intra in belele!~spun eu ingrijorata
-Of dragostea mea! Ai grija in cine ai incredere si chiar daca vei gresi acest lucru,nu il lasa sa te doboare! Iar daca o va face...noi si prietenii tai vom fi acolo sa te ridicam! Tine minte asta!
Dap,sper ca va placut acest mititel capitol...nu prea a fost vremea frumoasa si asta m-a cam intristat putin...deaia nu am mai postat!Vreau sa ii multumesc si lui mrrSLAYERmrr
ca ma incurajeaza si sa continui si sa nu renunt la aceasta mica fictiune din mintea mea!Scuzati greselile,iar daca vreti sa stiti ce se va intampla in capitolele urmatoare,dati si voi un VOT+COMM....am pregatit ceva FOARTE SPECIAL!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Roman pour AdolescentsVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...