Capitolul 10.Surpriza...

1.4K 69 16
                                    

Pov Kira
Deci jur! O sa ii strag de gat pe astia! Tot trag de timp si nu vor sa imi spuna despre ce era intelegerea...iar Scar a plecat alaturi de Valentin si sunt sigura ca nu se mai intoarce pana la 1...viataa crudaa!
A mai trecut o ora...
-Cred ca ar fi cazul sa va spunem in ce consta intelegerea...
-Spuneti...*acestia incep sa imi explice afacerea,dar este groaznica*
-Nu,va rog! Gasiti altceva,nu pot sa ii fac asta!
-Ne pare rau,dar asta e intelegerea...*imi intorc privirea spre Dylan...sperand ca el are o idee,dar...da in negativ din cap...nu am ce face decat sa accept*
-Fie! Dar va avea loc in cateva luni!
-Bineinteles! A fost o placere sa facem afaceri cu voi!
Ne-am ridicat si i-am codus pana la usa,spunandu-le o seara buna!

-Nu pot sa cred ca i-am facut asta!~spun cu glasul tremurand
-Nici eu,dar nu mai putem da inapoi!~imi reproseaza Dylan
-Nici macar mie nu mi s-a intamplat asta!*Dylan vine si ma imbratiseaza*
-O sa fie bine ai sa vezi!

Pov Scarlet
Doar ce am terminat cursa pe care evident ca am castigat-o,iar acum ma indrept cu gasca spre un club...cred ca se numeste "The Underground" sau ceva de genul...este unul ditre cele mai tari cubluri din oras...si este si printre cele mai scumpe...dar asa se intampla cand castigi 70.000 de euro...

-De cand nu am mai fost aici!~tipa Maya ca sa o putem auzi...muzica imi spargea timpanele
-Haideti la o masa!~strig eu si mergem toti la masa din colt...iar un chelnerita se indreapta spre noi
-Ce doriti?~ne intreaba in timp ce ii face ochisori dulci lui Zack...si atunci mi-a venit o idee
-Iubi,ce vrei sa bei?~spun eu cu voce pitigaiata in timp ce imi pun mainile dupa gatul lui Zack..ce fata a facut,dar fata chelneritei e si mai si! Asta e razbunare pentru dimineata de ieri in care m-a trezit fara motiv!
-Nu vrei sa spui nimic? Bine atunci! Vreau un rand din cea mai tare bautura pe care o aveti!*chelnerita a plecat,iar eu m-am intors la locul meu
-Nu te cred!Cum ai putut sa imi faci asta?!~spune Zack trist
-Ce dulce e razbunarea!~spun apoi incep sa rad malefic

Dupa cateva minute se intoarce si chelnerita cu bauturile,iar eu iau primul pahar si il dau pe gat...nu era ceva foarte tare...dar mna...
-Multumim! Acum pleaca si nu ii mai fa ochi dulci lui iubi!~spun cu o fata sadica,iar ea se sperie si fuge,la propriu!

Am mai baut cateva pahare dupa m-am dus acasa ,sunt franta de oboseala,asa ca m-am dus si m-am culcat imediat,mai ales ca maine mama organizeaza o petrecere foarte mare...doar imiplinesc 18 ani nu? Da,eu am vrut ceva restrans,dar mama nu a vrut sa inteleaga,asa ca m-am ales cu o petrecere la care vin peste 100 de oameni!

●●●Dimineata urmatoare●●●
Ma trezesc buimaca din cauza unui ciocanit in usa,spun un mic "intra",iar mama deschide usa si intra cu o tava plina cu bunatati!
-Nu era nevoie!~ii spun eu mamei
-Ba era...mai ales ca o sa ma urasti...
-Poftim?
-La multi ani,draga mea!
-Mersi,mami!O sa ma pun sa mananc,doar ca mai intai vreau sa imi fac un dus...miros rau a bautura!
-Asta asa e! Vezi ca la 12 vin prietenele tale sa va pregatiti impreuna!
-Ok mami!

Mi-am facut si eu un dus,apoi am mancat si am mai stat pe telefon pana ce 4 nebune se imbrancesc ca  sa intre toate odata pe usa...reusesc si ele intr-un final,apoi imi spun fiecare la multi ani si imi dau cadourile! Mai vorbim si apoi incepem sa ne imbracam si sa ne aranjam...am ales o rochie simpla,neagra din catifea...stilul meu obisnuit.

Iar parul,ei bine,am lasat-o pe Amanda sa mi-l aranjeze si a iesit asta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar parul,ei bine,am lasat-o pe Amanda sa mi-l aranjeze si a iesit asta:

Fetele au coborat inaintea mea cu 2 minute,eu m-am mai uitat odata in oglinda,mi-am facut curaj si am coborat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fetele au coborat inaintea mea cu 2 minute,eu m-am mai uitat odata in oglinda,mi-am facut curaj si am coborat...cand m-au vazut persoanele au inceput sa aplaude si sa cante la multi ani,iar mama si tata incojurati de gasca mea au venit spre mine cu un tort atat de superb!

cand m-au vazut persoanele au inceput sa aplaude si sa cante la multi ani,iar mama si tata incojurati de gasca mea au venit spre mine cu un tort atat de superb!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

S

unt foarte sigura ca Evelin la ales! Pentru ca asta este stilul meu si al ei,iar ea ma cunoaste cel mai bine!

-Va multumesc atat de mult!

Ii imbratisez pe toti,apoi ies putin in gradina sa ma mai racoresc...era foarte liniste,iar deodata simt o mana pe umarul meu,ma intorc si vad ca era Brian!
-Ai venit si tu?~il intreb eu uimita
-Puteam sa ratez ziua asta atat de speciala?! Am vrut sa iti dau acest cadou in persoana! Intoarce-te!
-Esti sigur ca nu vrei sa imi infigi un cutit in spate?
-Intoarce-te doar si inchide ochii!*fac exact cum imi spune,el imi da parul la o parte si aseaza ceva in jurul gatului meu...era un lantisor destul de clasic,dar care avea o pisica neagra inauntru! Ce frumos!*

-Iti multumesc,dar cred ca ar fi cazul sa ma intorc la petrecere!*ii dau un pupic pe obraz,apoi ma intorc in sala,dar cand sa intru dau peste Valentin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Iti multumesc,dar cred ca ar fi cazul sa ma intorc la petrecere!
*ii dau un pupic pe obraz,apoi ma intorc in sala,dar cand sa intru dau peste Valentin...

-Ai venit pana si tu?
-Evident! La multi ani!
-Multumesc!*mai stam noi si mai vorbim cate ceva pana se aude vocea mamei*

-Ce bine ca va gasesc pe amandoi!~spune ea,iar in spatele ei se aflau tata si parintii lui Valy
-Ce s-a intamplat?
-Dragilor,......va veti CASATORI!

-POFTIM????

Un capitol destul de palpitant nu? Ei bine asta a fost prima parte din capitolele speciale!Daca vreti sa aflati ce a facut Scarlet in privinta cu casatoria...dati si voi un VOT+COMM! Si sa stiti ca va sunt recunoscatoare pentru toate incurajarile si tot suportul dat de voi! Daca nu ati fi fost eu nu as fi continuat niciodata cartea! Si asta a fost un capitol de 1246 de cuvinte! Mi-a luat destul de mult sa il fac si de aceea l-am postat atat de tarziu,dar sper ca a meritat toata munca si ca va placut!

O Gaşcă Unită (Mafia Black) Vol 1,2 & 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum