Pov Scarlet
Nimic nu ma enerva mai tare decat minciuna si infidelitatea...am calcat acceleratia,acul ajungand la 130km/h,de ce trebuie sa mi se intample fix mie toate astea....dupa cateva minute ajung si eu acolo unde mi-am propus.Am coborat usor din masina,am luat buchetul de flori de pe bancheta din spate si am plecat spre mormat.Cimitirul era linistit nu erau decat cateva persoane,am trecut pe langa o doamna ce mi-a aruncat o privire urata probabil pentru ca nu sunt imbracata la fel ca oamenii de aici...
Ajunsa langa mormant,am asezat buchetul pe acesta si m-am asezat incet in genunchi...
-Spune-mi cum ar trebui sa reactionez...cum ar trebui sa ma simt...si cum ar trebui sa fac ca totul sa fie corect...ca nimic sa nu se simta gresit si sa ma pot bucura de toate...pur si simplu te vreau aici,aproape de mine,sa ma ghidezi asa cum numai tu stii...sa ma certi cand gresesc sau sa ma feliciti cand reusesc...*pur si simplu nu am putut sa imi tin emotiile in frau si picaturi reci au inceput sa imi umezeasca obrazul*
Doua brate ,ce mi-au cuprins talia, m-au facut sa tresar,mi-am sters grabita lacrimile si mi-am ridicat privirea spre persoana de langa mine...pur si simplu nu imi place ca cineva sa ma vada plangand,ma face sa ma simt inferioara,ca si cum acea persoana are completa putere asupra mea,ma face sa ma simt slaba...As recunoaste oriunde acea piele fina,acel parfum de lavanda,plin de amintiri care nu le-as putea uita...acea atingere usoara dar la fel de puternica...si mai ales acei ochi verzi...
-Ce cauti,tu,aici?
-Nu asta conteaza acum.~cuvintele s-au auzit mai mult ca o soapta
-Nu mai fa asta!
-Asta?
-Sa fi asa de dragut...m-am comportat groaznic atunci cu tine...
-Te-ai comportat la fel de dragut ca mine...mereu mi-ai fost aproape cand aveam nevoie...si eu am decis sa te las sa suferi...Nici nu stii cat de rau imi pare ca te-am parasit!
-Dar te-ai intors! Ea nu se mai intoarce...~am spus incet sperand sa nu ma auda
-Scarlet...
-Nu,nu spune nimic...doar tine-ma strans!Si exact asta a facut...m-a tinut strans in brate...parca nu ar fi vrut sa imi fi dat drumul niciodata...ca un obiect pretios gata sa se sparga...Intre noi s-a coborat linistea...nu era o liniste apasatoare,ci una calma si parca niciunul dintre noi nu voia sa spuna ceva...Mi-am ridicat capul si cand privirea mea de gheata s-a intersectat cu privirea lui de smarald,am simtit cum retraiesc fiecare sentiment de iubire,de tristete,de suparare,de durere si de dor...m-am simtit moarta in acel moment,imi venea sa ma intind acolo...langa mama...si sa nu imi mai deschid ochii....am vrut sa renunt la tot si sa ma simt si eu linistita o data...dar stiam ca nu voi fi impacata...asa ca m-am ridicat grabita si am plecat alergand spre masina...
-SCAR ESTI BINE?
-VOI FI!~stiam ca trebuia sa termin provocarea mameiAm urcat cat de repede posibil in masina si am plecat spre Manhattan...Ma jur...sambata ar trebui sa se puna regula "!NU SE MAI PLEACA DE ACASA!" Incep sa urasc ziua asta...
Traficul a fost infernal...dar macar am ajuns si chiar la timp in 15 minute incepe cursa...
Mi-am pus casca si am plecat sa ma inscriu...l-am vazut pe Hayden langa un Porche negru mat...se pare ca avem cam aceleasi gusturi dar din cate am putut observa nu este blindat...este o greseala de incepator...Dupa ce m-am inscris am urcat inapoi in masina si am condus spre linia de start...era o cursa intre 5 masini...speram sa ma pot confrunta doar cu el...dar nu cred ca asa functioneaza pe aici...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
S-a dat startul,muream de nerabdare sa vad cum conduce,din cate am inteles e o curba in fata unui perete si daca nu tragi de volan la timp te izbesti de el...am ales sa il las in fata...a luat curba in graba vazand ca il ajung din urma...dar asta nu inseamna ca a luat si corect cand mai avea atat de putin si ajungea sa se faca una cu peretele am calcat acceleratia si am ajuns in fata lui...masinile noastre izbindu-se una de cealalta...dar am reusit sa ii deviez cursul masina lui rasucindu-se iar a mea lovindu-se de perete.☆Sincer mie mi se pare foarte trist inceputul nu stiu ce parere aveti voi....totusi sper ca va placut,o sa incerc sa postez cat mai mult daca tot avem vacanta...Insa mai am si eu o intrebare...
PE CINE PREFERATI,CHRIS SAU DAVID?
Va rog sa imi rapundeti in comentarii!! Si sper sa imi scuzati greselile!☆
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
Teen FictionVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...