Pov Scarlet
-Nu vom incepe cautarile chiar din seara asta...ci de poimaine,azi va relaxati si va pregatiti pentru petrecerea de maine,dar pentru diseara am pregatit ceva special!
-Ce?~intreba toti,eu ridic punga cu spary-urile si le rastorn pe masa....
-Woah....nu cred....~Nick
-Ba sa crezi!
-Esti cea mai tareee!!!*spune Nick,apoi sar si ma imbratiseaza*
-Gata!Stiu ca ma iubesti,dar nu ma sufoca!
-Bine,bine gata!
-Deabea astept seara asta![graffitiul(sper ca am scris cat de cat ok) era pasiunea lui]I-am lasat sa se uite la film ,iar eu m-am decis sa caut cate ceva despre persoana care tot imi trimitea mesaje,am putut afla doar locul de unde mi-a trimis ultimul mesaj,aparent era undeva in spatele standului de inghetata....am reusit chiar sa intru si in camerele de securitate de la mall...tot ce am putut vedea era o persoana imbracata in negru,avand chiar si un hanorac....nimic ce sa ma poata ajuta!
-Scar?~cineva mi-a atras atentia
-Oh,hey Eve!
-Ce faci?
-Am primit niste mesaje ciudate de la un numar privat si am incercat sa gasesc persoana...dar numic!
-Numar privat zici?Am primit si eu niste mesaje de la un numar privat...
-Arata-mi-le!
-Uite!*mi-a aratat mesajele*
-Ceva e foarte ciudat....deci nu ma cunoaste doar pe mine ci si pe tine....voi afla eu cine e!
-Fetelor! Hai sa mergem,orasul asta nu se infrumuseteaza singur!Ne-am imbracat toti in haine negre si am decis sa pornim chiar de aici,de la garaj, fiecare si-a facut "semnatura cea speciala" si inca cate un desen,un lucru preferat....semnatura mea arata asa:
(Scrie Scar daca nu v-ati dat seama)
Si am ales sa desenez asta:
Dupa am mers prin oras si acolo unde vedeam o cladire mai stricata,o coloram,am ajuns acasa undeva la ora...4:35 ,desi eram foarte obosita,eram extrem de fericita,de ce? Pentru ca am reusit sa imi iau gandul de la probleme si sa ma bucur de putin timp petrecut cu prietenii mei...stiu ca spuneti ca acum sunt un adult si chestii deastea...dar eu inca mai am un suflet de copil...si incerc sa il pastrez...
Sincera sa fiu desi eram obosita,nu am putut adormi,asa ca am ales sa imi fac o baie fierbinte,am dat drumul apei sa curga si am adaugat si niste spumant de baie cu miros de levantica si miere...am intrat usor in apa si am stat acolo pana ce mi s-a incretit pielea...nu am vrut sa ies,dar de la parter s-a auzit o bubuitura...am iesit repede,mi-am infasurat corpul cu un prosop,peste care am luat un halat,mi-am luat arma si am fugit la parter,era intuneric total,eram doar eu si Tara,restul s-au dus la casele lor...S-a mai auzit un fasnet din spatele meu,am fugit si am apris lumina....nu era nimeni,
-Meeeoooww!~s-a auzit din spatele meu,am strigat speriata si m-am intors,aparent era doar Luna ,da,am ales sa numesc pisica asa,acum am analizat mai bine camera,vaza care era acum cateva ore pe masa,e pe jos sfarmata...
-Tu stii ce m-ai speriat?!*pisica se uita la mine,isi apleaca capul intr-o parte...*
-Meeow?
-Vino aici Luna,sa nu mai faci asta niciodata! Acum hai sa ne culcam!
-Meeow!~spune si ea apoi sare la maine in brate si incepe sa toarca...Am urcat cu ea la mine in camera,am inchis usa ca sa fiu sigura ca nu mai iese si apoi m-am imbracat si eu...am reusit insfarsit sa adorm si eu...cred ca undeva la ora 6...meh...asta e...
Pov Evelin
Incerc sa dau de Scarlet de o ora,i-am trimis mesaje,am sunat-o,dar nimic! Asa ca am ales sa vin la ea acasa...am batut la usa,dar mi-a deschis Tara...
-Unde e Scarlet?
-Nu stiu,nu am vazut-o...
-Sa vezi ce bataie ii daaauuu....~spun in timp ce urc nervoasa spre camera ei...ea dormea linistita...am ales sa o trezesc in felul meu,mi-am conectat telefonul la boxele ei si am dat drumul la una din piesele mele ROCK,cand a sarit o data din pat...sa ii fi vazut fata!! Am speriat si pisica care dormea pe ea...-O SA TE SINUCID!~spune ea in timp ce se ridica de pe jos...
-Lasa,lasa,ma sinucizi maine! Acum te duci si faci un dus,pentru ca apoi trebuie sa ne pregatim de petrecere....CAPITOL SURPRIZA 2
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Fiksi RemajaVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...