Capitolul 27.Nunta

1.8K 74 5
                                    

!Va rog sa cititi ce am scris la final,altfel nu veti stii ce se va intampla cu vol 2!

Eu: ....*am ramas socata* As fi incantata! *iau inelul si il pun pe deget* Arata superb! Te iubesc,Dylan!
Dylan: Si eu te iubesc!

●●● Dupa o luna●●●
Eu: Off,fetelor! Mi-e frica!
Jess: Nu ar trebui! Ai vazut la mine a fost totul bine!
Krista: Calmeaza-te,nu trebuie sa te agiti!!
Carla: Totul o sa fie bine! Nu are ce sa se intample!!
Eu: Sper!
Daca inca nu v-ati dat seama,astazi este nunta mea! Ieiii! Da,sunt destul de emotionata,rochia arata asa

●●● Dupa o luna●●●Eu: Off,fetelor! Mi-e frica! Jess: Nu ar trebui! Ai vazut la mine a fost totul bine!Krista: Calmeaza-te,nu trebuie sa te agiti!! Carla: Totul o sa fie bine! Nu are ce sa se intample!!Eu: Sper!Daca inca nu v-ati dat seama,astazi e...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi place,totusi pare mult prea pompoasa pentru mine,dar poti sa te contrazici cu nebunele alea?!
Se aude o bataie in usa,iar Theo intra si spune:
-Sa cobori in 2 minute,unchiul tau te asteapta la iesire,apropo arati superb!
Eu: Mersi,Theo!
.....................................
       Asta e fetelor! Momentul cel mare!
Emm: O ultima imbratisare,apoi te asteptam la altar!! *ne imbratisam,apoi nebunele pleaca*
Eu: Sper ca este alegerea corecta......*spun asta si plec spre iesire *

Unchiul:Arati superb printesa! Parintii ar fi mandrii de tine daca ar fi aici,crede-ma!
Eu: Multumesc,unchiule!! Chiar sper sa fie totul bine!

Imi intinde bratul,apoi mergem spre altar,erau foarte multe persoane,care acum ma priveau,m-au cuprins emotiile,dar nu le-am lasat sa iasa la iveala! Mi-am ridicat privirea spre domnisoarele mele de onoare si cum Krista e ea asa mai emotionala a inceput sa planga,Emm si Jess ma priveau incurajator,iar Carla imi zambea dragastos! Erau superbe,apoi mi-am indreptat privirea spre mirele meu,avea un costum negru ce il facea si mai minunat si din cate am putut observa avea lacrimi in ochi! Am ajuns langa el,preotul a inceput sa spuna niste lucruri,nu prea am fost atenta pana ce a ajuns la partea asta...

Preotul: Domnule Dylan Majeks,esti de acord sa ii fi alaturi la bine si la greu,doamnei Kira Black?
Dylan: Desigur!
Preotul: Doamna Kira Black,esti de acord sa ii fi alaturi la bine si la greu,doamnului Dylan Majeks?
Eu:...........Evident!
Preotul:  Atunci va puteti saruta! CASA DE PIATRAA!!!(😂😂 nu ma puteam abtine😂)

Dylan ma trage mai aproape si ma saruta dulce!

●●●●SFARSITUL VOLUMULUI 1●●●●

!!Citeste!!

!!!!Ei bine aici se incheie si primul volum ,o sa postez vol 2 tot aici,asa ca sa nu scoateti cartea din biblioteca!!!!!!!Va multumesc ca mi-ati fost alturi in acest volum,o sa postez cat de repede pot vol 2!!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum