Poc Kira
El: Sunt bine! Am fost ingrijorat pentru tine!*se apropie sa ma sarute,dar se aude un alt ciocanit in usa,ma duc si il vad pe EMILIO!*
Eu: Cu ce treaba pe aici?
El nu raspunde,vine si ma apuca de gat......
Emilio: Mi-ai omorat fiica iar acum imi nenorocesti si fiul! Ia-te de mine nu de ei!
Eu: Da-mi drumul si o sa iti explic!
Emilio: Ce sa imi explici?!
Eu: George!Te rog......spune-i sa imi dea drumul si o sa iti spun adevarul! Nu eu am omorat-o!El a facut-o si acum da vina pe mine!
George: Nu te cred!!
Eu: Marc......du-te la calcu....la..tor!Parola e data de nastere a mamei mele!12.05.1974! Fisiere!Primul.......
Pe ecran apare o filmare in care se poate vedea clar cum Emilio a luat-o pe sora lui George si a folosit-o ca aparare impotriva gloantelor politistilor si asa a scapat atunci!
George: NU IMI VINE SA CRED!! Si spui ca ea este un criminal dar tu esti si mai si!
Emilio: Fiule,filmarea e trucata!*George ia un pistol si il indreapta spre Emilio* Nu ai avea curaj!
Eu: Fa-o George!
George: Nu pot!Daca trag sigur o sa te nimeresc si pe tine!
Eu: FA-O!*atunci George apasa pe tragaci,eu reusesc sa ma eliberez din stransoarea lui Emilio,exact la fix!*
Vad cum lui George ii dau lacrimile,ma duc si il imbratisez....
Eu: As vrea ca de acum sa nu mai existe conflicte intre mafiile noastre si sa ne ajutam unii pe ceilalti! Ce spui?
George: As fi incantat!
Am mai ramas sa discutam cate ceva,intre timp a plecat si Marc,iar acum era 22:26,cand deodata intra in birou toata gasca si isi indreapta pistoalele spre George.
Eu: Calmati-va!....*acestia nu au ascultat,asa ca a trebuit sa tip*JOS ARMELE!!*toti au renuntat la arme* De acum Mafia lui George va fi legata de a noastra,ne vom ajuta si astfel vom ajunge cele mai bune,INTELES?!
Toti:Inteles sefa!
Eu: De acum nimic nu o sa ma mai opreasca!Capitol nou,capitol nou,sper ca va placut!
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Novela JuvenilVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...