Capitolul 6."Accidentul"

3.7K 115 45
                                    

Dar cand a fost randul Kirei,aproape de final,i-au fost impuscate cauciucurile,acestea spargandu-se!
Masina s-a rasturnat,iar Kira a ramas blocata acolo....
Pov Kira
Eram aproape de final,totul mergea perfect pana ce mi s-au spart toate cauciucurile,am pierdut controlul masinii,astfel rasturnandu-se,iar eu m-am dat cu capul de volan,ceea ce m-a facut sa lesin!

Pov Adam
Vad masina lovindu-se de o stanca,cu Kira inca blocata acolo! Eu si Theo fugim repede acolo ca sa o scoatem pe Kira din masina,in timp ce Krista a sunat la o ambulanta!
La masina era un fum prin care puteai taia cu cutitul,nu am putut ajunge la Kira!!!!

Pov Marc
Vad cum masina Demonului se rastoarna,nu stiu ceva din mine a spus ca isi merita soarta,dar altceva m-a facut sa merg pana acolo,fumul era nelipsit,dar totusi am ajuns acolo si am ramas blocat cand am vazut ca Demonul era o fata,si nu orice fata,ci chiar Kira.O scot de acolo in stil mireasa si o duc la ambulanta.*Pot spune ca si cu sange pe fata ea tot frumoasa este,......STAI CE?! Nu,nu,nu ea este o scorpie si asa va ramane!*

Pov Theo
Il vad pe Marc care iese din acel calvar cu Kira in brate! Asta e de rau! Cand se va trezi,Kira,O SA NE INGROAPE DE VII!!! Marc se uita cu o fata ciudata la noi,mai exact cu o fata deaia "vreau explicatii" ,gata am dat de DRACU!!

Pov Jess
Kira a fost adusa pana la ambulanta de Marc,asta nu o sa fie de bine cand se va trezi!!
Apoi Marc a venit la noi si a spus ca vrea sa stie totul,asa ca am plecat spre casa Kirei(nici eu nu stiu de ce).Acolo i-am explicat totul,apoi am plecat spre spital,Kira aparent era in coma!

Pov Marc
Au trecut 3 saptamani,in care eu am stat mereu langa Kira,ceva din mine nu m-a lasat sa plec,am vrut sa fiu acolo cand se va trezi,daca o va face!
Marc: Te rog,Kira! Trezeste-te,imi pare rau pentru cum m-am purtat cu tine! Si o lacrima calda mi se scurge pe obraz...

Pov Kira
Simt cum ceva imi uda mana,in acel moment deschid ochii,imagine imi era neclara si nu am putut vedea cine era acolo,in schimb am auzit:
???: Nu te misca,ma duc sa aduc doctorul!
Acum imi era mult mai clara vederea,vad cum doctorul intra in salon,imi mai face niste teste,imi face o injectie,apoi imi da o pastila si pleaca.
Dupa el intra toata gasca,ce ma ia in barate si imi spun ca ma iubesc si chestii deastea!
Krista: Sa nu mai faci asta niciodata!!
Emm: Avem o sigura problema!
Moni: Marc stie totul!
Eu: Ce vrei sa spui prin totul?! *Deja simteam cum ma cuprinde furia*
Emm: Adica totul despre noi si M..m.....Mafie!
*Simteam cum mi se inclesteaza pumnii!*
Jess: El a fost cel care te-a salvat si a stat cu tine pana acum...
Theo: Este pe hol si ar vrea sa vorbeasca cu tine..
Adam: Te rog nu ne omorî!!
Eu: Sa il lasati sa intre.
Dupa asta toti au plecat si a venit Marc,s-a pus pe scaunul de langa pat si a spus:
Marc: Hey! Cum te simti?
Eu: Nu este nevoie sa arati mila,mi s-a mai intamplat! In schimb,vreau sa iti multumesc pentru ca m-ai salvat si pentru ca mi-ai fost alaturi....
Marc: Nu este mila! Kira eu te.....te.....

Suspans,hihi!! Sper ca va placut capitolul si ca nu v-ati plictisit l-am facut ceva mai lung,622 de cuvinte!!!! Apropo acestia sunt:
Marc:

Suspans,hihi!! Sper ca va placut capitolul si ca nu v-ati plictisit l-am facut ceva mai lung,622 de cuvinte!!!! Apropo acestia sunt:Marc:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si George:

Si George:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum