2 μήνες μετά
Περάσαμε ένα απίθανο μήνα ο μέλιτος, απολαύσαμε τις ομορφιές, τις λιχουδιές και τα πεντανόστιμα φαγητά της Κρήτης. Κάθε βράδυ γινόμασταν ένα, κάθε βράδυ ξετυλίγαμε τους εαυτούς μας, ώστε να ενωθούμε σε ένα σώμα και μία ψυχή.
Έμαθα ότι το δαχτυλίδι που μου πρόσφερε την πρώτη μας μέρα στο εξοχικό του, του το είχε δώσει η μητέρα του, προτού πεθάνει και του είπε να το δώσει μόνο στην γυναίκα που αγαπά πραγματικά, όταν ο έμαθα έκλαιγα από συγκινήσει και με κορόιδευε.
Επιστρέψαμε στην Αθήνα με το ιδιωτικό τζετ της οικογένειας, όταν το αντίκρισα μου κόπηκαν τα πόδια, ήταν τεράστιο, τόσο απέξω, όσο και από μέσα. Διέθετε κρεβατοκάμαρα και μπάνιο, ήταν απίστευτο, ο Άρης ήθελε να πάμε στο κρεβάτι, αλλά ντρεπόμουν με το προσωπικό στα πόδια μας. Τον ρώτησα γιατί δεν πήγαμε με το δικό του τζετ στην Κρήτη στην αρχή, αλλά το δικαιολόγησε με ότι είχε ένα μικρό πρόβλημα και έπρεπε να το ελέγξουν.
Επίσης του ζήτησα να μου πει που έχουν ενταφιάσει το σώμα της μητέρας του, έπαθε ένα μικρό σοκ και έγινε λίγο απότομος και απόμακρος, προσπάθησα να τον ηρεμήσω και να του εξηγήσω ότι όλο αυτό ήταν από περιέργεια, ησύχασε κάπως. Ο θάνατος της, τον έχει σημαδέψει και δεν λέει να τον αφήσει.
Ο Άρης έχει φύγει για δουλείες στην εταιρεία, οπότε αποφάσισα να πάω να δω την μητέρα του. Φόρεσα το μαύρο μου καλό παντελόνι, μια άσπρη μακριμάνικη μπλούζα, έπιασα τα μαλλιά μου, μια αλογοουρά, πήρα την τσάντα μου, φόρεσα το μπουφάν μου και ήμουν έτοιμη. Για Οκτώβρη μήνα έχει βγάλει λίγο κρύο. Σταμάτησε σε ένα ανθοπωλείο, πήρα λίγα άσπρα τριαντάφυλλα και κατευθύνθηκα προς το νεκροταφείο.
Το νεκροταφείο, είναι μεγάλο σε έκταση, παντού διακρίνεις τις μαρμάρινες πλάκες, με τα χρυσά γράμματα, να αποτυπώνουν τις πληροφορίες της ψυχής που ανέβηκε στον ουρανό. Μετά από αρκετό ψάξιμο, τον βρήκα. Ήτα απεριποίητος, όπου πρόδιδε ότι κανένας δεν έχει έρθει εδώ για πολύ καιρό, τοποθετώ τα τριαντάφυλλα πάνω στο μάρμαρο και διαβάζω τα χρυσά γράμματα
"Αριάδνη Μητρόπαπα, ετών 37
1970-2007
Πολυαγαπημένη σύζυγος και υπέροχη μητέρα"
YOU ARE READING
Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 Ζωές
RomanceΜία όμορφη κοπέλα, όπου δουλεύει σε μία επιχείρηση σαν γραμματέας. Ευαίσθητη, τρυφερή, καλόκαρδη. Ένας άντρας ισχυρός, με ακαταμάχητο βλέμμα και όψη όπου οποία καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί. Δεν έχει νιώσει ποτέ τι θα πει αγάπη, αλλά η τύχη...