☆Cel de la media e Lucas☆
-De unde sa incep? In primul rand cum v-ati cunoscut?
-Pai...Pe insula...
-An dormit in aceeasi...~incerca Lucas sa spuna dar eu il calc pe picior...
-Vrea sa spuna ca a dormit in aceesi camera cu Zack si el ne-a adus impreuna...nu-i asa?~incerc eu sa ne scot din situatia asta
-Da...asa este!
-Bine...deci este vina lui...~spune tata
-Ce?? Nu,nu e!
-Atunci e a lui Scarlet pentru ca ea a venit cu ideea!
-Ba nu!
-Aa,e a baiatului ala...Chris atunci,din cate am inteles esti prietenul lui cel mai bun...
-Ăămm,nu e vina lor!E mai mult vina lui...lui...~spune Luca
-A cui?
-Lui Ryan si a surorii lui mama...
-Legat de David?
-Da,legat de el...
-Sper ca Scar e bine..
-Va fi...
-In fine,trecem peste...ce planuri ai cu fata mea?
-Eu...adica...noi...nu ne-am gandit inca la viitor...dar speram sa il petrecem impreuna...
-Bine,bine...un singur lucru iti mai spun...daca o ranesti pe Maya...am sa te inchid si am sa te torturez pana ce o sa ma rogi sa te omor!~spune mama,iar Lucas am putut observa ca tremura
-Mama!
-CE?Eu doar l-am advertizat!Pov Scarlet
Dupa ce ne-am intors din "vacanta" Chris m-a tot batut la cap sa ii explic cine erau acele persoane...asa ca..-Ai de gand sa imi spui? Nu ai incredere in mine sau ce?
-CHRIS!Am incredere in tine...doar ca...imi e foarte greu sa vorbesc despre asta...
-Te rog...vreau doar sa stiu...nu trebuie sa ascundem lucruri unul de celalalt!
-Fie...eram in clasa a 9a...cand am cunoscut un baiat...il chema David...iar Ryan si Sasha erau fratele si sora lui...
-Cum adica erau?
-Nu ma intrerupe! Revenim...l-am cunoscut la o cafenea...am inceput sa vorbim,sa discutam si...mi-am dat seama ca il plac mai mult decat ca pe un prieten si aparent si el simtea la fel...asa ca am inceput sa iesim la intalniri...si ei bine mi-am dat seama ca eu defapt nu il placeam...eu il iubeam...Sora lui...ea a fost cea care ne-a distrus pe amandoi...aceasta l-a mintit ca eu il insel cu prietenul lui...acesta s-a infuriat...a venit la mine acasa si ne-am certat rau...dupa a inceput sa fumeze...sa bea si chiar sa se drogheze...cand am aflat asta m-am despartit de el...acesta a fost...cum sa spun...devastat...si le-a facut pe toate trei odata...corpul lui nu a mai suportat...si ei bine a...a decedat...Eu am intrat intr-un fel de depresie...si de atunci am si acea problema cu nervozitatea...in seara in care am aflat de el...mi-am devastat camera...am spart tot...si l-a final m-am incuiat acolo cu o arma si am stat si m-am gandit...daca merita sa ma duc la el sau sa raman aici...
-Am decis ca ar trebui sa imi iau viata de la capat si...sa uit de el...dar nici pana acum nu l-am putut uita...prima mea iubire...si ei bine aceste zile...mi-au adus aminte de acele momente...acele momente in care simteam cum inima imi e sfarmata bucatica cu bucatica...dar ea a fost refacuta apoi cu ajutorul prietenilor mei...dar Ryan a promis ca se va razbuna...deoarece Sasha i-a spus povestea astfel incat sa ma faca pe mine sa par...personajul negativ...si ei bine...cand reusisem si eu sa trec peste toate...el a venit si mi-a adus aminte de acele zile groaznice,pline de durere....Dar tu ai reusit sa ma faci fericita,ai reusit sa umpli golul pe care prietenii mei au incercat sa il umple in toti acesti ani...si de aceea...TE IUBESC,CHRIS!~am spus toate acele lucruri si dupa am inceput sa plang
-Scar...nu mai plange...Scarlet? Vreau sa marturisesc si eu ceva...Ai fost prima fata care a reusit sa ma completeze si sa imi inteleaga nebunia...tu nu ai incercat sa ma schimbi...sa ma faci sa fiu altfel....si de-asta SI EU TE IUBESC,SCAR!
In acel moment am inceput sa plang si mai tare...dar de data asta de fericire...simteam cum totul parca prinsese viata...
-Sa nu ma parasesti!~mai reusesc sa rostesc printre suspine
-Niciodata!●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
A trecut o zi de cand am spus acele cuvinte...si azi m-am decis sa ii fac o vizita mamei deoarece nu mi-a raspuns deloc la telefon...mi-am luat masina si am condus pana acolo...am coborat si m-am dus de am batut la usa...am strigat...dar nimic...
-Nu sunt acasa!~striga la mine vecina
-Buna ziua,Doamna Flavis! Stiti totusi unde se afla?
-Sunt la spital de o saptamana...din cate am inteles mama ta are cancer...Nu ma injurati,asta mi-a venit in minte,asta am scris!Sa stiti ca tot ce am scris aici este o fictiune,nimic nu s-a intamplat in viata reala! Va anunt ca acesta este penultimul capitol si ca nu stiu inca cand il postez pe ultimul! Va multumesc ca inca imi apreciati cartea si imi pare rau ca o sa inchei cartea in capitolul urmator...dar asa cum se spune.....orice lucru bun are un sfarsit...
CITEȘTI
O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3
أدب المراهقينVol 1->Kira:O fata a caror parinti au murit intr-un "accident" de masina si i-au lasat in grija Mafia acestora:Mafia Black->cea mai puternica si cea mai de temut Mafie din Los Angeles! Oare va reusi sa duca totul pana la capat sau va claca... Vol 2...