Am ajuns si eu insfarsit acasa,am vrut sa deschid usa,dar cineva mi-a strigat numele,m-am intors si acolo era...acelasi Brian,exact asa cum mi-l aminteam...am fugit spre el si l-am imbratisat...a vrut sa ma sarute,dar eu m-am dat un pas inapoi...ceva nu era cum trebuie....in interiorul meu ma simt ca si cum tot ce se afla intre noi e o greseala si poate ca e adevarat...
Sincera sa fiu...inchisoarea m-a scimbat ...Chris m-a schimbat...Cand am avut acel scurt sarut cu el...parca nimic nu mai conta...se simtea corect...
-Te simti bine?~ma trezeste Brian din transa mea
-Da,ma simt bine,chiar foarte bine avand in vedere ca acum sunt acasa!
-Trebuie sa plec inainte sa ma vada mama ta! Ai grija ce faci de data asta!Si acum mi-am amintit intre mine si el nu poate fi nimic mai mult de o prietenie...ai mei nu ar accepta ceva mai mult...
Mai stau cateva minute,apoi imi fac curaj si intru in casa...pe masa din fata mea se afla un tort pe care scria "Bun venit acasa!" Inconjurat de trandafiri negri...si o punga de cadouri in care se afla o rochie lila cu dantela si un biletel pe care scria: Pune asta pe tine apoi vino la garaj,te asteptam toti acolo!Am facut exact cum scria acolo si am plecat spre garaj,am intarat zi cum nimeni nu m-a observat,m-am urcat pe masa si am spus:
-M-am intors!~cu un o prelungit
-Scarlet!~striga Evelin si Maya in acelasi timp apoi se urca si ele pe masa si ma trag intr-o imbratisare calduroasa...coboram si ii iau si pe restul in brate...mai putin pe Zack...el lipsea...
-Dragilor,dar Zack?
-Zack? Pai...Zack si-a facut iubita...~spune Maya
-Serios? Pe cine?
-O mai tii minte pe Ally?
-Nu cred! Jumatate bruneta,jumatate blonda?Cea cu care v-am facut eu cunostinta??
-Exact ea!~imi spune Nicole cu dispret...da...ea il placea pe Zack...va trebui sa port o discutie cu ea...
-Ok...Travis e pe aici?
-E afara,vorbea cu tatal tau...~Amanda
-Ohh,ma duc sa vad cand e urmatoarea cursa...
-Doar nu te gandesti sa...
-Ba da! Trebuie sa imi recapat locul!
-Fie...dar ai grija!
-Te iubesc,Ev!
-Si eu,Scar!Am vorbit si cu Travis si aparent e o cursa pe "Drumul mortii" diseara. Ea include o saritura de cativa metri peste o prapastie...se spune ca nimeni nu a reusit sa sara peste ea...dar merita incercat...
M-am dus acasa si m-am schimbat apoi m-am indreptat spre cursa...curbele au fost o nimica toata...dar cand am ajuns la saritura am incetinit,am stat si m-am uitat la toti cum se prabuseau...concluzie...nu au avut destula viteza....dau cu spatele cativa metri,trag aer in piept si apas pe aceleratie,acul ajungand la 300km/h ...ma apropiam tot mai rapid pana ce masina s-a desprins de sol...am inchis ochii si am lasat totul in voia sortii...mi-am deschis ochii abea cand am simtit ca masina s-a lovit de ceva...ma aflam pe partea cealalta...nu imi vine sa cred eu..Scarlet Black am invins moartea! Am incetinit si am trecut linia de finish la fel de incet...lumea parea uimita...am ramas in masina inca un minut,apoi am coborat...lumea a inceput sa aplaude si sa fluiere,apoi sa imi strige numele...odata in viata m-am simtit speciala...m-am simtit unica!Mi-am luat premiul si apoi am plecat spre apartament...mi-am facut un dus si mi-am luat pijamalele,apoi m-am asezat in pat vrand sa adorm,dar am primit un mesaj.Imi ridic telefonul si observ ca mesajul era de la Chris...
"Imi place cum conduci!Ma bucur ca esti intreaga,dar te rog sa nu mai faci asa ceva niciodata"
De unde stie el cum coduc eu sau ce am facut in seara asta? In fine,astea sunt intrebari pentru ziua de maine...
Si uite ca am postat mai devreme...spre ca va placut...nu uitati,daca vreti sa aflati ce va face Scarlet cu viata ei in continuare dati si voi un VOT+COMM!!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...