Capitolul 15.Pelerina Rosie

2.3K 79 22
                                    

! Nu dati play la video inca!

Pov Kira
Dar imi dau seama ca scria:  "We were born in your world...but you will die in ours!" Langa acel mesaj era o cutie......am vrut sa o deschid ,dar o aud pe Krista cum ma striga,asa ca o iau repede si ma intorc la gasca. Dupa inmormantare,ma duc la birou pentru ca acum trebuie sa gasesc o alta peraoana care sa ii tina locul lui Moni! Mult de munca! Caut si tot caut de 3 ore,dar......dau peste o fata destul de interesanta! Arata asa:

Am cerut sa fie adusa aici maine,deoarece era deja 1:44

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am cerut sa fie adusa aici maine,deoarece era deja 1:44.Ma uit prin camera si observ acea cutie, de data asta aleg sa o deschid! Ma duc la ea si ii ridic incet capacul.......in ea se afla un material din satinn rosu,cu o emblema ciudata,cred ca era un fel de pisica,....era o pelerina foarte interesanta!Imi statea chiar bine cu ea!

Observ ca sub pelerina era scrisa o adresa,maine ma duc sa vad ce e cu acel loc,dar acum

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Observ ca sub pelerina era scrisa o adresa,maine ma duc sa vad ce e cu acel loc,dar acum......ma duc acasa.Imi iau masina si plec,ajunsa acasa imi fac un dus rapid,ma imbrac cu pijamalele mele pufoase si ma bag direct la somn! Urmatoarea zi ma trezesc la ora 10:30,am o dispozitie destul de buna asa ca imi pun niste muzica si imi fac o omleta si o salata de fructe. Apoi ma duc si ma schimb in ceva mai sport si plec la alergat! Deodata imi suna telefonul,este Adam.

C.t.
El: Buna Kira! Cum te simti?
Eu: Sunt bine! Am iesit la alergat! Tu?
El: Pai,....am gasit-o pe acea fata si ai acel "interviu" cu ea la ora 14.Acum este 12:38. Ai timp!
Eu: OK! Mersi mult de tot! Ai grija! Pa,Adam!
El: Pa!
C.t.î.

Am plecat imediat acasa, mi-am facut un dus si m-am imbracat in hainele Demonului! O pereche de blugi negri rupti,un tricou de aceeasi culoare,pe care scria "Blood" cu rosu,niste tenisi gri si nelipsita geaca de piele! Ajunsa la birou,imi pregatesc niste contracte si o astept pe fata aceea. Vad cum intra pe usa putin speriata.
Eu: Nu trebuie sa fii speriata,cum te numesti?
Ea: Carla Jhonson
Eu: Frumos nume,Carla! Stii,.....te-am adus aici ca sa faci parte din mafia mea.Am vazut ca te descurci cu armele si chestii deastea!
Ea: Stiu cateva lucruri de baza.
Eu: Si ce spui?Mi te alaturi?
Ea: Nu stiu ce sa spun.....mi-ar placea,dar nu vreau sa patesc ceva!
Eu: Nu vei pati nimic,atata timp cat te vei apara!
Ea: Off! Bine!
Eu: Vino si semneaza aici!* semneaza contracutul si da mana cu mine*Hai sa iti arat restul echipei cu care vei lucra! Iti mai spun un lucru! Daca cineva pateste ceva o incurcati toti,aici ne dam viata unul pentru celalalt!*ea da afirmativ din cap,iar apoi i-am prezentat gasca*Fratilor,eu trebuie sa plec! Aveti grija de Carla si mai aratatii niste miscari!
Toti: Inteles!

Dupa acele cuvinte am plecat acasa,unde m-am schimbat si am pus acea pelerina pe mine.Am decis sa ma duc la aceea adresa.Imi iau masina si plec intr-acolo! Era undeva in-afara orasului. Am ajuns acolo,era o casa destul de mare,cred ca avea doua etaje! Bat la usa,dar nu se aude nimic,asa ca decid sa intru! In casa se auzea un fel de melodie,greu de descifrat!(dati play la videoul de la media)Am urcat la etaj acolo erau mai multe persoane imbracate cu pelerine,unele mai scurte,altele lungi pana in pamant,dar toate aveau culori diferite! Vad cum vine spre mine o fata,pelerina ei era albastra,iar  pe emblema era un vultur!

Fata: Vad ca ai venit!Ma bucur! Toti ne bucuram!
Eu: Stai putin! Cine sunteti? Ma cunoasteti?Si ce sunt aceste pelerine??
O alta fata vine spre mine,culoarea pelerinei ei era galben si pe emblema era un leu!
Cealalta fata: Evident ca te cunoasteam,te-am urmarit de-aprope!Pelerinele reprezinta ceea ce suntem! Ma numesc Sasha,iar ea este Erika!
Erika: Eu sunt agera ca un vultur,iar Sasha este neinfricata ca un leu! Tu,.......tu esti modesta si silentioasa ca o pisica! Noi toti formam un fel de "Comunitate" *si mimeaza ghilimele in aer*
Eu: Un fel de Mafie??
Sasha: Nuu!Noi suntem ceva special! Nu il poti descrie!Suntem acolo cand ai nevoie,suntem acolo cand ceri ajutor, suntem peste tot! *la auzul acelor cuvine am ramas socata!*Deodata o alta persoana se ridica si vine spre mine,......

Cel mai lung capitol de pana acum!!Sper ca va placut!Am muncit mult la el!Acum o sa va prezint rolurile:
Jess->AnaMaria924440
Krista->Deea_Corina_04
Emma->Bubu_Stories
Moni (pacat ca a murit)->CC (Cristina,nu are wattpad)
Theo->RaresRO
Adam->Madalin (nu are wattpad)
Carla->ClaudiaCealicu
Nu stiu daca maine voi posta,dar nu uitati de VOT+COMM daca vreti next!Scuzati daca mai sunt greseli o sa le repar mai tarziu!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum