Κεφάλαιο 47

3.3K 177 47
                                    


      Είμαι σπίτι μόνη μου, ο Φρίξος με τον δικηγόρο μου έφυγαν, πήγαν στο γραφείο του Άρη, εγώ ζήτησα να ξεκουραστώ για λίγο, μετά το περιστατικό, επιβάλλεται λίγη ξεκούραση. Έκανα ένα μπάνιο, ένιωσα όλους τους μυς μου, να χαλαρώνουν και το μυαλό μου να ηρεμεί. 

   Σκούπισα το κορμί μου από τις σταγόνες με το νερό, έβαλα λίγη κρέμα και άρχισα να ετοιμάζομαι. Σκέφτηκα να μην βάλω κάτι πολύ καλό, αλλά ούτε να πάμε και με την φόρμα. 

  Φόρεσα το καλό μου τζιν, από πάνω το συνδύασα με μία άσπρη, μακρημάνικη, λεπτή, σιβάγκο μπλούζα, όπου από πάνω φόρεσα μια ριχτή γκρι μπλούζα, την έδεσα με μια λεπτή άσπρη ζώνη και ήμουν έτοιμη. Φόρεσα τα λευκά μου παπούτσια, βάφτηκα απαλά, πήρα την χιαστή μου τσάντα και ξεκίνησα για την εταιρεία από όπου όλα ξεκίνησαν και εκεί όλα θα τελειώσουν.


  Το ταξί δεν άργησε να με πάει στον προορισμό μου, πλήρωσα το αναλογούμενο ποσό, κατέβηκα και μπήκα στον παλιό οικείο χώρο, όπου κάποτε εργαζόμουν. Τίποτα δεν έχει αλλάξει, παρά μόνο οι εαυτοί μας. Κατευθύνθηκα προς την ρεσεψιόν, καμία από τις κοπέλες δεν ήταν εδώ, ίσως απορροφήθηκαν σε κάποιο άλλον τομέα.

-"Γεια σας!"

-"Καλημέρα σας!"μου λέει μια μαυρομάλλα κοπέλα

-"Έχω συνάντηση με τον κύριο Μητρόπαπα!"κοιτάει κάτι στον υπολογιστή

-"Μάλιστα είστε η κυρία Μητρόπαπα;"ρωτάει. Πόσο καιρό έχω να ακούσω να με αποκαλούν έτσι.

-"Η ίδια"με ενημερώνει που έχουν συγκεντρωθεί και ακολουθώ το πλήθος μου πηγαίνει προς το ασανσέρ. 

  Συγκεντρώνω όλη την δύναμη και την αυτοκυριαρχία μου, δεν θα τον αφήσω να με επηρεάσει. Είμαστε στο τέλος και στην αρχή μιας νέας ιστορίας και για του δυο μας. Οι πόρτες ανοίγουν, κάνω λίγα βήματα και τους βλέπω στο δωμάτιο συγκεντρώσεων. Όλοι έχουν γυρίσει και με κοιτάνε από την κορυφή μέχρι τα νύχια, δεν έχω αλλάξει και τόσο πολύ! Χτυπάω απαλά την ανοιχτή, γυάλινη πόρτα, όλοι γυρνάνε εκτός από αυτόν.

-"Καλός την"λέει ο Φρίξος και μου προσφέρει μια θέση δίπλα του, με αποτέλεσμα να είμαστε απέναντι. Σηκώνει διστακτικά το πρόσωπο του και φρικάρει, τα μάτια του είναι γουρλωμένα και παρατηρεί κάθε κίνηση μου.

-"Καλημέρα δεσποινίς Μητρόπαπα, λέγομαι Πάρης Δημητριάδης αντιπροσωπεύω τον άντρα σας!"λέει με ένα μικρό χαμόγελο

Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 ΖωέςWhere stories live. Discover now