Στρέφεται προς τον πατέρα μου, ο οποίος παίρνει το χέρι μου και προτού το δώσει στον μελλοντικό μου σύζυγο, του λέει
-"Γιε μας μπροστά στην νέα σας ζωή έχετε και τις δικές μας ευχές για υγεία και ευτυχία. Μια χάρη, όμως σου ζητώ κι αν θέλεις να την κάνεις, το ρόδο που σου δώσαμε να μην μας το μαράνεις. Γιε μας, σας ευχόμαστε κάθε ευτυχία. Είμαστε υπερήφανοι για την επιλογή σου. Να ζήσετε ευτυχισμένοι."είπε.
Έκαναν χειραψία, με παρέδωσε στον άντρα μου και εκείνος με τράβηξε κοντά του, δίνοντάς μου ένα παθιασμένο φιλί. Προχωρήσαμε προς το εσωτερικό της εκκλησίας, όπου θα τελεστεί το μυστήριο του γάμου, ως μελλοντικό αντρόγυνο.
Μετά από μία ώρα, ξεπροβάλλαμε ως αληθινό αντρόγυνο. Ο ουρανός γέμισε με ρύζι και τις ευχές, "Να ζήσετε", "Καλούς απογόνους". Κατεβήκαμε γρήγορα τα σκαλιά και όταν φτάσαμε κοντά στην μαύρη Μερσεντές, φιληθήκαμε, ήμουν τόσο ευτυχισμένη που οι λέξεις φαίνονται λίγες μπροστά σε αυτό που νιώθω και βιώνω.
Ξεκινήσαμε προς την παραλία, όπου θα βγάζαμε τις φωτογραφίες, μαζί μας ήρθαν και οι οικογένειες μας. Βγάλαμε πολλές φωτογραφίες και με όλους. Οι αγαπημένες μου ήταν αυτές με τα ανίψια του Άρη, είναι όλα τους αξιαγάπητα. Ο φωτογράφος με έβαλε να καθίσω στην μέση και αριστερά και δεξιά,έβαλε τα μικρά να κάθονται σε διάφορες πόζες, με τα άσπρα τους ρουχαλάκια, να ταιριάζουν με το ζαχαρί νυφικό μου. Η τελευταία που έβγαλα μαζί τους, είναι να έχω και τα 6 ανίψια μου στην αγκαλιά μου.
Έπειτα έφυγαν όλοι, ώστε να πάνε στο κέντρο και να έχουμε λίγο χρόνο μόνη μας, μόλις τελειώσαμε, ξεκινήσαμε και εμείς προς το κέντρο που θα τελεστεί το γλέντι! Σε όλη την διαδρομή τα χέρια μας, ήταν ενωμένα, το ίδιο και τα μέτωπα μας, με τα φιλιά να μην σταματάνε. Η ευτυχία είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα και των δυο μας, με ένα τεράστιο χαμόγελο, μάτια που γυαλίζουν από ευτυχία.
Όταν φτάσαμε, πάνω από τα κεφάλια μας έπεφταν άσπρα, κόκκινα, ροζ ροδοπέταλα. Όταν μπήκαμε μέσα στην χρυσή αίθουσα, ξεκίνησε το τραγούδι μας και αρχίσαμε να χορεύουμε με την μελωδία να συνοδεύει αυτή την ιερή μέρα. Ακουμπάω το κεφάλι μου στο σκληρό του στέρνο, με αποτέλεσμα να με σφίξει περισσότερο στην αγκαλιά του και εγώ να μυρίσω το υπέροχο άρωμά του. Τελειώνει το τραγούδι, αυτή την φορά παίρνω την πρωτοβουλία και τον φιλάω εγώ. Χειροκροτήματα, φωνές μας κατακλύζουν.
Έπειτα από ώρες χορού, φαγητού, ποτού και γλυκού, φτάσαμε σπίτι! Το Σπίτι Μας! Ανοίγουμε την πόρτα, πάω να μπω μέσα, αλλά ο Άρης με σταμάτησε. Τον κοίταξα ερωτηματικά, χωρίς όμως προειδοποίηση, με αρπάζει και με σηκώνει στην αγκαλιά του, βγάζω μια τσιρίδα.
-"Τι κάνεις;"είπα ευδιάθετα
-"Πειράζει που θέλω να πάω στην Γυναίκα μου, στο κρεβάτι μας;"είπα παιχνιδιάρικα.
