Pov Scarlet
Ei bine...sunt tot aici...alaturi de toata gasca...si ei bine planuim urmatorul transport...asa cum stiti eu am preluat Mafia...dar din pacate mi-am pierdut din timpul liber si ei bine...Chris e suparat...o sa trebuiasca sa ii fac o mica surpriza.Revenind......diseara la ora 22 avem un transport de arme...Maya si Nicole vor conduce tirurile...iar restul vor apara si sa fiu sincera vor trebui sa se ocupe siguri fiindca eu trebuie sa ma intalnesc cu cineva...in Las Vegas...uhhh...e mult de condus dar n-am ce face...
Dupa ce am rezolvat cu transportul,am plecat spre casa...unde mi-am facut un dus si m-am imbracat asa:
Mi-am luat cheile masinii si am plecat la drum...Las Vegas pazea ca vin!
Intretimp:
Pov EvelinAfurisita aia nu a vrut sa ma lase pe mine sefa...l-a lasat pe Andrew si ea s-a dus sa se intalneasca cu nu stiu cine...e super,super!
-Evelin!~imi atrage atentia Andrew
-Esti atenta?!
-Da...evident!
-Ce am spus ultima data?
-"Esti atenta?!"
-Nu e amuzant! Acum...~si evident ca de aici totul a intrat in ceata pentru ca am primit un mesaj de la un numar necunoscut...Mesajele:
??-Paziti-va spatele!
-Cine esti?~ii trimit eu
??-Ma cunosti deja...si o sa ma revezi in curand...doar ca acum nu e momentul potrivit...
-Incerci sa ne faci rau?~Stupida intrebare,stiu
??-Incerc sa va apar de rau asa cum o faceam si atunci...mai ales ca imi e dor de voi!-GATA!Hai sa plecam!
-Stai ce??
-E 21.30 daca la 22 nu suntem pe pozitii,Scarlet ne omoara!Si asa am plecat toti spre garaj,eu si Amanda am urcat pe motor...eu conduceam si ea era pregatita in caz ca trebuia sa traga...iar pe partea cealalta erau Nick si Brian...in spatele nostru erau Andrew si Zack...ce putea sa mearga rau...va spun eu...TOTUL!!
Am fost evident atacati de o alta mafie si cum eu nu stiam planul..i-am incurcat pe toti...avnd in vedere ca masina in care era Andrew era blindata,eu si Nick trebuia sa apropiam motoarele si el sa fie in spatele nostru... dar eu nu am stiu planul si evident ca totul s-a inrautatit...mi s-a apart unul din cauciucuri,asa ca nu am mai putut sa mergem cu el si a trebuit sa urcam in masina..si evident ca Andrew nu a lasat asta sa treaca si mi-a facut o morala de alitate,deaia invatata de la nimeni alta decat Scarelt...cred ca i-a dat lectii inainte sa plece!
Pov Scarlet
Am ajuns intr-un final si el in Las Vegas si am plecat direct spre locul unde am stabilit sa ma intalnesc cu el...intru in cladire si ma duc la receptionista...-Il caut pe Domnul Logan
-Scarlet Black?
-Eu sunt...
-Domnul Logan va astepta in broul lui...al doilea etaj,ultima isa pe dreapta,sa aveti o zi buna~si aici aparea acel zambet fals
-Stai linistita,sunt nepoata!Si am urcat la al doilea etaj...am cicanit la usa si am auzit un "intra" putin nervos...am deschis usa...el nu s-a uitat la mine...dar a spus:
-Ai intarziat!
-Stiu...dar avut mici...probleme...
-Sa stii ca aici nu ai voie sa conduci cu aceeasi viteza ca in L.A.
-Am aflat deja asta...si trebuie sa platesc o amenda...
-Mi-a fost dor de tine pustoaico!
-Si mie de tine,unchiule!
-Imi pare rau de Kira...
-Si mie,dar trebuie sa ne continuam vietile...in fine...am auzit ca ai ceva pentru mine...
-Da...ăăă...aici!~spune si imi intinde un plic rosu...
-Atat? Pentru atat am codus atatea ore??Nu puteai sa mi-l trimiti prin posta??
-Am primit ordine exacte sa ti-l inmanez in persoana...
-Off...
-Nu ai voie sa il deschizi pana nu ajungi acasa!
-CE? Pai..dar..
-Fara dar! Il deschizi acasa!
-Fie! Eu am plecaat!
-Pa,mititico!
-Tu cand mai treci pe la mine?
-Cat de curand,cat de curand...Si uite-ma inapoi in masina...conducand spre casa...
Ajung si eu dupa niste ore bune,imi fac un dus si ma pun direct la somn...
Urmatoarea zi
Ma trezesc brusc din cauza unei bubuituri ce venea de la parter dupa aud:
-BBY!!! SUNT AICI!Super...am uitat ca mai trebuia sa vina si ea azi...Ma ridic cu greu in sezut si nici nu apuc sa ma dezmeticesc ca nebuna da buzna in camera...
Nebuna se numeste Tara,e de o varsta cu mine si e verisoara mea...e super gagika(scris intentionat😂😂)
-Ce faciii??? Dormi la ora asta?~continua ea sa tipe
-Ce ma? Cat e ceasul?
-E 12 jumatee!!
-Aoleu...
-Esti sexy de dimineata!~spune asta si eu imediat ii dau cu perna in cap
-Ohh,mai taci Tara...
-Imbracarea! Mergem la mall!!!Presupun ca plicul trebuie sa mai astepte...
Revenim cu un volum 3,in forta! Putin amuzaantt,putina drama si suspans...😏Va iub ma! Nu va mai bat la cap,VOT+COMM daca vreti next!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Novela JuvenilVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...