Eu: Mama,tata......am facut o alegere! O sa.....o sa ma intorc la prietenii mei!
Mama: Buna alegere scumpa mea! Dar.......tine minte!
Tata: O sa te mai lovesti de probleme,....
Mama: Sa nu lasi garda jos! Nimeni nu te poate doborî,o sa avem noi grija de asta! Te iubim!
Eu: Si eu va iubesc!!Deodata imaginea se intuneca si simt o durere foarte mare in zona abdomenului,aparent m-am intors la realitate!! Deschid ochii destul de incet datorita durerii,privirea imi este incetosata,dar pot sa imi dau seama ca Jess si Dylan inca mai sunt aici,iar Dylan........plange!
Eu: Nu e nevoie sa plangi!
Dylan: Jess,cheama doctorul! Kira,esti bine! Cum te simti?
Eu: Ca si cum as fi fost impuscata! *schitez un mic zambet,iar el ma ia in brate,parca toata durerea a disparut,era totul bine,pana cand....*
Marc: Kira! Doamne,ce s-a intamplat?? Esti bi...vad ca stai cu mamutoiul asta!
Dylan: Pe cine faci tu mamutoi,piticanie?
Marc: Pe tine! Asa faci? Ma lasi pentru asta!
Dylan: Nu ma supara!
Eu: Dylan! Lasa-ne putin singuri!
Dylan: Poftim?! Bine!Dylan iese din salon si Marc vine mai aproape.....
El: De ce?
Eu: Marc,intelege-ma...
El: DE CE?
Eu: NU TE PLAC!
El: Atat am vrut sa aud! * a plecat,..
a plecat trantind usa...stiu ca l-am ranit ,dar nu imi pot schimba sentimentele*A trecut o luna....totul a fost linistit,eu mi-am revenit si relatia mea cu Dylan este minunata,el a fost destul de atent cu mine sa nu ma raneasca si a avut multa grija de mine,iar in legura cu Marc,nu am mai auzit nimic de la el.....
Seara aceasta ne-am decis sa o petrecem ca o familie,toata gasca a venit la mine si ne-am uitat la un film horror apoi toti s-au dus in camere,inclusiv Dylan,dar eu am ramas sa fac putina curatenie.
Ora 12:48,se aude un ciocanit in usa, farfuriile pe masa,deschid usa si acolo era......Suspansul e tare,nu?😂😂😈 Scuzati greselile! VOT+COMM pt next!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...