-"Καθόλου, γιατί θέλω και εγώ το ίδιο!"
Ανοίγει την σκούρα καφέ πόρτα, μπαίνουμε στο δωμάτιο μας. Με αφήνει απαλά στο κρεβάτι. Κάνει λίγα βήματα πίσω, ώστε να σηκωθώ και να σταθώ μπροστά του. Σηκώνομαι αργά, με αργή κίνηση βγάζω το πέπλο, το αφήνω να πέσει στο πάτωμα. Τα μάτια του πετούν φωτιές πάθους, έρχεται κοντά μου, γυρίζω από την άλλη, για να ξεκουμπώσει το νυφικό μου, δεν φοράω σουτιέν, οπότε είμαι ποιο εκτεθειμένη από ποτέ!
Τα τακούνια μου είναι πεταμένα ποιο πέρα, με το δεξί του χέρι, πιάνει τον ώμο μου. Τώρα είμαστε πρόσωπο, με πρόσωπο, έχω κρύψει το ελεύθερο μέρος του σώματος μου, με τα μπράτσα μου. Βγάζει την γραβάτα του, το πουκάμισο, χωρίς να πάρει τα μάτια του από τα δικά μου.
Κάνει ένα βήμα μπροστά μου, ώστε το μεγαλόσωμο και γυμνασμένο κορμί του, να με καλύπτει και να νιώθω μικροσκοπική μπροστά του. Με χαϊδεύει απαλά, έπειτα με φιλάει, γλυκά, απαλά, μοναδικά, ερωτικά. Ο αντίχειράς του, ακολουθεί την γραμμή της ραχοκοκαλιάς μου, ερεθίζοντας με και κάνοντάς με ακόμα ποιο ευάλοτη. Με ξαπλώνει στο κρεβάτι, είναι από πάνω μου, στηρίζεται στους αγκώνες του, με κοιτάει στα μάτια μου
-"Σε θέλω!"είπε με βραχνή φωνή
Με τα χέρια μου, έπιασα τα σφιγμένα μπράτσα του
-"Και εγώ!"τον φίλησα.
Γέμισε τον λαιμό μου και τον ώμο μου με φιλιά, ενώ ταυτόχρονα το δεξί του χέρι έβγαζε το λευκό εσώρουχό μου. Ανασηκώθηκε λίγο και έβγαλε και εκείνος το παντελόνι του και το μαύρο του μποξεράκι. Άνοιξε λίγο τα πόδια μου, μπήκε ανάμεσά τους, ήρθε από πάνω, με ένα παθιασμένο φιλί, μπήκε μέσα μου! Τον έσφιξα στην αγκαλιά μου, με αργές κινήσεις μπαίνω-έβγαινε.
Είμαστε δύο κορμιά γυμνά το ένα πάνω στο άλλο, με τις αύρες μας να μπερδεύονται, τον έρωτά μας να φουντώνει, τα μάτια μας να γυαλίζουν από τον πόθο και τα στόματα μας να δημιουργούν ένα ερωτικό πεδίο. Εκείνη την ημέρα ενωθήκαμε για πρώτη φόρα σώματι και ψυχή. Εκείνη την ημέρα, έγινα δική του και εκείνος δικός μου! Εκείνη την ημέρα φτάσαμε μαζί στον απόλυτο έρωτα και αγαπηθήκαμε στα αληθινά. Τον αγαπώ! Είμαι ερωτευμένη μαζί του...
Γεια σας,
Τι κάνετε; Τις εξελίξεις είναι αυτές Άρης και Ειρήνη έγιναν έναν! Τους ευχόμαστε βίος ανθόσπαρτων! Και ελπίζουμε μην τους βρει τίποτα κακό! Μην ξεχάσετε αστεράκι και σχόλιο! Σας ευχαριστώ!!!
Φιλιά!!!
YOU ARE READING
Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 Ζωές
RomanceΜία όμορφη κοπέλα, όπου δουλεύει σε μία επιχείρηση σαν γραμματέας. Ευαίσθητη, τρυφερή, καλόκαρδη. Ένας άντρας ισχυρός, με ακαταμάχητο βλέμμα και όψη όπου οποία καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί. Δεν έχει νιώσει ποτέ τι θα πει αγάπη, αλλά η τύχη...