Capitolul 19.M-am intors!

757 49 15
                                    

Pov Scarlet
Sa intru....sa nu intru....stau in fata usii de 5 minute si mie frica sa pun mana pe clanta....Pana la urma am deschis usa....

-Evelin?EVELIN!
-CINE E?
-SCARLET!
-ACUM COBOR!

De atata timp am si uitat ca aici daca nu tipi nu te aude nimeni...

-Hey!Te-ai intors...
-Doar am spus ca iti raman datoare si tu ai vrut o explicatie....deci uite-ma aici.
-Pot sa te imbratisez?
-Ce mai stai?~nu i-a trebuit mai mult....a sarit pe mine si m-a imbratisat strans...in secunda urmatoare am simti mai multe maini care m-au cuprins strans...dupa cateva minute bune mi-au dat drumul...si atunci i-am vazut pe toti...uni pareau suparati...alti tristi...iar eu una nu am mai rezistat...

-IMI PARE RAU!~am strigat cat de tare am putut....toti au inceput sa rada si apoi m-au imbratisat iar....

-Ce am facut sa va am..?
-Nu a fost nevoie sa faci nimic....pur si simplu a fost nevoie sa fii tu insati!
-Va multumesc!

Si dupa am stat si am mai vorbit lucruri inutile....

-Unde e Chris?~ma trezesc eu intreband
-Pai....el s-a cam....schimbat....~incearca Andrew sa explice
-In ce sens?
-Nu mai e Chris de acum 3 ani...e un nou Chris....care inca nu a aflat ca esti aici....
-Si de ce ma rog?
-Pai....
-Pentru ca sigur ar face accident pana sa ajunga aici...asa ca i-am spus doar ca e ceva mai urgent....~intervine si persoana mea preferata cu o logica uimitoare....mititica de Maya
-Eve ai niste haine in care sa ma schimb?Fusta asta incepe sa ma incomodeze...
-Stii unde e garderoba...nu am aruncat nimic din hainele tale...
-Serios?
-Am avut speranta...asa ca nu ne-am atins nici macar de camera ta...
-Multumesc...o sa imi fac si un dus atunci...
-Stii unde e baia...

Si am urcat sus....mi-a prins foarte bine acel dus,iar acum m-am schimbat in pijamale si am coborat jos...

-Evelin,ai o perie de pa....~cuvintele parca nu mai voiau sa iasa din gura....am ramas blocata  si nu am putut decat sa ma holbez la persoana din fata mea...si desi eu eram inghetata el  a avut un impuls si a sarit pe mine la propriu eu ajungand pe jos iar el deasupra mea...apoi m-a sarutat...Chris m-a sarutat.

Mi-a fost dor de el...de imbratisarile lui...de saruturile lui...de momentele dulci pe care le aveam si de discutiile tarzii care ma ajutau atunci cand nu puteam sa dorm sau de prezenta lui care ma calma dupa fiecare cosmar...mi-a fost dor de tot ce a insemnat el.

-Imi pare nespus de rau...imi pare rau ca te-am lasat sa pleci...si ca nu m-am pus in calea ta...Imi pare rau ca te-am pierdut...
-Si mie imi pare rau ca am plecat fara a te asculta...mi-ai lipsit a dracu de mult!~spun si il sarut din nou,ne despartim de data asta din cauza lipsei de aer si abea acum observ durerea din privirea lui si faptul ca are un ochi vanat...

-De unde ai asta?
-Ce?
-Vanataia!
-Ah...nu e important!
-SPUNE-MI!
-S-a luat unul de mine o data dar nu conteaza...
-VREAU NUMELE!
-Nu stiu...cred ca i se spune Hulk...
-Te referi al Mike Patterson?Dar el e foarte dragut...nici ca ma gandeam ca poate sa faca asa ceva...o sa il distrug...
-Lasa-l in pace....
-Nu ai dreptul sa comentezi!
-Bine,sefa!

Ne-am ridicat de pe podea si am observat ca toti ceilalti se holbau la noi...si sunt sigura ca Amanda a facut poze...

-Scarlet...avem si noi niste intrebari...
-Te-ai intors definitiv?
-In mare parte...da.
-Si daca tot te-ai intors....~bate Nick un apropo
-Daca tot m-am intors.....
-Nu vrei sa fii iar conducatoarea noastra?
-Nu stiu....
-TE RUGAM!FACEM ORICE,NUMAI NU IL MAI LASA PE ANDREW SA FIE SEFUL!~tipa Nicole
-Poftim? Sunt ranit!~si Andrew se comporta ca o drama queen...
-Mbine...dar o sa am nevoie de ajutor!
-EVIDENT!~spun toti in cor,fapt care imi provoaca un chicot

Cum vi se pare alegerea lui Scarlet...credeti ca a procedat bine ca s-a intors sau trebuia sa ramana in N.Y.?

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum