Μπαίνω μέσα στο δωμάτιο όπου φυλάγονται όλα τα πολύτιμα έγγραφα, ακούω ψιθύρους, πλησιάζω, χωρίς να κάνω φασαρία, αυτό που αντικρίζω με σοκάρει. Η Βίβιαν ακουμπισμένη πάνω σε ένα μεταλλικό γραφείο, τα πόδια της είναι τυλιγμένα γύρω από την μέση ενός άντρα, οποίος δεν χορταίνει να την χουφτώνει, δεν μπορώ να τον αναγνωρίσω.
-"Άρη μου, την αγαπάς;"λέει ναζιάρικα η Βίβιαν. Ποιος Άρης;
-"Φυσικά όχι, είναι μια συμφωνία!"όταν ακούω την φωνή του, ο κόσμος μου καταρρέει, δεν το πιστεύω, χθες μου έλεγε ότι θα προστατεύσει και τώρα;
-"Τότε γιατί είσαι μαζί της;"και του φιλάει τον λαιμό, αναστενάζει
-"Τον ξέρεις τον πατέρα μου..."του φιλάει το λαιμό
"...θέλει να παντρευτώ μία σεμνότυφη..."συνεχίζει να τον φιλάει
"...ευγενική κοπέλα, έτυχε να είναι αυτή!"κλείνει το πρόσωπο της στα χέρια του
"...Αλλά μην αγχώνεσαι μωρό μου, πουλάμε παραμύθι στον πατέρα μου, δεν μου αρέσει καθόλου, παρά είναι γλυκιά για μένα!"και τις δίνει ένα παθιασμένο φιλί. Δεν το πιστεύω, εγώ του είπα τα πάντα για εμένα και εκείνος με προδίδει παίζοντας θέατρο.
Φεύγω και τρέχω προς το μπάνιο συγκρατώντας τα δάκρυα μου. Μπαίνω μέσα, κλειδώνω και αρχίζω να κλαίω βουβά. Πώς γίνεται ένα άτομο να είναι υποκριτής, ψεύτης και να πληγώνει τους ανθρώπους; Του ανοίχτηκα και εκείνος με πρόδωσε, με πούλησε. Τα δάκρυα έφευγαν ανεξέλεγκτα, όταν στέρεψα σηκώθηκα και κοίταξα το είδωλο μου, στον καθρέφτη. Είμαι σε άθλια κατάσταση, η μάσκαρα έχει φύγει από τις βλεφαρίδες μου, τα μάτια μου είναι κατά κόκκινα. Διορθώνω το χάλι μου, παίρνω βαθιά ανάσα και πήγα στο γραφείο του. Κανόνισε κάποιες λεπτομέρειες και ξεκινήσαμε για το σπίτι μου.
Στην διαδρομή κανένας δεν μιλούσε και ούτε είχα όρεξη για κουβέντα, το μόνο που ήθελα είναι να διοχετεύσω το θυμό μου στο τρέξιμο, ώστε να εξαντληθώ από ενέργεια και να κοιμηθώ ξεκούραστα. Παρκάρει και κατεβαίνω αμέσως, η συμπάθεια που έτρεφα για αυτό το άτομο εξελίχθηκε σε αηδία. Κατεβάζει το παράθυρο και με ενημερώνει ότι θα με περιμένει.
-"Γιατί;"ρωτάω νευριασμένα
-"Αφού υπόγραψες θα μετακομίσεις στο σπίτι μου!"μεγάλη ιδέα έχει για τον εαυτό του
-"Ξέχνα τω"του φωνάζω, έχω πολλά νεύρα και το βλέπω να ξεσπάω πάνω του.
Κατεβαίνει και με μεγάλες δρασκελιές ήρθε κοντά μου
YOU ARE READING
Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 Ζωές
RomanceΜία όμορφη κοπέλα, όπου δουλεύει σε μία επιχείρηση σαν γραμματέας. Ευαίσθητη, τρυφερή, καλόκαρδη. Ένας άντρας ισχυρός, με ακαταμάχητο βλέμμα και όψη όπου οποία καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί. Δεν έχει νιώσει ποτέ τι θα πει αγάπη, αλλά η τύχη...