Όταν μπήκε μέσα ο Φρίξος, δεν ήξερα τι να κάνω, τι να του πω, οι λέξεις είχαν κολλήσει στον λαιμό μου, απλά καθόμουν και απλά τον παρατηρούσα. Έβλεπα τα χείλη του να κουνιούνται, αλλά δεν έβγαινε ήχος.
-<<Ειρήνη είσαι καλά;>>μου χαϊδεύει το μπράτσο μου.
Επανέρχομαι στην πραγματικότητα. Τώρα ή ποτέ!
-<<Φρίξο θέλω να μιλήσουμε!>>γυρνάει με κοιτάει και κάθεται δίπλα μου, κλείνοντας το κεφάλι του, στα χέρια του.
-<<Μάλιστα κατάλαβα!>>
-<<Τι εννοείς;>>
-<<Ειρήνη...Ναυσικά...δεν ξέρω πως να σε αποκαλέσω...Ξέρω ότι τον αγαπάς και πάντα τον αγαπούσες...>>
-<<Φρίξο, εγώ ποτέ δεν...>>
-<<Με χρησιμοποίησες!...>>με διέκοψε
<<...το ξέρω, το ξέρω δεν είσαι άνθρωπος που θα έκανε κάτι τέτοιο!>>πήρε μια βαθιά ανάσα, με κλειστά τα μάτια και συνέχισε
<<...Ωστόσο πρέπει να κάτσεις να σκεφτείς, αν μπορείς να εμπιστευτείς αυτόν τον άνθρωπο, γιατί πλέον δεν είσαι μόνη σε αυτή την ζωή, θα αποκτήσεις δύο παιδιά! Είσαι σίγουρη ότι μπορείς να βασιστείς σε αυτόν τον άνθρωπο;>>έχει δίκιο σε όλα.
-<<Εγώ...δεν...νομίζω μια δεύτερη ευκαιρία του αξίζει, εξάλλου είναι ο πατέρας έχει κάποιες υποχρεώσεις και είναι το σωστό για τα μωράκια μου!>>χάιδεψα την κοιλιά μου
-<<Εσύ το ξέρεις, ελπίζω να μην το μετανιώσεις!...Πάω να ετοιμάσω τα πράγματά μου!>>
Του έδωσα ένα μικρό χαμόγελο και βολεύτηκα καλύτερα στον καναπέ. Αισθάνθηκα μια δίψα, σηκώθηκα προσεκτικά από τον καναπέ και πήγα στην κουζίνα. Κάτω είχα πέσει ένα κουτί με χαρτοπετσέτες, τότε ένας δυνατός πόνος διαπέρασε την ραχοκοκαλιά μου, καταλήγοντας στην κοιλιά μου. Αυτόματα την έπιασα και όλα σκοτείνιασαν.
Φρίξος pov:
Το ήξερα ότι κάποια στιγμή θα μου το έλεγε, ήταν ο βιολογικός πατέρας, έπρεπε να γνωρίζει και να αναλάβει τις ευθύνες του, το μόνο που θέλω είναι να μην μου την πληγώσει. Τελείωσα με το πακετάρισμα, κατέβηκα κάτω, για να δω αν χρειάζεται τίποτα. Στο σαλόνι δεν ήταν, την βρήκα λιπόθυμη στην κουζίνα, με την κάτω φόρμα της, να έχει μια μια ευθεία από κόκκινο χρώμα.
YOU ARE READING
Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 Ζωές
RomanceΜία όμορφη κοπέλα, όπου δουλεύει σε μία επιχείρηση σαν γραμματέας. Ευαίσθητη, τρυφερή, καλόκαρδη. Ένας άντρας ισχυρός, με ακαταμάχητο βλέμμα και όψη όπου οποία καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί. Δεν έχει νιώσει ποτέ τι θα πει αγάπη, αλλά η τύχη...