Capitolul 9.Kira e bine,momentan

2.8K 108 8
                                    

Pov Jess
Kira cade la pamant! Noroc cu Theo care pana am ajuns la spital a reusit sa ii opreasca sangerarea!
La spital au bagat-o direct in operatie...
Krista: E numai vina mea!!!
Eu: Nu este adevarat! E vina lui nenorocitul ala de Geroge!

Dupa 3 ore de asteptat vine si doctorul care ne-a anuntat ca Kira va fi bine doar ca va trebuie sa stea linistina cateva saptamani,ceea ce pentru Kira e echivalent cu "am scapat de scoala"
Am decis sa o lasam pe Krista sa intre prima...

Pov Kira
O vad pe Krista cum intra cu lacrimi in ochi,saraca...
Kris: Imi pare asa de rau!
Eu: De ce?
Kris: Pentru ca l-am lasat sa iti faca asta!!
Eu: As fi facut-o si de 100 de ori pentru unul dintre voi!
Kris: Stiu!Iti multumesc mult!!

Urmatoarea zi la scoala:

Pov Emm
Eu si Jess avem aceeasi ora,mate,asa ca nu am apucat sa ii vedem pe restul,dar in pauza am iesit toti in curtea scolii unde am dat de Marc....
Marc: Hey! Unde e Kira?
Adam: Dar ce te intereseaza pe tine?
Marc: Eram doar curios,nu am vazut-o azi.....*liniste*
Eu: Acasa...
Theo: A fost injunghiata de....
Jess: Nu ii spune!
Sara: Buna! De ce aveti fetele astea?
*in acel moment,Marc fuge spre masina lui si pleaca cu o viteza uimitoare*

Pov Marc
Am vrut sa stiu neaparat cine a injughiat-o asa ca am mers la Kira acasa......am ciocanit.....nu mi-a raspuns nimeni,asa ca am intrat,Kira nu era acolo,m-am intors la scoala am luat-o pe Moni deoarece ea avea ora libera si am obligat-o sa ma duca la baza lor.Mi-a spus ca Kira s-ar putea sa fie la ea in birou...

Pov Kira
Aud un ciocanit in usa,ma ridic,deschid usa si dau de Marc*ce o mai fi vrand si asta acum*,inainte sa deschid gura vine si ma ia in brate.....a fost un gest dragut......cred
El: Cum te simti?
Eu: Mai bine!Tu cum mai esti?
El: Sunt bine! Am fost ingrijorat pentru tine!*se apropie sa ma sarute,dar se aude un alt ciocanit in usa,ma duc si il vad pe......

Sper ca va placut capitolul! Spuneti-mi in comentarii cine credeti ca era la usa!!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum