Capitolul 13. Lovita de liniste

820 52 7
                                    

Pov Andrew
Ce ma bucur cand Scar e plecata*sarcasm*!Trebuie sa am grija de toti dracii astia...

-ERA A MEA!
-NU MAI FI EGOISTA!
-NU SUNT!
-MEREU AI FOST!

Cei doi gemeni fantastici ce se cearta pe mancare...ce dragalasi sunt nu?Iti vine sa ii strangi in brate pana raman fara aer!

-Amandaaa!!!
-CE VREI?!~striga din sufragerie
-UNDE E ROCHIA MEA ALBASTRA?
-E LA CURATATORIE!!
-MERSI! Stai...cand am dus-o acolo?

Alte doua minunate, Amanda si Nicole...

Si din cate stiu eu Nick si Evelin sunt pe terasa...ei sunt linistiti...*BANG**Evelin vine in fuga spre mine*
-A FOST VINA LUI!
-BA NU!~apare Nick din spatele ei
-Ce ati facut?~intreb eu incercand sa par cat mai calm
-EL A SPART-O!!
-TU AI FOST CEA CARE A DAT PESTE EA!
-DAR TU M-AI IMPINS!

-DA-MI SI MIE! NU MAI MANCA DOAR TU CA TE INGRASI!
-SUNT FOARTE SLABA!

-AMANDAAA!!DAR TRICOUL MEU NEGRU?
-CARE DIN ELE?
-ALA PE CARE SCRIE "TONIGHT IS THE NIGHT"!
-NU L-AM VAZUT!

Inspira....Expira.....1...........2..............3!

-GURAAAA!!

Toata casa a amutit...nimeni nu a mai indraznit sa scoata nici macar o soapta!
-In sufragerie,ACUM!
Cu totii s-au asezat ba pe jos,ba pe canapea sau fotolii.

-Ce v-a apucat? Niciodata nu ati fost asa besmetici...chiar nu va puteti potoli...Daca v-ar vedea Scarlet ar innebuni in mai putin de 5 secunde!
-Asta este si ideea...Ea este mereu ocupata si nu vrem sa o mai deranjam si noi...de aceea ne comportam asa cand pleaca...Fiindca stim ca nu o mai ingreunam si noi asa.~spune incet Evelin
-Asa este...Incercam sa fim cat se poate de maturi si de seriosi cand ea este in jur...Pentru ca stim ca asta isi doreste...Nu mai suntem la liceu sa ne comportam exact asa...dar nici adulti nu ne putem numi...deoarece ne comportam asa!~aproba Maya
-Nu spun sa fim ca niste roboti...fara sa ne bucuram...fara sa ne distram...fara sa simtim...spun doar ca ar trebui sa fim putin mai normali!~vreau sa imi continui vorbele dar sunt intrerup de soneria telefonului meu...

-Alo...Buna seara!.....Da,asa ma numesc.....Poftim?Sunteti sigur?....Unde ati spus?....O sa ajung in cateva ore...va multumesc ca m-ati informat!O seara buna!~spun apoi inchid apelul

-Au sunat de la spital...Scarlet e in coma....

Pov Hayden(fratele lui Scar)

O secunda,o miscare,o singura atingere si eram nenorocit pe viata...defapt cred ca ramaneam fara viata! Dar m-a salvat...ea m-a salvat ...o persoana necunoscuta...dar cu o inima de aur...S-a bagat in fata mea,am simtit cum timpul se opreste in loc dar in loc sa simt durerea provocata de perete...a simtit-o ea...masina mea ajungand in mijlocul pistei,aruncata in directia opusa...Nu aveam nici o zgarietura...am coborat din masina si am alergat spre a ei...Era distrusa...strivita cu totul...dar am reusit sa o scot de acolo...i-am scos casca si i-am vazut chipul...Un inger fara aripi...o fiinta obosita...se vedea ca muncea foarte mult...Mi se parea cunoscuta...prezenta ei...era familiara....Nu am apucat sa ma gandesc prea mult ca ambulanta si-a facut simtita prezenta imediat...

Pov David
Nu imi vine sa cred cat de idiot am putut sa fiu...sa o las sa plece...uite-o acum unde se afla pe un pat de spital plina de bandaje...si nici macar nu se trezeste doar zace acolo,e ca si cum se relaxeaza...As fi stat ore in sir aici langa ea...dar unul din prietenii ei a dorit sa ramana singur cu doctorul asa ca am fost nevoit sa astept afara...

Pov Andrew

-Ma bucur ca ati reusit sa ajungeti atat de rapid...mi-a fost comunicat numarul dumneavoastra de tatal fetei care a spus ca nu poate veni in acest moment dar care doreste ca fiica dumnealui sa aiba pe cineva cunoscut aproape...imi pare rau ca am fost nevoit sa va deranjez la o ora atat de tarzie...
-Nu este nici o problema cand vine vorba de Scarlet,imi e ca o sora mai mica si daca este nevoie vin si in capatul celalat al lumii pentru ea!
-Domnisoara nu are lovituri grave pe corp,dar s-a lovit foarte tare la cap,ceea ce i-ar putea provoca o amnezie de cateva luni...s-ar putea sa nu isi aminteasca unde a fost si de ce este aici,asa ca sper ca dumneavoastra stiti aceste lucruri...
-Da,le cunosc foarte bi...

-CE CAUTI,TU,AICI?AR TREBUI SA ZACI IN PAMANT...NUMAI DIN CAUZA TA S-AU INTAMPLAT TOATE ASTEA!
-DIN CAUZA MEA?EU NU AM FACUT DECAT SA FIU APROAPE DE EA CAT AM PUTUT!

-Imi cer scuze,domnule doctor!

Pe hol☆
-Te bagi in relatia noastra ca un gandac infometat!
-Eu? Sau tu care incerci sa o indepartezi de toti?
Si in momentul acela David s-a ales cu un pumn nemaipomenit in maxilar de la Chris....Alti doi minunati care nu se pot abtine nici macar cand cineva e pe patul de moarte...ce spuneam? Ah .....da....CE MA BUCUR CAND SCAR NU E AICI!

Pov Scarlet

Intuneric...liniste....tacere.....nici un suntet....nici o voce......doar un ticait....nimic mai mult.

☆Sper ca va placut capitolul,l-am facut destul de lung...900 de cuvinte....si va rog sa iertati greselile o sa le corectez in alta zi! ☆

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum