Pov Scarlet
In drum spre baza am apelat-o pe Evelin
C.t.
-S-a intamplat ceva?~intreaba Eve ingrijorata
-Nu...doar ca speram ca esti la baza.
-Mnu...daca vrei pot sa vin...
"Cine e la telefon?" O voce de baiat se aude pe fundal
"Taci!"
-Cine e alaaaa?
-Ni...meni~spune ea printre rasete
-Vad ca esti ocupata...
-Nu nu,STAI CUMINTE,vorbim mai tarziu....paaa!C.t.î.
Ahhh....mi-a inchis in nas...nu imi vine sa cred!Am calcat acceleratia,ajungand in cateva minute la baza,am intrat si se pare ca avem persoane noi...
-Andrew!~am strigat eu in timp ce ma indreptam grabita spre el
-Hey,Scar!
-Ce-i cu personalul nou?
-Pai...ii avem pe S18,S24 si S31;V27...
-Mda...ma refeream ce cauta aici..
-Aveam nevoie de persoane noi.
-De ce?
-Dupa ce ai plecat tu,majoritatea persoanelor au decis sa se retraga...
-Ai fost un conducator asa rau?
-NU....da...poate...
-Te urasc...Suna-i si spune-le ca m-am intors si ca as aprecia daca ar veni inapoi!Acum!
-Imediat,sefa!Am coborat in sala de antrenament de la subsol,mi-am schimbat hainele si am inceput sa ma incalzesc...era deja ora 19:20,iar la 21 trebuia sa fiu la Underground mi-am luat cheile si am plecat spre casa.Mi-am facut un dus si m-am imbracat in ceva lejer.
Iar la ora 20:25,am plecat spre Underground...Nu pot spune ca nu imi era teama...dar stiam ca asta putea fi o noua posibilitate pentru mine...o posibilitate doar pentru mine pe care am primit-o datorita mie si nu numelui meu cunoscut.
Localul arata total diferit de cum arata in timpul zilei...luminile erau stinse,dar bodyguardul din fata localului inca era acolo ceea ce insemna ca era deschis...Am coborat incet din masina,nestiind daca chiar ar trebui sa fac asta sau sa renunt,cu inima in dinti am pasit spre intrare.
-Numele.~a spus rece
-Black.
-Poftiti...~spune si deschide usa,eu pasind inauntru-Acum nu mai dau inapoi!
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Pregatita de lupta am pasit inauntrul ringului,urma sa fie o lupta simpla corp la corp dintre mine si o alta fata...nimic fascinant si in ciuda acestui fapt au venit extrem de multe persoane.
Ma incalzeam,dar am ramas blocata cand in locul fetei care trebuia sa imi fie adversara,a intrat ditamai matahala si nu glumesc cred ca era mai inalt ca mine cu 2 capete.Sa fiu sincera?Nu cred ca am sanse.
Cand lupta a inceput,in loc sa ma reped spre el,eu am asteptat sa faca el prima miscare si m-am ferit,asta este singura mea sansa.sSa il obosesc,iar abea apoi sa ma lupt cu el.Mi-am primit multe huiduieli cu scuza ca trag de timp...dar sa fim seriosi...nu aveam alta solutie.
A inceput sa alerge puternic spre mine,m-am dat din calea lui,el dezechilibradu-se si cazand,m-am uitat prin sala,mi-am vazut prietenii care imi zambeau si in capatul celalalt de sala...l-am vazut pe el...pe David,imi zambea cald,iar eu una...nu puteam sa imi iau privirea de la el,moment in care nu am mai fost atenta la adversarul meu...l-am vazut pe David cum incerca sa imi faca semn sa ma intorc si abea cand am inteles ce voia sa spuna....a fost prea tarziu.
Matahala a reusit sa ma puna la pamant...mi-a dat un pumn si in momentul acela m-am enervat rau,ochii mei capatand culoarea rosie,el s-a ridicat de pe mine speriat si a facut cativa pasi in spate,m-am ridicat si eu si am inceput sa tip...Probabil crezandu-ma nebuna si el a inceput sa tipe...de frica,am incercat sa ma calmez,dar nu aveam nicio sansa...am fugit spre el si l-am darmat la pamant,descarcandu-mi toti nervii pe el...lovindu-l fara mila...abea cand am ramas fara energie...mi-am dat seama ce tocmai am facut...nu m-am putut controla.O durere puternica de cap m-a cuprins si in urmatorul minut...nu am vazut decat negru...puteam auzi doar strigatele din jurul meu.
Pov Chris
Am vazut-o pe Scar cum il lovea puternic pe Matt...uimit de puterea ei..nu am realizat cand in ultima secunda ea era prabusita la pamant.
-SUNA LA SALVARE!~am tipat spre Eve si am fugit spre ring,am vrut sa sar imediat inauntru,dar un barbat din public m-a tras de tricou
-Nu ai voie sa intri!
-CHIAR CREZI CA MA INTERESEAZA?~barbatul si-a retras mana si eu am sarit inauntru,am luat-o pe Scarlet in brate,o lacrima scurgandu-se pe obrazul meu
-Scar?Scar...SCARLET!Pov Scarlet
Ma trezesc ametita intr-un salon de spital...am stat si m-am uitat in gol ceva timp,apoi un scartait a despicat linistea...m-am uitat spre usa si pe ea a intrat...
☆2 luni?😅Am de facut 2 anunturi...
1.Cartea va avea un final dublu...adica voi scrie un final pentru Chris si unul pentru David si va voi lasa la alegere cu cine doriti sa ramana Scarlet
2.AM POSTAT NOUA CARTE!!O ASASINA IN LICEU:O fata oarecare ajunge la un liceu de elita datorita unchiului ei...dar din pacate acesta nu stie ca mica lui fetita lucreaza intr-un domeniu mai diferit...
Ce se va intampla cand fata este obligata sa il seduca pe cel mai popular baiat din liceu,doar pentru a-l ucide mai tarziu...
"Ai ranit-o,ai ignorat-o,ai distrus-o.Dar acum...acum esti dispus sa renunti la tot numai pentru a o avea inapoi"
As aprecia daca i-ati da si ei o sansa,asa cum i-ati acestei carti!
Va multumesc!☆
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Fiksi RemajaVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...