Capitolul 28.Sfarsit!

1.2K 62 14
                                    

Pov Scarlet
Cand am auzit acele cuvinte simteam ca inebunesc...imi venea sa ma trantesc pe jos si sa incep sa plang...dar in loc sa fac asta mi-am scos pantofii cu toc si am inceput sa alerg...parul mi s-a desfacut...ba chiar am ai cazut...iar rochia s-a murdit si cu siguranta persoanele care ma vad cred ca sunt nebuna...dar nu asta ma interesa pe mine acum...tot ce voiam sa stiu este daca mama va fi bine...
-Scar? SCARLET!
Nu stiu cine m-a stigat...dar nu m-am oprit...am continuat sa alerg spre spital...

Pov Nick
Mergeam spre un vechi prieten cand observ cum o nebuna ma impinge din calea ei...dar abea dupa ce a trecut pe langa mine...am observat ca era Scarlet..

-Scar? SCARLET!~o strig eu...dar degeaba

Plangea!Ea nu a facut asta decat atunci cand...David s-a despartit de ea...
Mi-am scos telefonul si l-am apelat pe Andrew...
C.t.
-Avem probleme!~ii spun eu lui
-Ce s-a intamplat??
-Scarlet...
-Oh nu!
-Sunt sigur ca a aflat...
-O sa il sun pe Chris si apoi plec spre spital...
-Ne.vedem acolo!
C.t.î.

Pov Scarlet
Sunt sigura ca acum si voi ma credeti nebuna...ba chiar proasta...datorita faptului ca am decis sa alerg pana la spital in loc sa imi iau masina...ei bine...stiam ca daca nu faceam asta sigur m-as fi enervat...si nu vreau ca Dr.Pepper sa preia controlul...asa ca am deci sa imi inlocui furia cu oboseala...si probabil cu tristete...nu inteleg de ce niciodata nimic nu imi merge bine...nu m-am putut linisti niciodata...

Asta nu mai conteaza acum...conteaza ca in sfarsit am ajuns si eu la spital...m-am dus imediat spre receptie si am aflat ca era in camera 127C...si am inceput sa alerg din nou...dar in fata usii m-am oprit...Oare chiar vreau sa intru acolo...sa o vad pe mama din nou in acea camera...sau sa ii aud vocea slabita...toate aceste intrebari mi-au acaperat gandirea...dar am decis sa le ignor...si am deschis usa salonului...

Exact asa cum ma asteptam...mama era intinsa pe pat cu privirea spre fereastra...pielea ei era foarte palida...avea cearcane...o puteam vedea obosita...dar pe langa toate acestea...zambea...inca avea puterea de a ignora toate problemele si sa vada tot ce e mai frumos...asta am admirat mereu la mama...

M-am dus aproape de ea si am cazut in genunchi exact langa ea si am inceput sa plang...ea si-a pus usor mana pe capul meu...

-Imi pare rau,mama!Imi pare rau pentru toate probleme si neplacerile pe care ti le-am creat...dar te rog...te rog nu ma parasi!
-Scupete...cand erai mica mereu te-am lasat sa faci ce vrei...sa iti alegi singura persoanele in care ai incredere si sa iti alegi singura persoanele pe care le vrei aproape de tine...deoarece stiam ca va exista o zi in care noi nu vom mai fi langa tine...

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Au trecut 2 ani de atunci...mama a decedat cam la o luna din acea zi...in primele zile...totul a fost negru...parca nimic nu a mai avut culoare...m-am simtit ingrozitor...dar cu ajutuorul prietenilor mei...am reusit sa trec peste...si nu spun ca deja am uitat tot sau...ca nu imi pasa...dar am reusit sa imi dau seama ca nu totul se invarte in jurul parintilor...Nu am fost niciodata o fata ascultatoare sau cuminte...dar asta nu inseamna ca nu imi iubesc parintii...sunt cele mai importante persoane pentru mine...si asa ar trebui sa fie pentru toti...

Eu si Chris ne-am continuat relatia si acum suntem fericiti impreuna si desi ne-am mai certat am reusit sa trecem peste toate...si sa fim impreuna aici...in ziua asta...

Gasca a ramas unita ca intotdeauna...Nicole si Brian au devenit un cuplu...Zack este inca impreuna cu Ally....iar Maya...sta in continuare pe capul lui Lucas...dar ce sa ii faci...si-a facut-o cu mana lui...

Eu am preluat conducerea Mafiei...la inceput nu am vrut ...dar pana la urma am acceptat...ce sa faci asta e "afacerea" familiei...In ultima zi i-am promis mamei ca nu o voi dezamagi si in acest moment cred ca defapt am facut-o mandra...


Cititi☆

Acesta a fost finalul volumului 2...va multumesc tuturor pentru incurajari si pentru aprecieri...toate astea au insemnat mult pentru mine....si acum vreau sa va intreb ceva...am o mica idee pentru un urmator volum...dar asta doar daca doriti voi sa o aflati....Deci...VRETI SI VOLUMUL 3?

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum